Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelBeste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelAllereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?
Beste,
Geen probleem. Het werkt nu. Hartelijk dank!
Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?
Mijn vraag wordt niet beantwoord, vandaar ik deze nog eens plaats.
“Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!”
Yes, merci Charlotte!
Beste
Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)
Klantennummer: 623120464 , ik zie de Pickx staan tussen m’n producten en ben ook als beheerder aangemeld. Op m’n Samsung Atab krijg ik de melding dat ik niet de beheerder ben en via Google Chrome krijg ik op de laptop een 404 als ik wil aanmelden …
Beste
Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)
Ter uwe info: pas morgen maandag nemen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier de draad terug op en zullen je hierbij wel kunnen verder helpen.
Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!
Tevens als ik de myproximus open, crasht deze nog voor het opgestart is. Heb deze al eens verwijderd toestel (iPhone) heropgestart, maar het gaat niet.
Merci!
Bij ons lukt dit ook niet. Hij herkent onze account niet in de pickx app.
Hallo
Bij mij zelfde probleem met de pickx app. Kan je voor mij ook eens kijken?
Greet, kan je dit nu nog even testen aub?
In orde! Bedankt!
Hallo,
hier zelfde probleem, foutmelding dat log-in niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit in orde maken aub?
Bedankt, het is in orde!
Graag gedaan. Veel kijk plezier.
Beste,
Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.
Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.
Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.
Groeten
Tina
Beste,
Wanneer ik de proximus pickx app opstart, blijven de gegevens laden.
ik kan dus op geen enkele manier ook maar enige zender raadplegen.
Wanneer ik naar de tab tv-gids ga krijg ik de melding: “Oeps, er ging iets verkeerd”
Zelfde probleem als ik via laptop online tv probeer te kijken.
Mvg,
Koen
Ik heb wel geplande opnames staan voor Fox… Lijkt me niet logisch ?
Oké bedankt is opgelost nu.
Bijkomend probleem dat ik heb, is dat de zender Fox gisteren plotseling niet meer te vinden was.
Ook de opgenomen programma’s gaven foutmeldingen bij het bekijken.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.