Skip to main content
Beantwoord

Error code SPINACH destiny 2 beta


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

416 reacties

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 5 september 2017
Is er al wat meer nieuws over de procedure/firmware ? Want heb nog geen reactie gehad op mn pb voor de firmware

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • Antwoord
  • 5 september 2017
Morgen komt destiny 2 uit voor consoles. Momenteel kunnen we nog niet met zekerheid vaststellen of de problemen op de technicolor bbox zich nog voor doen of niet.
Indien je connecteert met playstation 4 raden we je aan te werken met een PPPoE connectie op de console zelf. Zie: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/error-code-spinach-destiny-2-beta-40491/index5.html#post584698
Indien je werkt met xbox of het voor playstation gebruikers niet lukt met bovenstaande procedure kan het zijn dat de bbox dient omgeruild te worden. Laat het ons in dat geval weten via privé bericht aan het proximus team: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Geef ons je vaste lijn nummer, gsm nummer en 2 UPS punten in je buurt https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL.
PC gebruikers dienen voorlopig te wachten, normaal zou het probleem tegen de lancering in oktober zeker moeten opgelost zijn.

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 5 september 2017
Wel ik gebruik de xbox dus ik kan de procedure niet gebruiken zoals ps4 gebruikers, maar had me wel opgegeven voor de test firmware voor de bbox 3 via privebericht maar nog geen reactie gekregen hierop, en het leek me misschien ook interessant voor iedereen als ze wisten wanneer de procedure zou open worden gesteld, dan kunnen ze vandaag nog deze starten en mogelijks morgen al de sagem bbox 3 in huis hebben en zo morgen al verder kunnen ipv als deze bvb pas deze avond vermeld er mogelijks een extra dag tussen zou zitten

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 5 september 2017
Dag Adonis, indien ik via privé je gsm nr kan krijgen alsook ups punt nr (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL) zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 5 september 2017
Heb je zonet een pb bericht verzonden 🙂

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 5 september 2017
Is doorgegeven. Probeer uiteraard morgen eerst met je oude bbox voor je de nieuwe gaat ophalen. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 5 september 2017
Heb ook zonet een pb verstuurd met alle info 🙂

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 5 september 2017
Wim, heb je net nog een privebericht verzonden alsje is kan kijken? Thx!

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 5 september 2017
Ondertussen is Destiny 2 uit op consoles en het probleem is nog altijd aanwezig :(

De game is zo onspeelbaar..

Ik zou graag mijn technicolor modem asap ruilen voor een sagem. Hoe gaat dit in zijn werk?

Martin
  • 33069 reacties
  • 6 september 2017
Wim VL van Proximus Team schreef:
Als je uw gsm nr alsook uw ups punt nr van je keuze in een privébericht doorstuurt > (https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL)
dan zorg ik voor omruiling nr nieuwer type bbox. MVG, Wim

een privébericht stuur je via deze onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Practitioner
  • 31 reacties
  • 6 september 2017
Router swap gaan ophalen, weer technicolor ugh

  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 6 september 2017
Ik ben momenteel nieuwe firmware aan het testen op een technicolor en ben al 3 uur aan het spelen zonder enige error.

Martin
  • 33069 reacties
  • 6 september 2017
SpArkLeS schreef:
Router swap gaan ophalen, weer technicolor ugh

Dan zou je in PB ook eens kunnen vragen dat ze die engineering build firmware op je nieuwe ontvangen bbox3/T pushen

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 september 2017
Kan ik ook de nieuwe firmware ontvangen aub. Zou ook graag spelen.

Martin
  • 33069 reacties
  • 6 september 2017
vraag het mss best in een PB met je gegevens

een privébericht stuur je via deze onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 6 september 2017
Sparkles, kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
MVG, Wim

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 6 september 2017
Enig idee wanneer die engineering build zou worden gepushed? Want de modem levering zou op 8 september gebeuren spijtig genoeg..

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 6 september 2017
Yasu schreef:
Enig idee wanneer die engineering build zou worden gepushed? Want de modem levering zou op 8 september gebeuren spijtig genoeg..


Ondertussen heb ik een reactie van Wim ontvangen en ook ik kan mijn modem omruilen. Alvast bedankt dat dit zo snel opgepakt is.
Ik heb nog geen tijd gekregen maar ik ga bang dat het voor mij ook 8 september gaat zijn. Eventueel zou ik in de tussentijd ook al graag de engineering build op mijn oude modem willen testen.
Ik heb mijn gegevens nog eens via PM gezonden

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 6 september 2017
Adonis, de firmware is voorlopig enkel in testfase. Ze gaat niet voor iedereen uitgerold worden momenteel daar nog te onstabiel. MVG, Wim

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 september 2017
Ik vind dit hele gedoe absoluut niet kunnen...
Ik koop een ps4 spel in de veronderstelling om te kunnen spelen... Ik betaal hier bijna 60 eur voor.
Het spel is dus niet speelbaar (de fout ligt bij Proximus) en als oplossing worden allemaal technische zaken doorgegeven waar ik dus geen bal van begrijp. Ik ben geen technieker...
Telefonisch contact met de klantendienst leverde ook niets op, ik werd doorverwezen naar dit forum.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 6 september 2017
Dag Michiel, in principe zou je moeten kunnen spelen met je ps4 indien je de PPPoE instelt zoals beschreven als antwoord op de originele post. Indien dit niet zou lukken dienen we je bbox om te ruilen naar een nieuwer model. MVG, Wim

  • Rising star
  • 10 reacties
  • 6 september 2017
De fout ligt niet echt bij Proximus, maar bij Technicolor vanwaar Proximus de modem heeft, bvb in Italie is er ook een ISP ( internet provider ) die Technicolor gebruikt en daar hebben die mensen ook krak dezelfde problemen Poemelnoepel. Proximus is dus ook afhankelijk Technicolor

Martin
  • 33069 reacties
  • 6 september 2017
een goedkoop routerke achter de bb3 met zijn eigen pppoe sessie

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 6 september 2017
Vraagje: Ik zou het spel graag spelen op PC als het uitkomt maar ben bij scarlet. Als de update blijkt te werken en deze word doorgevoerd bij iedereen met een technicolor, krijgen scarlet abonnees dit dan ook?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1012 reacties
  • 6 september 2017
Op deze vraag kan ik niet antwoorden Iwijn, je dient hier voor je eigen provider te contacteren.

Reageer