Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?
We hebben de account opnieuw gekoppeld, kan je eens uitloggen en opnieuw inloggen op de app?
Geert
Het werkt nog steeds niet. Ik log in en het laadscherm blijft oneindig lang doorgaan. Op de site lukt het anderzijds wel.
Ondervind je dit op al je toestellen of enkel op één toestel?
Enkel op mijn iphone 7, op mijn computer werkt het wel.
Ter info: pas maandag komt er terug iemand van Proximus zelf terug langs op het forum hier.
Zelfde probleem
Nu werkt het.
Bedankt Thierry.
TUI: dinsdag kunnen de proximus medewerkers je verder helpen hier op het forum als ze terug langskomen.
Hallo, ik wilde de pickx app uittesten want ik kan die gebruiken doordat ik een abonnement heb voor tv maar de app blijft laden.
Hallo, ik wilde de pickx app uittesten want ik kan die gebruiken doordat ik een abonnement heb voor tv maar de app blijft laden.
hi, blijft de app laden als je deze opstart of als je inlogt ?
Ik heb mij ingelogd en telkens als ik hem opstart blijft hij laden, op de laptop kan ik wel inloggen maar geen tv kijken heb dan een software update gedaan omdat ik dacht dat het daaraan lag maar werkt nog steeds niet.
Ik heb een fout e-mailadres ingevuld en nu kan ik ik pixs niet meer inloggen met het juiste adres op mijn iPad/iPhone. Het zwarte scherm blijft aan en zoeken. Opnieuw installeren, resetten etc. Niets helpt. Ik wil gewoon terug kunnen inloggen met het juiste e-mailadres. Help aub. Dank u!
probeer eens via je browser http://proximuspickx.be ,desnoods op een laptop of pc, of dan wel kun inloggen
NB proximus medewerker komen niet langs op het forum tijdens het weekend wel kun je bellen indien nodig naar de helpdesk tijden het weekend op 0800 22 800
probeer eens via je browser http://proximuspickx.be ,desnoods op een laptop of pc, of dan wel kun inloggen
NB proximus medewerker komen niet langs op het forum tijdens het weekend wel kun je bellen indien nodig naar de helpdesk tijden het weekend op 0800 22 800
Ik kan inloggen met mijn PC zonder probleem. Ik krijg daar de kans om daadwerkelijk in te loggen en dan gebruik ik het juiste account uiteraard. Zo ook is dat bij mijn vrouw gelukt. Maar ik krijg met geen mogelijkheid de kans om terug in te loggen met het correcte E-mailadres. Op ‘mijn’ iPad/iPhone blijf ik zwart scherm zien met het altijd zoekende teken in het midden.
Dank u voor het mee denken!
Beste,
Ik heb hetzelfde voor.
PC: Kan niet kijken naar TV?
iPad → PICKX logo laad maar door en door.
iPhone xs → PICKX logo laad maar door en door.
1. Herinstallatie uitgevoerd.
> Opnieuw kunnen inloggen → zelfde probleem.
2. Meermaals geprobeerd.
> Net overgesprongen van Telenet naar Proximus.. dit belooft .. :|.
heb je dit ook voor als je de webbased versie probeert van pickx → http://proximuspickxbe
als je nog mar recent bent overgestapt kan het zijn dat dit nog niet volledig afgehandeld is dan kan je eens kijken of je Pickx zit staan in je Myproximus account
Beste,
Ik heb hetzelfde voor.
PC: Kan niet kijken naar TV?
iPad → PICKX logo laad maar door en door.
iPhone xs → PICKX logo laad maar door en door.
1. Herinstallatie uitgevoerd.
> Opnieuw kunnen inloggen → zelfde probleem.
2. Meermaals geprobeerd.
> Net overgesprongen van Telenet naar Proximus.. dit belooft .. :|.
Je hebt hetzelfde aan de hand.
Heb je met een andere iCloud te maken durven installeren? Ik niet terwijl ik denk dat het dan wel zou opgelost zijn …. maar ik ben dan teveel kwijt en zie daar tegenop.
succes bij Telenet!
Wanneer ik inlog op de Pickx app blijft het maar laden. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd en mijn toestel opnieuw opgestart. De pickx app zit ook in mijn abbonement. Hoe komt dit?
Ik heb helemaal het zelfde probleem dit via het account van mijn moeder (bievr@skynet.be)
Wanneer ik wil inloggen in de pickx app blijft deze maar laden. Ik ben ondertussen 6 maanden klant, ik heb reeds gebeld naar de klantendienst voor andere problemen. Ze verzekerden mij dat ik zeker op de pickx app zou kunnen, maar helaas, tot op vandaag nog altijd niet.
Dit is op een iphone 8. Ik verwijderde en installeerde de app al opnieuw. Wat kan ik doen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.