Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?


Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!

Beste antwoord door jonathandr

dit zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

48 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 27 september 2019
hi Stefan, kan je het klantennr van je tv abonnement teovoegen aan je profile ?
dan kijk ik dit voor je na

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 september 2019
is toegevoegd.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • Antwoord
  • 27 september 2019
dit zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 september 2019
Dank je wel , het werkt.

Beste,

hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is


  • 0 reacties
  • 28 oktober 2019

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.


WenzelR schreef:

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Beste,

aanpast.


  • 0 reacties
  • 28 oktober 2019

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:


WenzelR schreef:

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.


Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij verder helpen. Ben ondertussen al 5 keer naar een proximus center geweest en heb ook al 4 keer telefonisch aan de lijn gehad, maar probleem geraakt niet opgelost


  • 0 reacties
  • 28 oktober 2019

@marina_libbrecht Ik zie dat de activatie van jouw lijn momenteel nog niet in orde is, normaliter gebeurt dit binnen de 24h na de installatie. Test het dan nog eens uit en laat gerust iets weten. 

@Dirk De Coeyer Voor jou heb ik het nu ook manueel gekoppeld, maar dit zou nu wel direct moeten werken :wink: Kan je het even nakijken?


Nog altijd hetzelfde probleem


  • 0 reacties
  • 28 oktober 2019
Dirk De Coeyer schreef:

Nog altijd hetzelfde probleem

@Dirk De Coeyer Kan je jouw toestellen nog even heropstarten en dan nog eens proberen?


Veel dank. Het werkt !


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2019

Heb hetzelfde probleem. Pickx werkt niet ook al ben ik beheerder


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 29 oktober 2019

Kan je dit nu even proberen?


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 29 oktober 2019
Charlotte.D schreef:

Kan je dit nu even proberen?

In orde! Dank je 😊


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 1 november 2019

Zelfde probleem hier


Martin
  • 33542 reacties
  • 1 november 2019

TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.

NB: @proximus-team zelfde probleem werd door @kenVS daarnet ook gepost hier

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 1 november 2019

Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing! 


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 4 november 2019

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 4 november 2019
ThierryW schreef:

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 5 november 2019

Bij de app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is als ik probeer in te loggen.

Via de website lukt het wel. 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 5 november 2019

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 5 november 2019
SamuelD schreef:

@TimJ  Zou in orde moeten zijn.

Oké bedankt is opgelost nu.

 

Bijkomend probleem dat ik heb, is dat de zender Fox gisteren plotseling niet meer te vinden was. 

Ook de opgenomen programma’s gaven foutmeldingen bij het bekijken.