Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Proximus, Waarom de Vlamingen, 6 zenders minder in ENT pakket voor dezelfde prijs ???? ( 16 zenders ) Franstalig Belgie 22 zenders voor 9,95 euro Hier mag u als operator ingrijpen en recht trekken .
Op 2018-10-03 kocht ik een prepaid kaart voor een bejaard familielid. Vermits wij (familielid en ik) niet dezelfde woonplaats hebben, zou mijn familielid zijn identiteitskaart gedurende een week moeten missen om de registratie op zijn naam uit te voeren. Ik liet de registratie van het nummer in uw Proximus winkel dan maar op mijn identiteitskaart uitvoeren. Vervolgens viste ik op uw website uit dat er drie online mogelijkheden worden voorgesteld om de registratie te veranderen: via de eid toepassing (waarvoor ik de identiteitskaart van mijn familielid zou nodig hebben, en dus zelfde bezwaar als hierboven), door een betaling te doen van een rekening op naam van mijn familielid (nogmaals zelfde bezwaar als hierboven), of via MyProximus, wat dus wel een geschikte oplossing zou zijn. Ik probeerde dus, tevergeefs, verschillende keren, de registratie over te schrijven op naam van mijn familielid: telkens kreeg ik de melding: "Geen privé klant of beheerder in MyProximus? U heeft niet he
Beste, Mijn vriendin heeft net 2 opnames van Bake-Off Vlaanderen gewist, per ongeluk. Geen ramp, maar is het mogelijk om die van de centrale uit terug te zetten, eventueel?
ik heb een paar dagen proximus, maar de proximus tv app werkt niet. niet op de laptop, als smartphone. Hij geeft aan dat mijn account niet gelinkt is maar deze is wel gelinkt in myproximus. kunnen jullie dit oplossen?
Kan iemand mij vertellen hoe je opnames verwijdert via de app? Waarschijnlijk mis ik ergens iets, want ik kan perfect opnames bekijken, maar ze daarna niet wissen. Beetje omslachtig, eerst kijken via de app en achteraf wissen op tv. Sorry, zit nog maar enkele dagen bij Proximus, is dus vaak nog wat zoeken.
De technieker kwam bij ons langs om de proximusaansluiting te regelen, maar bleek dat er geen kabel lag of in ieder geval niet gevonden werd. Hij vertelde dat ik mijn recent aangelegde oprit terug moest openbreken. Dit zag ik echter niet zeggen dus zei hij dat hij de aanvraag ging annuleren. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Kan ik hierover gecontacteerd worden?
Ik bestelde onlangs een nieuwe Iphone via de Proximus website. In het verleden ook al gedaan zonder uitdagingen... Nu uiteraard wel! De levertijd werd foutief gecommuniceerd of niet gecommuniceerd, 10x bellen om te horen waar of wat er met mijn bestelling aan de hand is. Lang verhaal kort, 2 weken na mijn bestelling (met de belofte dat ze de dag erna leveren;)) krijg ik telefoon met de mededeling dat mijn adres niet correct is en dat ze hem kunnen aanpassen en over een 3 a 4 dagen zouden kunnen leveren. Ja dikke doei, ik annuleer de bestelling bij die persoon en vraag een bevestiging. NOOIT een bevestiging ontvangen dat mijn order werd geannuleerd. Ik bel naar de dienst om te kijken of er al dan niet een annulatie werd gecommuniceerd en of ze mij dit AUB willen bevestigen... Tot op heden nog niks ontvangen: geen geld en geen bevestiging. Ik bel nog eens en dan krijg ik te horen dat de terugbetaling nog niet was bevestigd? en dat ze niet bevoegd was om mij een email te sturen.
