Antwoord
Laattijdige annulatie
De technieker kwam bij ons langs om de proximusaansluiting te regelen, maar bleek dat er geen kabel lag of in ieder geval niet gevonden werd. Hij vertelde dat ik mijn recent aangelegde oprit terug moest openbreken. Dit zag ik echter niet zeggen dus zei hij dat hij de aanvraag ging annuleren. De dag zelf kreeg ik nog een factuur van 59 euro voor laattijdige annulatie. Ik ben redelijk verbaasd door deze factuur en wens deze ook niet te betalen. Kan ik hierover gecontacteerd worden?
Beste antwoord door KoenN
Dag Kristof,
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen
Ik heb het nodige voor je in orde gebracht en je zal spoedig de rechtzetting ontvangen.
Alvast de excuses voor het ongemak.
Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

