Ik heb al 2 maanden een Bizz M abonnement (5G)en Proximus blijft mij bestoken met dreigement dat ze mij gaan blokken omdat ik mijn data 1,5 G heb opgebruikt.Reeds 3 klachten gestuurd , ik ben dat beu.
Bladzijde 1 / 1
Dag,
Kan jij mij even het GSM en betrokken klantnummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68040? Want wij blokkeren het data verbruik nooit, tenzij je €60 over je abonnement zit met data (verplicht in België) of wanneer het data verbruik buitensporig veel is (indien de blokkering van €60 op aanvraag verwijdert werd).
Groetjes,
Lorentz.
Kan jij mij even het GSM en betrokken klantnummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68040? Want wij blokkeren het data verbruik nooit, tenzij je €60 over je abonnement zit met data (verplicht in België) of wanneer het data verbruik buitensporig veel is (indien de blokkering van €60 op aanvraag verwijdert werd).
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.