Mijn Proximus app werkt sedert een paar dagen niet meer. Mijn verbruik en mijn producten zijn niet meer te volgen. Krijg telkens bericht technisch probleem. Zijner nog mensen met dit probleem. En waarom zijn we niet persoonlijk op de hoogte gebracht van een technisch probleem
Bladzijde 1 / 1
Hallo Dekimpe!
Heb je de app al eens verwijderd en de nieuwste versie geïnstalleerd?
Groetjes,
Wouter
Heb je de app al eens verwijderd en de nieuwste versie geïnstalleerd?
Groetjes,
Wouter
Ja al meer dan eens ook contact genomen met Proximus nieuwe account aangemaakt op aanraden van Proximus. Te vergeefs
Dag Bernard,
Op welk apparaat heb je de app geinstalleerd?
Je zou misschien een test op de laptop / tablet kunnen doen indien het op de smartphone geinstalleerd is.
Mvg, Wilfried
Op welk apparaat heb je de app geinstalleerd?
Je zou misschien een test op de laptop / tablet kunnen doen indien het op de smartphone geinstalleerd is.
Mvg, Wilfried
Wilfried. De app is gelnsteerd op mijn iPhone en vaste computer thuis. Ik begin me er al aan aan te passen dat het niet werkt. En om zien op het forum ben ik niet alleen met dit probleem. Dit zijn al van die snufjes die goed zijn voor hun reklame maar niet naar behoren werken. Dank voor u antwoord. ?
Dag Bernard,
Inderdaad een werkpunt, bedankt voor je begrip, nog een fijn weekend gewenst.
Mvg. Wilfried
Inderdaad een werkpunt, bedankt voor je begrip, nog een fijn weekend gewenst.
Mvg. Wilfried
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.