Sinds vorig weekend ondervinden wij problemen met Proximus TV.
Dagelijks valt de verbinding weg (op scherm komt er: onverwacht probleem).
Ook hapert het beeld zo nu en dan tijdens het TV kijken. Dan staat het beeld stil en valt het geluid weg, om dan binnen een minuut weer verder te gaan.
Een reset van de BBOX en de decoder werden reeds uitgevoerd, echter blijven de problemen zich voordoen.
Wij zijn in het bezit van een decoder V6 en een BBOX3V+.
Softwareversie van decoder V6 = B125.
Graag hadden wij hier een oplossing voor gekregen.
Kenny
Beantwoord
Proximus TV: uitval & kleine storingen
Beste antwoord door Charlotte.D
Kenny, jullie zijn VDSL2 klant, wat wil zeggen dat jullie ook via glasvezel verbinding maken. Er is gewoon nog een verschil tussen een VDSL verbinding en een Fiber connectie.
Ik zie dat de interventie van de technieker werd doorgestuurd naar de lassers door een kortsluiting in de verspreidingskabel op beide paren, verschillende mensen hadden hier ook hinder van, dus vandaar de infrastructuur werken. Grtjs, Charlotte.
Bekijk origineelIk zie dat de interventie van de technieker werd doorgestuurd naar de lassers door een kortsluiting in de verspreidingskabel op beide paren, verschillende mensen hadden hier ook hinder van, dus vandaar de infrastructuur werken. Grtjs, Charlotte.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.