Skip to main content

MyProximus Bizz M

  • December 28, 2017
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Ik heb al 2 maanden een Bizz M abonnement (5G)en Proximus blijft mij bestoken met dreigement dat ze mij gaan blokken omdat ik mijn data 1,5 G heb opgebruikt.Reeds 3 klachten gestuurd , ik ben dat beu.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 3, 2018
Dag,

Kan jij mij even het GSM en betrokken klantnummer sturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=68040? Want wij blokkeren het data verbruik nooit, tenzij je €60 over je abonnement zit met data (verplicht in België) of wanneer het data verbruik buitensporig veel is (indien de blokkering van €60 op aanvraag verwijdert werd).

Groetjes,
Lorentz.