Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 27 September 2019
  • 48 reacties
  • 671 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

48 reacties

Bij de app krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is als ik probeer in te loggen.

Via de website lukt het wel. 

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!

Reputatie 7
Badge +4

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Ik ondervind ook hetzelfde probleem, pickx app blijft laden en heb geen toegang als beheerder. Bedankt voor een oplossing! 

TUI: ‘t zal voor maandag zijn als het Proximus forumteam hier terug langskomt op het forum.

NB: @proximus-team zelfde probleem werd door @kenVS daarnet ook gepost hier

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671#post636019

Zelfde probleem hier

Kan je dit nu even proberen?

In orde! Dank je 😊

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even proberen?

Heb hetzelfde probleem. Pickx werkt niet ook al ben ik beheerder

Veel dank. Het werkt !

Nog altijd hetzelfde probleem

@Dirk De Coeyer Kan je jouw toestellen nog even heropstarten en dan nog eens proberen?

Nog altijd hetzelfde probleem

@marina_libbrecht Ik zie dat de activatie van jouw lijn momenteel nog niet in orde is, normaliter gebeurt dit binnen de 24h na de installatie. Test het dan nog eens uit en laat gerust iets weten. 

@Dirk De Coeyer Voor jou heb ik het nu ook manueel gekoppeld, maar dit zou nu wel direct moeten werken :wink: Kan je het even nakijken?

Ik heb hetzelfde probleem. Kunnen jullie mij verder helpen. Ben ondertussen al 5 keer naar een proximus center geweest en heb ook al 4 keer telefonisch aan de lijn gehad, maar probleem geraakt niet opgelost

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

Nog steeds niks is nog steeds het zelfde dat er op komt.

@marina_libbrecht Ik heb de koppeling voor je goedgezet. Kan je het nog eens nakijken? :wink:

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Beste,

aanpast.

@marina_libbrecht Kan je in jouw profiel hier even jouw telefoon- of klantennummer aanvullen? Dan kijk ik dit graag voor je na.

Beste,

hier ook problemen voor aan te melden op de pickx app staat op dat het niet gekoppeld is

Dank je wel , het werkt.
Reputatie 7
Badge +4
dit zou nu voor je moeten werken
kan je dit even testen ?
is toegevoegd.
Reputatie 7
Badge +4
hi Stefan, kan je het klantennr van je tv abonnement teovoegen aan je profile ?
dan kijk ik dit voor je na