De technieker kwam bij ons langs om de proximusaansluiting te regelen, maar bleek dat er geen kabel lag of in ieder geval niet gevonden werd. Hij vertelde dat ik mijn recent aangelegde oprit terug moest openbreken. Dit zag ik echter niet zeggen dus zei hij dat hij de aanvraag ging annuleren. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Kan ik hierover gecontacteerd worden?
Bladzijde 1 / 1
Beste Herremans,
Kan u mij het klantnummer en factuurnummer bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Kan u mij het klantnummer en factuurnummer bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.
Groetjes,
Joël
Klantnummer 621427299
Referentie Proximus R4WEBSHOP001834607
Referentie Proximus R4WEBSHOP001834607
Dag Kristof,
Ik zie inderdaad dat de order geannuleerd is.
Kan je ons nog even de factuurnummer doorgeven waarop de 59 EUR is aangerekend, dan kunnen we dit crediteren.
Mvg. Wilfried
Ik zie inderdaad dat de order geannuleerd is.
Kan je ons nog even de factuurnummer doorgeven waarop de 59 EUR is aangerekend, dan kunnen we dit crediteren.
Mvg. Wilfried
Beste, dit is aanrekening met nummer: 6844185409
Mvg
Kristof Herremans
Mvg
Kristof Herremans
Dag Kristof,
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.