Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
dan kijk ik dit voor je na
kan je dit even testen ?
Beste,
hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is
Beste,
aanpast.
Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.
Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij verder helpen. Ben ondertussen al 5 keer naar een proximus center geweest en heb ook al 4 keer telefonisch aan de lijn gehad, maar probleem geraakt niet opgelost
Nog altijd hetzelfde probleem
Nog altijd hetzelfde probleem
Veel dank. Het werkt !
Heb hetzelfde probleem. Pickx werkt niet ook al ben ik beheerder
Kan je dit nu even proberen?
Kan je dit nu even proberen?
In orde! Dank je
Zelfde probleem hier
TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.
NB: @proximus-team zelfde probleem werd door
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019
Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing!
Bedankt, het is in orde!
Bij de app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is als ik probeer in te loggen.
Via de website lukt het wel.
Oké bedankt is opgelost nu.
Bijkomend probleem dat ik heb, is dat de zender Fox gisteren plotseling niet meer te vinden was.
Ook de opgenomen programma’s gaven foutmeldingen bij het bekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.