Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelBeste antwoord door jonathandr
Bekijk origineelBij de app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is als ik probeer in te loggen.
Via de website lukt het wel.
Bedankt, het is in orde!
Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing!
TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.
NB: @proximus-team zelfde probleem werd door
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019
Zelfde probleem hier
Kan je dit nu even proberen?
In orde! Dank je 😊
Heb hetzelfde probleem. Pickx werkt niet ook al ben ik beheerder
Veel dank. Het werkt !
Nog altijd hetzelfde probleem
Nog altijd hetzelfde probleem
Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij verder helpen. Ben ondertussen al 5 keer naar een proximus center geweest en heb ook al 4 keer telefonisch aan de lijn gehad, maar probleem geraakt niet opgelost
Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.
Beste,
aanpast.
Beste,
hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.