Wij zijn heel trots jullie te melden dat in een onderzoek van consultancybureau goCX, Proximus de tweede plaats haalt als meest klantvriendelijke bedrijf van België voor 2018. Colruyt werd eerste. In de categorie meest vriendelijke telecomoperator haalden we zelfs de eerste plaats. Alle prijzen vind je op deze link. Groeten, Wim
En daar gaan we weer: een tijdje terug al problemen gehad dat mail niet binnenkwam op de app, nu worden mails vanuit de app niet verstuurd! Ik gooi hem eraf, als ik toch telkens op internet moet om iets met die mail te doen dan heeft de app ook geen meerwaarde
Beste, Ik heb sinds gisteren een internetverbinding van Proximus. Als ik mijn verbinding test, is deze vrij laag qua download en upload-snelheid. De technieker zei me ook dat het voorlopig een ADSL verbinding is. Kan ik dit omzetten naar een VDSL verbinding of is het gewoon wachten? Mvg, Max
Probleem sleept reeds meer dan een jaar aan en ben het nu zat! Kopie van wat ik ingevuld op het contactformulier. Waarom hier posten? Omdat iedereen het mag weten dat de ingenieurs IT'ers er een potje van maken want daar zal het probleem wel liggen. klant 608808155 factuur 6805849721 Beste, Het is nu de laatste keer dat ik moeite ga doen om ons probleem aan te kaarten. Vorige maand de laatste maal de moeite genomen om nog eens contact op te nemen met de helpdesk. Ons probleem sleept reeds meer dan een jaar aan. Wij krijgen geen factuur, niet per e-mail, niet per post en men gaat dat steeds in orde maken maar niet dus! Ik moet dus steeds naar Myproximus gaan nazien of er een nieuwe factuur is en dan kan ik een niet boekhoudkundig geldig document (ter informatie staat er op) afdrukken. Nu ben ik twee maal vergeten te kijken en krijg een meerkost van tien euro aan mijn been terwijl er bij jullie een probleem is. De vorige tien euro werd mij kwijtgescholden met terug de belofte
Hallo, Ik heb een Smart TV (LG OLED 4K 55E7) in het buitenland in mijn buitenverblijf maar krijg het niet klaar om daar de Proximus app te installeren en TV te kijken. Ik geraak wel op het hoofdscherm van Proximus ingelogd maar van het moment ik een kanaal kies (bvb VRT) waar ik wil naar gaan kijken blokkeert alles en loopt alles vast. gewoon rampzalig. Wat moet ik doen om proximus in het buitenland op mijn smart TV te kunnen kijken.
Ik krijg de laatste tijd weer meerdere mails die telkens een link hebben naar fex.net. Telkens beloven ze je vanalles en nog wat voor winkels en grootwarenhuizen. Ik heb dan maar eens zelf gesurft via Google (niet via Yahoo, want die geeft geen waarschuwing) naar die fex.net en werd gewaarschuwd door mijn virusscanner dat deze website: Website blocked due to a Trojan. Opgelet dus met zulke virusmails die je vanalles beloven.
Sinds vorig weekend ondervinden wij problemen met Proximus TV. Dagelijks valt de verbinding weg (op scherm komt er: onverwacht probleem). Ook hapert het beeld zo nu en dan tijdens het TV kijken. Dan staat het beeld stil en valt het geluid weg, om dan binnen een minuut weer verder te gaan. Een reset van de BBOX en de decoder werden reeds uitgevoerd, echter blijven de problemen zich voordoen. Wij zijn in het bezit van een decoder V6 en een BBOX3V+. Softwareversie van decoder V6 = B125. Graag hadden wij hier een oplossing voor gekregen. Kenny
Ik heb al langer het probleem dat de vrijdagopnames van Familie niet in de lijst met opnames verschijnen, hoewel ik de serie in zijn geheel opneem. Ik heb genoeg ruimte vrij op de korte en langetermijnschijf. Dit is nu al meer dan een maand het geval. Daarnaast wil ik de (wel) opgenomen afleveringen bekijken, maar wanneer ik momenteel één van deze selecteer om te bekijken, verwijdert deze aflevering zichzelf. De verdwenen afleveringen zijn ook niet meer terug te vinden op de mobiele app. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
De Proximus TV app is net geüpdatet. De afstandsbediening werkt echter niet meer of is niet meer te zien. Kan iemand ons verder helpen?
Beste, Deze week mijn maandelijkse factuur ontvangen. Daarin staat de volgende medededeling van Proximus : Wijziging van je internetabonnement vanaf 01/08. Het inbegrepen mobiele surfvolume bij je VASTE internetabonnement is niet meer beschikbaar vanaf 01/08/2018. Heb je een gsm-abonnement met inbegrepen surfvolume? Dat verandert niet. Zin in een overvloed aan data? Kies dan voor een van onze packs: Tuttimus,MinimusofBizzAll-in.Meer info over deze packs op proximus.be.Niet tevreden?Je kunt op elk moment gratis opzeggen. Momenteel beschik al jaren over 100 GB volume via Internet Start en nog eens 50 GB via Mobile Internet, verbruik dat werd verrekend via het vaste volume. ( totaal 150 GB ) Wil dit nu zeggen dat wij terugvallen vanaf 01/08 op een volume van 100 GB ipv 150 en Proximus ons peperdure packs wil aansmeren die we helemaal niet nodig hebben ? Verdwijnt de toegang tot de hotspots en Wifi vanaf 01/08 en hoe gaat men het verbruik via tablet of laptop verrekenen ? Zijn er
Ik heb Outlook 2007 op mijn laptop geïnstalleerd. Hieraan heb ik mijn 4 skynet-mailadressen gelinkt. Sinds ik dit heb gedaan komen mijn mails in 4-voud. Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen?
We kunnen niet zien door welk telefoonnummer we worden opgebeld. Dienst niet te vinden in myproximus, kan dus niet activeren. Ook 1919 werkt bij ons niet.
Vandaag werd ik voor de 2de maal afgesloten op 1 week tijd omdat ik mijn factuur zonder mededeling heb betaald op 17/09!! Dit is in onderzoek en daarom besluiten jullie van me nog eens af te sluiten terwijl ik alles vereffend heb! Ik heb reeds een klacht ingediend maar vind het nergens terug! Ik eis dan ook een rechtzetting hiervoor. Ik belde het gratis nummer en ze gaven toe dat dit onterecht was en hebben me onmiddelijk opnieuw aangesloten! Dit kan toch niet hé. Ik heb alles doorgegeven, rek nr waarop gestort, rek nr van waar het komt...het bedrag! Op 17/09 betaald en nog steeds niet gevonden op 04/10?!!
ze gingen normaal zaterdag komen voor ons internet en tv te installeren op ons nieuw adres. Bleek eerst dat er bij jullie iets verkeerd was ingegeven en de technieker stond dan ook op het oude adres in Hamme. Deze kon dan niet naar het nieuwe adres komen aangezien dit in een andere regio is. Er werd dan door jullie diensten een andere technieker aangesteld en de afspraak werd verlegd naar de nammiddag tussen half 1 en 5u. Daar ik om half 5 nog niemand gezien had belde ik naar jullie diensten , daar werd gezegd dat de technieker onderweg was maar hij wat vertraging had. Ik kreeg dan ook een mail dat de afspraak weer eens verlegd werd naar de avond tussen half 5 en 8 u. Om half 8 nog steeds niemand gezien dus opnieuw gebeld naar jullie diens, daar belden ze de technieker en deze was niet bereikbaar. Ze vertelden dan dat ze op zijn voicemail ingesproken hadden en hij wel nog zou komen. Echter niemand gezien. Gisteren zondag kon ik dan ook niemand bereiken bij jullie. Vanmorgen direct gebe
internet opgezegd alleen tv is nog aanwezig mail gekregen dat ik de b box 3 modem moest indienen terwijl de b box 3 nog nodig had voor tv te kijken dit zogezegd via telefoon doch geen oren naar gehad heb dan toch naar proximus winkel geweest met de b box 3 mijn verhaal uitgelegd blijkbaar niet nodig om de b box 3 in te dienen wat ik al vermoede waar zijn ze mee bezig om de mensen te laten rond rijden hiervoor
Beste, sinds vorige proximus, allez werkt perfect. alleen de proximus tv app niet. zowel niet op pc, als smartphone, als tablet. Hij geeft aan dat mijn account niet gelinkt. Ben hier vorige week mee in de winkel geweest, alles is gebeurd, nizuwe update etc.. maar nog steeds nix. wie oh wie kan mij verder helpen dankjewel..
Ik heb mijn Pack For Employees besteld half augustus, en had afspraak half september en is de technieker niet komen opdagen. Een week later na de gemiste afspraak beslis ik om contact op te nemen, en zeggen ze dat er extra werken nodig zijn voor de overstap van EDPNet naar Proximus, wat bullshit is, gezien ik al reeds op de lijnen van Proximus zien en enkel WWAN login gegevens nodig heb. Nu moest een technieker vandaag terug langskomen tussen 8u00 en 17u00, en zijn we ondertussen al 14u00 en heb ik nog steeds geen technieker gezien. Heb al talloze keren geprobeerd met support contact op te nemen, maar Messenger en Chat blijken volledig dood. Telefonische support vertelde me dat ik een nieuwe technieker kon inboeken voor 90 EUR. Als de technieker hier vandaag niet staat hoeft het voor mij niet meer, ik denk dat 2 maand wachten wel voldoende is. Voor mijn smartphone abonnement problemen wacht ik ook al reeds 4 maanden.
Ik kan de app niet meer gebruiken. Telkens ik de app open doe krijg ik de melding 'oeps er ging iets verkeerd'. Ik heb de app een paar keer verwijderd en terug gedownload. Enkele keren aan en afgemeld op de app en nog steeds geen resultaat.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.