Skip to main content

Factuur

  • September 21, 2018
  • 4 reacties
  • 172 Bekeken

Krijg ik net factuur van meer als 200 euro...eerst moest ik 4 maand op mijn tv wachten, niks van compensatie gekregen, dan verhuis ik en zit ik meer dan maand zonder tv en internet en nu gaan jullie mij nog eens verhuis kosten aanrekening plus aansluit punt laten betalen !! Wifi trekt op niks in huis constant op 4 g met gsm aan telefoon beloven dat er krediet nota word op gesteld maar daar heb ik nog niks van gezien integendeel !!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 24, 2018
Beste Kimmie, het spijt me dit alles te vernemen. Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik verder na wat we voor je kunnen doen. Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 24, 2018
6******** [Edit Wim]

Martin
  • September 24, 2018
TIP: best altijd privé gegevens via een Privébericht sturen (klik hier) en zo weinig mogelijk via een openbaar forum.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 24, 2018
Beste,


Ik heb u commercieel de éénmalige kosten gecrediteerd, bedrag 89EUR.

Groetjes,Joël