Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
klopt het dat ik roaming moet betalen heb nu sms ontvangen dat ik 65 euro boven mijn budget ben ik heb mobilus m 5gb van de 10 verbruikt . de vrouw was mee op haar gsm met prepaid kaart en die kon er kosteloos op . volgens mij 1 bezeikte boel
Hallo, Ik heb sinds verleden maand tutimus. Inclusief proximus tv. Nu blijkt dat ik niet kan inloggen bij proximus tv. Nog via tablet, noch via smartphone noch via pc. Ik krijg de melding dat mijn accountgegevens niet toelaten de applicatie te gebruiken en dit moet activeren in my proximus. Terwijl bij my proximus de applicatie actief staat. Heb al alles geprobeerd. Iemand zelfde probleem? Greetz Evi
Beste, ik heb voor de kerstperiode contact gehad met uw call center. Mijn vraag was om voor gsm nr 0471 190824 het contract om te zetten van Mobilus M naar S. Dit kon niet gelijk gebeuren omdat een intern IT ticket het niet mogelijk maakte. Echter, we zijn nu 4 januari en het abonnement is nog steeds niet omgezet. Ik vind het niet gepast dat ik de dupe ben van interne IT tickets bij Proximus die simpele wijzigingen onmogelijk maken. Bedankt voor uw reactie
Ik krijg sms’en van Proximus in het Frans, kan dit naar het Nederlands omgezet worden? In mijn klantengegevens staat Nederlands als voertaal.
We hebben een overeenkomst met onze buren dat we hun Netflix mogen gebruiken op onze tv. Als ik op de website kijk, komt er een betalingsvakje (via proximusfactuur of via Netflix), maar dit is voor ons niet van toepassing, aangezien we de financiele kant rechtstreeks met de buren regelen. Hoe gaat dit dan in zijn werk? Wordt er iets aangerekend of vervalt dit aangezien we via een bestaand account kijken?
Je geschenk: Proximus 100 EUR-waardebon vervallen op 4/12 - mogelijkheid om deze punten te recupereren?'
Hallo. Ik zou graag willen mijn proximus punten inruilen voor 2 kinepolis tickets. Is dat nog mogelijk via email? (ze zijn niet meer beschijkbaar op die webpage). Hoe kan ik dat doen?
Het tarief voor "free calls national" is me niet duidelijk. Ik zie namelijk 2 tarieven voor hetzelfde produkt op de proximus-website, namelijk: 0.79Euro/oproep (incl. BTW) en 0.74Euro/oproep (incl. BTW) op weekdagen. Inderdaad: het tarief is 0.74E/oproep op weekdagen als je op de proximus-website de tab "gratis opties" bekijkt van het produkt "vaste lijn, maar het tarief is 0.79Euro/oproep als je de tab "tarieven buiten het abonnement" neemt en hierin de tab "Phone line met free calls national" kiest. Mijn vraag: a) wat is het verschil tussen beide (ik dacht dat dit hetzelfde produkt betreft, dus hetzelfde tarief) b) is het tarief 0.74Euro of 0.79Euro werkelijk eenmalig per oproep en dit ongeacht de duur van het gesprek (dus een gesprek van 5 minuten kost evenveel als een gesprek van bv. 40 minuten ?). Bedankt op voorhand voor uw antwoord. Met vriendelijke groeten, Van Hautte Geert I
Ik heb 28 december mijn familus abonnement opgezegd, ik heb enkel internet behouden. Wij kunnen echter nog steeds naar televisie kijken. Er werd ons niets gezegd van een opzegtermijn of dergelijke. Zal ons deze maand dan nog verder worden aangerekend ookal hebben wij dit opgezegd in december?
Ik heb het ook ondervonden. Veel medewerkers van Proximus zijn erg onbeleefd en zeer arrogant bij uitleggen van een probleem. Daarom ben ik naar Telenet verhuisd.
Graag dat jullie mijn bellen op 0468507424 Krijg jullie maar niet aan de lijn
Waarom kan ik mijn instellingen niet veranderen op my proximus.Op de tv boeketten staat er nu al drie weken U bestelling is in behandeling.Kan dus geen enkel produkt aanpassen.
Beste, Door de regen en slechte werking van Bpost is m'n factuur van december zo goed als onleesbaar. Kunt u deze nog eens mailen of opsturen?
Nu we genoodzaakt zijn om onze alarmcentrale met al zijn accessoires naar de vuilnisbak te verbannen omwille van de stopzetting door Proximus, wil ik op zoek gaan naar een alternatief waarbij ik de huidige geïnstalleerde camera's, melder enz toch nog zou kunnen gebruiken. Heeft er iemand enig idee welk protocol deze gebruiken?
