Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, ik heb problemen bij het installeren van mijn Airport time capsule. Deze is goed aansloten met de WAN kabel op de WAN ingang op de router, maar toch blijft het lichtje oranje pinken ipv groen. Hoe kan ik dit aanpassen? Als ik kijk naar het LAN ip adres op mijn computer en hetgeen ik doorkreeg van de call-dienst van proximus, zijn deze verschillend, kan het hieraan liggen? Alvast bedankt, Albane
mijn klantennummer is 607740012,op naam van christiaan baelde uit kemmel. ik heb op 21 september telefonisch via het nummer 6000 een aanvraag gedaan voor het abonnement mobile internet S te wijzigen in het mobile internet M.ik kreeg vlug een bevestigingsmail van de aanpassing,dat de aanpassing ging gebeuren de dag zelf.maar op my proximus zie ik,dat de aanpassing nog niet is gebeurd.niet echt geruststellend,want ik wil niet over mijn datalimiet gaan.
Hallo, Enig idee waneer jullie deze gaan aanbieden?.
Ik ben Plant Engineer bij een bedrijf met 1000+ werknemers. Op ons terrein hebben we een ondergrondse kabel met 100 koper-pairs, van zo'n 170m lang. Over de jaren verliezen we alsmaar meer capaciteit op die kabel. Momenteel zijn er nog slechts een 80 pairs meer bruikbaar voor telefonie- en of ADSL/VDSL-diensten. We vermoeden dat de kabel ergens beschadigd is en dat we last hebben van waterinsijpeling met alle gevolgen van dien. Ik neem aan dat Proximus ervaring heeft met dergelijke gevallen, en ik zou graag beroep doen op hun expertise. Kan een bedrijf überhaupt beroep doen op Proximus voor herstellingswerken aan kabels die volledig in eigen beheer zijn? Zo niet: Kan iemand mij een dienst / bedrijf / service aanbevelen? Ik ga er van uit dat het enigszins mogelijk is om de locatie van een breuk op te sporen, zonder dat wij de ganse kabel moeten opgraven en blootleggen, en dat er toestellen bestaan die de kwaliteit van de pairs in de kabel in kaart kunnen brengen. Naar een derge
WAT IS en waarom WERKT DIRECT DEBIT niet ?
Hoe vind ik mijn restwaarden terug?
Ik wou even horen of er nog mensen hetzelfde probleem ervaren, of dit misschien aan mijn toestellen zou liggen. Sinds iets meer dan een week heb ik heel regelmatig (2-5 keer per avond, elke avond) dat tv en internet onderbroken wordt. Ik zie op tv error melding "onverwacht probleem - er is geen verbinding beschikbaar". Na een minuut of zo herstelt zich dit altijd wel vanzelf, maar dit begint echt vervelend te worden. Ik heb zowel de bbox als de modem al eens herstart, maar dit blijft gebeuren.
een nieuwe huawei P20 lite aangekocht via proximus nu heb ik een van mjin 5 norton licenties overgebracht van mijn vorige gsm naar mijn nieuwe alles werkt behalve internetbeveiliging het is te zeggen als ik de configuratie doe gaat de beveiliging aan wanneer de telefoon in standby schakelt of ik ga terug naar het startscherm of ik zet het scherm uit dan na een paar uur of soms vlugger, als ik terug ga kijken naar de norton beveiliging staat die weer uit en staat er weer configuratie is vereist. heeft iemand hier enig idee waarom die telkens uitgaat?
Wij hebben een klein probleem met onze betaling. Wij hadden de betaling gedaan, maar zijn de mededeling vergeten in te geven. Wat kunnen wij nu het beste doen want het factuur is wel betaald maar ze kunnen in principe niet nagaan a.d.h.v. de mededeling dat deze door ons betaald is.
Krijg ik net factuur van meer als 200 euro...eerst moest ik 4 maand op mijn tv wachten, niks van compensatie gekregen, dan verhuis ik en zit ik meer dan maand zonder tv en internet en nu gaan jullie mij nog eens verhuis kosten aanrekening plus aansluit punt laten betalen !! Wifi trekt op niks in huis constant op 4 g met gsm aan telefoon beloven dat er krediet nota word op gesteld maar daar heb ik nog niks van gezien integendeel !!
Nu moet ik weer, 1 voor 1 alle fakturen gaan uitpluizen omdat ik NU (na besluit weggaan) zie dat PX WEER de korting heeft geschrapt... Maarja... vanaf wanneer he ? Mag ik WEER alles gaan dubbelchecken. PFFFFF
Waar kan ik een gedetaileerd factuur vinden ? Bv. De nummers die ik gebeld heb of sms heb gedtuurd
het gebeurd regelmatig dat ik geen sms kan versturen dat ik dit telkens opnieuw moet proberen. op en afzetten helpt niet
Weet er iemand of dat ik een computer van op afstand kan verbinden met die van thuis, dus ik wil een netwerk verbinding maken is dat met VPN? Groeten Jeroen
Hallo, Ik een nieuw BBOX-3v modem en de WiFi signaal slaat nergens. Trager dan vroeger, en het raakt niet de eerste verdieping. Wij gebruiken de zelfde toestellen en het zelfde aantal GBs. Heb een restart geprobeerd, maar nix. Ik veronderstelt, dat het niet de eerste keer dat dat gebeurt. Is er een oplossing daarvoor? Bedankt van tevoren voor het hulp.
Gisteren een tv bundel "Belgisch voetbal" geactiveerd. Deze is slechts beschikbaar op 1 van de 2 tv's. (Beide hebben decoder v5). 2de decoder geeft : meer weten over deze bundel en dan optie is reeds geactiveerd. Tv app online werkt wel. Reclame van de bundel geeft: bekijk deze op alle schermen.
proximus tv app kan nog steeds niet (opnieuw) gecast worden
Ik betaal 5,00€ voor 1000 MB extra mobiele download , maar Proximus rekent voor nog geen 300 MB bijna 70,00 € alstublieft ? Waarschijnlijk omdat ik reeds jaren trouwe klant ben met een deftig maandelijks abonnement van vier gsm's ik verander niet graag van operator , maar ik ben nu mijn geduld toch echt aan het verliezen.
Mijn Proximus app werkt sedert een paar dagen niet meer. Mijn verbruik en mijn producten zijn niet meer te volgen. Krijg telkens bericht technisch probleem. Zijner nog mensen met dit probleem. En waarom zijn we niet persoonlijk op de hoogte gebracht van een technisch probleem
Ik heb op 7 augustus 5 films on demand besteld voor 3500 punten en heb ze nog altijd niet gekregen
Mijn TV decoder verliest meerdere keren per dag de verbinding. Het beeld bevriest, de klank valt weg en de decoder reageert zeer traag of niet op de afstandsbediening. Als ik de decoder dan standby en weer aan zet, klaagt deze dat er geen signaal is. Het probleem is onmiddellijk opgelost als ik de decoder herstart (met de knop op de achterzijde). Internet en telefoon blijven de hele tijd gewoon werken en buiten dit vastlopen werkt tv ook zonder storingen. De decoder is via een UTP kabel met de modem verbonden. Een lijntest geeft aan dat er geen problemen zijn. Is er mogelijk een defect aan mijn decoder of kan het volgens jullie toch nog ergens anders aan liggen?
Proximus tv via pc werkt niet. Staat nochtans tussen mijn producten, maar komt steeds op dat ik geen abo heb. Iemand een idee? Thx
Vandaag (net zoals enkele weken geleden) storingen op TV. Beeld is bijna volledig gescrambled in blokjes. Quid? Heeft dit met gewijzigde weersomstandigheden te maken? Problemen in de buurt van Westerlo?
De politieke zender VlaamsparlementTV is niet te vinden in de tv-gids via proximustv.be. Kan deze zender toegevoegd worden in de tv-gids? En indien mogelijk ook via Live TV? Alvast bedankt voor het nazicht. Mvg
Al twee keer contact opgenomen met jullie per mail , nog altijd geen antwoord gekregen . wil weten over mijn verbruik en op de factuur waar er een film aangerekend is die ik normaal ieder maand gratis krijg , faktuur van September . Al twee dossier nr maar geen antwoord , kan mijn dossier opvolgen waar ???nr35641644 en 35635419 heb al spijt dat ik veranderde van Telenet naar jullie , zij waren vlugger om te antwoorden en langs de telefoon ipv altijd die mail .
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.