Skip to main content
Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.

Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.

Alvast bedankt!

@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.


@TimJ  Fox zit niet in het standaard aanbod, zit in het Family boeket , die niet actief staat.

Ik heb wel geplande opnames staan voor Fox… Lijkt me niet logisch ? 


Beste,

Wanneer ik de proximus pickx app opstart, blijven de gegevens laden.
ik kan dus op geen enkele manier ook maar enige zender raadplegen.

Wanneer ik naar de tab tv-gids ga krijg ik de melding: “Oeps, er ging iets verkeerd”

 

Zelfde probleem als ik via laptop online tv probeer te kijken.

 

Mvg,

 

Koen


@Koen_dc  Ik heb een aanpassing gedaan op je Pickx profiel, het zou in orde moeten zijn.


@TimJ 

Beste,

Je had de tv bundel “Family” om gratis een maand uit te testen ? Hierin zat de zender FOX… Je vindt hem niet bij de gewone zenders.

Als je wil, kan je de bundel opnieuw activeren.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html

Als je verdere hulp of info wenst, mag je ons contacteren.

Groeten

Tina


@SofieRummens Ik heb je Pickx app profiel correct gezet. Kan je nog eens testen.

Bedankt, het is in orde!


Graag gedaan. Veel kijk plezier.


Hallo,

hier zelfde probleem, foutmelding dat log-in niet gekoppeld is. Kunnen jullie dit in orde maken aub?

 

 


Greet, kan je dit nu nog even testen aub?


Greet, kan je dit nu nog even testen aub?

In orde! Bedankt!


Hallo

 

Bij mij zelfde probleem met de pickx app. Kan je voor mij ook eens kijken?


@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.


Bij ons lukt dit ook niet. Hij herkent onze account niet in de pickx app. 


@Messens  Ik heb een aanpassing gedaan, het zal nu in orde zijn.

Merci!


Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!

Tevens als ik de myproximus open, crasht deze nog voor het opgestart is. Heb deze al eens verwijderd toestel (iPhone) heropgestart, maar het gaat niet.


Ter uwe info: pas morgen maandag nemen de medewerkers, die van Proximus zelf zijn, hier de draad terug op en zullen je hierbij wel kunnen verder helpen.


Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

 


Beste

Helaas moet ook ik aansluiten in dit rijtje. Ik kan ook niet aanmelden op de Pickx App. Proximus Sport lijkt wel te werken, maar daar staan momenteel geen live--streams open dus ik weet niet of die content werkt. Kunnen jullie de Pickx fixen aub? :)

Klantennummer: 623120464 , ik zie de Pickx staan tussen m’n producten en ben ook als beheerder aangemeld. Op m’n Samsung Atab krijg ik de melding dat ik niet de beheerder ben en via Google Chrome krijg  ik op de laptop een 404 als ik wil aanmelden … 

 


Davy, kan je dit nu nog even testen aub?


Yes, merci Charlotte! 


Mijn vraag wordt niet beantwoord, vandaar ik deze nog eens plaats.

“Ik ben beheerder en krijg foutmelding dat account niet gekoppeld is.
Ook via website van pickx kan ik inloggen maar krijg geen content te zien.
Alvast bedankt voor de hulp!”


Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?


Allereerst sorry dat we uw vraag over het hoofd gezien hebben. Het zou nu in orde moeten zijn. Kan je nog eens proberen aub ?

Beste,

Geen probleem. Het werkt nu. Hartelijk dank!


Fijn dat te horen. Graag gedaan :grinning: