Skip to main content
Vraag

Eindafrekening

  • November 22, 2022
  • 11 reacties
  • 185 Bekeken

Beste,

Ik ben op 14 okt 22 verhuisd en heb de modem en tv box weg genomen.

Ik heb het abonnement opgezegd op 30 okt en heb een bevestiging gekregen.

De factuur van oktober werd op tijd betaald. Alsook Netflix.

Toch krijg ik nog een afrekening voor verbruik in de maand November.

De helpdesk noemt het een afrekening voor gebruikte diensten maar kan me niet zeggen welke diensten. We kunnen niks verbruikt hebben daar alle apparatuur verwijderd en opgestuurd werd.

Graag een rechtzetting.

klant nr 61125xxxx

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • November 22, 2022

Ter info: indien nog niet gebeud, zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent), in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 22, 2022

Dag @pinkie  De aangerekende kosst voor november is gecrediteerd t.w.v. 14,12 euro. Netflix kun je beter opzeggen via hun website. Voor ons zijn al je producten opgezegd. Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2022

Beste

Dank voor het snelle antwoord,

de factuur bedroeg 27.61.

Dus is er nog een aanrekening van +/-13 euro.

waarvoor is dat ?

 

mvg


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 22, 2022

@pinkie  Ja dat is voor Netflix

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2022

Netflix werd toch al betaald met de afrekening van oktober ?
volgens de gegevens van netflix van 17 okt  tot 16 nov.

Vanaf 17 nov op eigen rekening.

 

mvg 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 22, 2022

Klopt en het is deze periode wat nog aangerekend is op deze aanrekening. Best even Netflix contacteren. @pinkie 


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2022

Beste Luc

ik snap het niet goed.

op 17 okt werd de netflix rekening voldaan door jullie met de centen die u van mij oktober rekening heeft gekregen

Deze NETFLIX betaling  loopt tot 16 november. Sinds 17 nov betaal ik zelf mn NETFLIX.

waarom rekent U dan nog aan in november ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 23, 2022

en toen werd het stil


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 24, 2022

@pinkie  Ik werk niet dagelijks op dit forum m’n excuses. Je betaling van  27 oktober is gebruikt voor de aanrekening  7249039324 het abonnementsgeld van Netflix was voor de periode  17/9 - 15/10. Deze wat nu aangerekend is is bedoeld voor oktober - november. Zoals je weet ben je destijds ook een maand later begonnen met betalen voor Netflix als ik me niet vergis.


  • Auteur
  • Apprentice
  • November 24, 2022

OK , prima. dank voor de info.

wordt er dan een aangepaste  rekening gestuurd ?

 

mvg

pinkie


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 24, 2022

@pinkie  Ja deze zou je spoedig moeten ontvangen. opgemaakt (22/11)