Skip to main content
Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

48 reacties

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 5 november 2019

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 5 november 2019
SamuelD schreef:

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

Ik heb wel geplande opnames staan voor Fox… Lijkt me niet logisch ? 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 november 2019

Beste,

Wanneer ik de proximus pickx app opstart, blijven de gegevens laden.
ik kan dus op geen enkele manier ook maar enige zender raadplegen.

Wanneer ik naar de tab tv-gids ga krijg ik de melding: “Oeps, er ging iets verkeerd”

 

Zelfde probleem als ik via laptop online tv probeer te kijken.

 

Mvg,

 

Koen


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 5 november 2019

@Koen_dc  Ik heb een aanpassing gedaan op je Pickx profiel, het zou in orde moeten zijn.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 5 november 2019

@TimJ 

Beste,

Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.

Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html

Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.

Groeten

Tina


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 6 november 2019
SofieRummens schreef:
ThierryW schreef:

@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!


Graag gedaan. Veel kijk plezier.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 november 2019

Hallo,

hier zelfde probleem, foutmelding dat log-in niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit in orde maken aub?

 

 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 25 november 2019

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 25 november 2019
Charlotte.D schreef:

Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

In orde! Bedankt!


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 4 december 2019

Hallo

 

Bij mij zelfde probleem met de pickx app. Kan je voor mij ook eens kijken?


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 4 december 2019

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 december 2019

Bij ons lukt dit ook niet. Hij herkent onze account niet in de pickx app. 


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 7 december 2019
SamuelD schreef:

@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

Merci!


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 8 december 2019

Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!

Tevens als ik de myproximus open, crasht deze nog voor het opgestart is. Heb deze al eens verwijderd toestel (iPhone) heropgestart, maar het gaat niet.


Martin
  • 33544 reacties
  • 8 december 2019

Ter uwe info: pas morgen maandag nemen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier de draad terug op en zullen je hierbij wel kunnen verder helpen.


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 8 december 2019

Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

 


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 8 december 2019
Davy Goderis schreef:

Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

Klantennummer: 623120464 , ik zie de Pickx staan tussen m’n producten en ben ook als beheerder aangemeld. Op m’n Samsung Atab krijg ik de melding dat ik niet de beheerder ben en via Google Chrome krijg  ik op de laptop een 404 als ik wil aanmelden … 

 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 9 december 2019

Davy, kan je dit nu nog even testen aub?


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 9 december 2019

Yes, merci Charlotte! 


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 10 december 2019

Mijn vraag wordt niet beantwoord, vandaar ik deze nog eens plaats.

“Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!”


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 10 december 2019

Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 10 december 2019
HadewychT schreef:

Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?

Beste,

Geen probleem. Het werkt nu. Hartelijk dank!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 10 december 2019

Fijn dat te horen. Graag gedaan :grinning: