Skip to main content
Antwoord

Laattijdige annulatie

  • September 22, 2018
  • 6 reacties
  • 589 Bekeken

De technieker kwam bij ons langs om de proximusaansluiting te regelen, maar bleek dat er geen kabel lag of in ieder geval niet gevonden werd. Hij vertelde dat ik mijn recent aangelegde oprit terug moest openbreken. Dit zag ik echter niet zeggen dus zei hij dat hij de aanvraag ging annuleren. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Kan ik hierover gecontacteerd worden?

Beste antwoord door KoenN

Dag Kristof,
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 24, 2018
Beste Herremans,

Kan u mij het klantnummer en factuurnummer bezorgen.


Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël

Martin
  • September 24, 2018

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 24, 2018
Klantnummer 621427299
Referentie Proximus R4WEBSHOP001834607

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 24, 2018
Dag Kristof,
Ik zie inderdaad dat de order geannuleerd is.
Kan je ons nog even de factuurnummer doorgeven waarop de 59 EUR is aangerekend, dan kunnen we dit crediteren.
Mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 10, 2018
Beste, dit is aanrekening met nummer: 6844185409

Mvg
Kristof Herremans

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • October 10, 2018
Dag Kristof,
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen