Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten
icon

Beste antwoord door jonathandr 30 August 2019, 16:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten

marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?

Beste,

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.

Ik heb een nieuw abonnement (epic combo) sinds 21/08, dit heeft nog niet gewerkt.

Vriendelijke groeten,
Maarten
marten, kan je de app nu nogmaals proberen ?


Ja, het werkt nu. Bedankt voor de snelle reactie!
Beste,

ik heb hetzelfde probleem. Zou u mij ook verder kunnen helpen a.u.b.?

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
@Dpalmans Kan je de Pickx app nog eens opnieiw testen.
Beste Thierry,

bedankt, het werkt nu.

Mvg
Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere
Dit klopt familus bevat ook een TV abonnement dus moet je normaal gebruik kunnen maken van deze toepassing, maar de Proximus medewerkers zullen je seffens wel kunnen verder helpen als je hier je post doornemen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik krijg ook de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan proximus Pickx. Als ik me niet vergis, zit dit toch in de prijs van een familus pakket?
Mvg
Helena Lefevere

dit zou nu voor je moeten werken
Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan
't zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier terug op het forum langskomen.
Reputatie 7
Badge +3
Ook hier werkt Proximus Pickx niet

mvg
Stefan


Je mag je klantnummer op je profiel toevoegen, dan kijk ik je account na.

Geert
Hier zelfde probleem... Mijn login is niet gekoppeld!?
Reputatie 7
Badge +4
Peter,

Als je gaat inloggen op je MyProximus account ga je zien dat er niets van producten is gelinkt.
Je hebt deze niet aangemaakt met de gegevens vanop je factuur.
Ik kan je account verwijderen, dan kan je deze opnieuw aanmaken met je factuurgegevens (klantennummer, factuurdatum en MyProximus activatiecode).
Reputatie 1
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem, my proximus zou niet gekoppeld zijn
Reputatie 7
Badge +4
@PJR2015 Kan je dit nu nog even opnieuw testen aub? Ik heb je producten even opnieuw gelinkt.
Reputatie 1
@Charlotte.D is gelukt, bedankt voor de snelle reactie!
Beste,

De pickx app werkt niet bij mij. Krijg de melding dat mijn login niet gekoppeld zou zijn.

mvg, Dave
Dit zou ondertussen moeten in orde zijn 😉
Beste,

ik had graag tv via app kunnen kijken maar krijg foutmelding dat login niet gekoppeld is aan account. Helpt iemand me hierbij?

Dank u
Reputatie 7
Badge +4
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.
Bedankt! Het werkt perfect nu.
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem hier. De Proximus-installateur is 20 september al bij mij geweest en alles werkt perfect behalve de Pickx app kan ik nog steeds niet gebruiken. Ik krijg steeds dezelfde melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, zowel in de app als op de site. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Jens

Kan je dit nu even testen aub?
@Charlotte.D Het werkt nu, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen!
Fijne dag nog.