Ik woon momenteel samen en het proximuscontract staat op mijn naam. Ik ga echter verhuizen en de andere bewoner zal het contract op zich nemen. Kan dit op een simpele manier geregeld worden of moet het contract volledig opgezegd worden en moet de andere dan een nieuw contract afsluiten?
hallo, Reeds enkele maanden krijg ik geen meldingen en/of geluiden meer als ik een sms ontvang of een messenger bericht op mijn nokia Lumia. Wat ik ook doe, niets helpt. Het rare is.... het is ook zo op mijn pc! Herstarten, herinstalleren... niets helpt. Wat moet ik doen, aub? Als ik dus wil weten of ik een berichtje heb, moet ik steeds zelf de app openen om te zien, dat is niet te doen.
Een vraagje; Via de technische dienst (geen klachten daarover trouwens , was een zeer behulpvaardig persoon) mocht ik de Bbox 2 omruilen voor een Bbox 3. Deze zou opgestuurd worden via UPS naar de dagbladhandelaar. Alles ging goed tot ik deze vandaag wilde afhalen. Ik kreeg de nieuwe modem niet mee omdat ik volgens deze dagbladhandelaar eerst de oude (bbox 2 dus) moet binnenbrengen , klopt dit? want volgens de medewerker van de technische dienst was dit niet nodig om het terug te sturen ... In ieder geval , morgen zal ik maar eerst de oude binnen leveren bij die dagbladhandelaar en dan met de nieuwe naar huis , en hopen dat dan alles goed functioneert achteraf ...
Volgens de BIPT-kaart zou er in de regio van Bohan een ontvangst moeten zijn van 99%. Echter in de praktijk is dit eerder 99% geen ontvangst. Enkel in het stadje Bohan heb je wat netwerk. Zijn er in de toekomst om in die regio het signaal toch nog te versterken? Ook het vaste internet zou slechts snelheden halen van 3Mbps. Worden er daar op korte termijn nog investeringen verwacht?
Mijn schoonouders hebben op 30 december telefonisch een aanvraag gedaan om een vaste lijn te activeren op hun 2e adres. Dit is tot op vandaag nog niet actief. Kan er iemand van de technische dienst eens kijken om dit op te lossen? Graag een link om hun klantgegevens door te sturen.
Ik zou graag willen overstappen van Telenet naar Proximus. Is het hiervoor nodig om buiten graafwerken uit te voeren? We hebben nu enkel een coax-kabel van telenet naar binnen getrokken. Kan deze kabel ook voor proximus gebruikt worden?
B-box werkt begin december plots niet meer naar behoren. Krijgen een nieuwe toegestuurd, problemen blijken nog erger te zijn. Zaterdag 30 december sturen ze ons een nieuwe b-box op maar hij komt niet toe. Proximus steekt het op b-post. Sturen een nieuwe op via Kiala, blijkt dat ik hem vandaag weer niet kan traceren. Wat doe ik?
al 3 maand op rij krijg ik een foute factuur waarbij 10 euro wordt aangerekend voor VolumePack Unlimited terwijl dit in het pack zou moeten inbegrepen zijn. Bij de vorige 2 facturen ontving ik hiervoor een creditnota maar de oorzaak wordt blijkbaar niet gecorrigeerd zodat dit elke maand opnieuw aangerekend wordt en ik elke maand opnieuw contact moet opnemen om 10 euro te crediteren. Klacht via mail is na een week nog niet beantwoord, maar de (foute) factuur zal wel op tijd betaald moeten worden zeker ? Los dit op aub. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de oorzaak van die fout op te lossen ? Over de (gebrek aan) werking van de klanten"dienst" wil ik het dan nog niet hebben
Heb gehoord dat je via de Myproximusapp onder Mijn Producten je favoriete app kan instellen waarvoor je niets hoeft te betalen of waarvoor je geen data verbruikt. Heb daarnet de app geupdated maar ik kan nergens mijn favoriete app instellen. Kan iemand mij helpen aub?
Sinds geruime tijd staat mijn profiel op 85/20. Is het niet logisch indien de upload op 20 staat de download verhoogd naar 100? Als ik kijk in de lijst zie ik profiel van 85/15 en 100/20. Een profiel van 85/20 staat er niet tussen. Mijn klantnummer is 611606539.
Ik heb al 2 maanden een Bizz M abonnement (5G)en Proximus blijft mij bestoken met dreigement dat ze mij gaan blokken omdat ik mijn data 1,5 G heb opgebruikt.Reeds 3 klachten gestuurd , ik ben dat beu.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.