Skip to main content
Antwoord

Waar blijft onze b-box

  • January 3, 2018
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

B-box werkt begin december plots niet meer naar behoren. Krijgen een nieuwe toegestuurd, problemen blijken nog erger te zijn. Zaterdag 30 december sturen ze ons een nieuwe b-box op maar hij komt niet toe. Proximus steekt het op b-post. Sturen een nieuwe op via Kiala, blijkt dat ik hem vandaag weer niet kan traceren. Wat doe ik?

Beste antwoord door Jamsas

'tis in orde, hij is toch nog deze avond opgedoken, dank je.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 3, 2018
jamsas

Kan je ons via privebericht je lijnnr of klantennr doorgeven ?
dan kijken we na wat er is misgegaan



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • January 3, 2018
'tis in orde, hij is toch nog deze avond opgedoken, dank je.