Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ons contract is beëindigd, wij stuurden de modem en b box terug samen met netadapter en afstandsbediening, en nu krijgen we steeds rappels met melding dat 99 euro zal worden aangerekend wegens niet terug gegeven materiaal Wij hebben een kopij van het 'retourdocument' maar het mailadres is no-reply Hoe kan deze fout van Proximus rechtgezet worden
Ik heb een b-box 3. Dat toestel werkt normaal als een dubbele WiFi Access Point: één op de 2,4 GHz-band en één op de 5 GHz-band. Hier in huis had ik de nieuwere apparaten op 5 GHz gezet. De oudere staan op 2,4 GHz, gewoon omdat ze alleen die band aankunnen. Enkele weken geleden is het signaal van de 5 GHz-band opeens verdwenen. Ik heb noodgedwongen ook onze nieuwere apparaten verbonden over 2,4 GHz. Ik heb eerst de b-box uitgeschakeld en terug ingeschakeld, maar dat maakte geen verschil. Is er in het algemeen iets veranderd in de instellingen van "b-box 3" in het ganse Proximus-netwerk of is dit een probleem van dit ene exemplaar? Wat kunnen we eraan doen?
Begin juli (3 of 4 juli) zijn we overgestapt naar Telenet. Door problemen binnen Proximus is deze opzeg nog altijd niet rond en blijven we elke maand opnieuw facturen krijgen. We hebben ook pas deze maand (dus na bijna 4 maand) ons geld terug gekregen dat we te veel betaald hadden. Ik heb net gebeld met de klantendienst en het is niet zeker wanneer dit opgelost wordt, het kan zijn dat we volgende maand nog een rekening krijgen en dan maar even opnieuw moeten bellen naar Proximus. En na die maand nog een rekening en de maand erna, en ……. Reden, er worden ticketjes aangemaakt maar blijkbaar na een bepaalde tijd worden deze automatisch op afgerond gezet. Conclusie nog altijd niet opgelost. Hoe lang gaat dit nog duren? Hoe moeilijk is het om een opzeg rond te krijgen? Ik ben dit niet meer gewoon beu, ik ben dit kotsbeu. En ik ben normaal iemand die heel kalm blijft 🙂 Dit is niet het enige probleem dat we ooit bij Proximus hebben gehad..... Als ik vraag welke stappen
Hallo, Wie heeft ervaring met pay&go+ ? Via volgende link staat er o.a het volgende : Herlaad online 15 euro = tot 6GB https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/mobilus/prepaidkaarten.html#/913a9fcb-ce24-4790-ab57-184749ba5c1d Zoals jezelf kan zien via deze link, is het volgende inbegrepen : 50 min + bonus 20 min. onbeperkt smsen 3 GB Weet er iemand, of ALLES word verdubbeld als je online herlaad voor 25 euro met dit tarief pay&go+ ? Met ALLES bedoel ik : De inbegrepen belminuten + mobiele data
Hallo; vreemd maar de tv app in browser vertoont Euronews 273 Frans, maar niet de 272 Engelse versie. Kan dit verbeterd worden?
Mail komt van: Mijn Proximus - Skynet Wanneer dit bericht voor u niet goed zichtbaar is, zie hier de online variant in uw browser. (1) openstaand bericht in My Proximus Beste klant, Wij hebben u vijf dagen geleden een email gestuurd dat er een bericht openstaat omtrent de wijziging(en) van uw huidige internet én tv diensten bij Proximus. Ik heb 5 dagen geleden geen mail gekregen. Dit is wel een heel gevaarlijke mail. Graag wijzen wij u er op dat wij een akkoord van u nodig hebben voor 16 januari 2019 zodat uw diensten goed blijven werken. Bedanky, Team Proximus / Skynet Hier staat dan een dikke paarse kader met "Bericht zien". Automatisch gegenereerd voor u als klant. Verstuurd voor:mijn mailadres Afmelden of Rapporteren. Zelf een mini-ecosysteem maken Kamerplanten zijn enorm populair, maar voor sommige mensen werkt het gewoon niet om de planten in leven te houden. Je kan vergeten water te geven, juist te veel water geven, je planten
Ik heb een tijd geleden mijn 4 vaste lijnen opgezegd. Automatisch doorschakelen van oproepen kan niet, dus had ik gevraagd een melding te plaatsen dat ze mijn GSM nummer moesten bellen. Ook dat kan niet en dit moet een gepersonaliseerde melding zijn. Dit kost wel bijna 100€ per lijn. Lijkt me toch een beetje overdreven dus hoeft dit echt niet voor mij .....
wat is een laatste aanmaning, nooit geen rappels gezien, nog steeds geen antwoord op vraag van stopzetting contract, nu extra kosten die niet bekend zijn
Deze boodschap staat er nu ongeveer een eeuwigheid. Wanneer beweegt er eigenlijk iets echt bij Proximus?
Hallo, Hoe kan ik serieopnames wissen aub? Ik vind zelfs nergens waar er iets staat van serieopnames, toch worden er een drietal series opgenomen. Als ik klik op: mijn planning, zie ik alleen maar de geplande afleveringen. Als ik klik op: serieopname annuleren, dan gebeurd er niks. Is reeds zo van in het begin, wanneer gaat dat eens correct werken?
Ik krijg steeds promo mails in het Frans. Graag had ik deze in het Nederlands of Engels ontvangen. De niet promo mails zijn in het Nederlands/Engels Groeten
Ik heb per ongeluk de hele serie dat ik opgenomen had ,gewist.Is het mogelijk om die terug te zetten in mijn opnames? Dank bij voorbaat. Groetjes Johan Mulier
Beste, Ik heb in het Tuttimus abo de all kids waardoor ik dan kan inloggen op de studio 100 app voor extra content. Is het mogelijk verbonden de blijven op meerdere devices? Er moet telkens ingelogd worden als ons kleintje eerst op mijn gsm op de app en dan bv op de tablet. Binnenkort is het 2e kindje ook groot genoeg maar gaan ze nooit te samen ingelogd kunnen zijn? groet, Lester
Ben een business klant met 2 locaties waar internet en tv en 7 gsm nummer gekoppeld zijn Vrijdag laatst leden plots op locatie a geen internet en tv meer, bel naar klanten dienst half uur muziek en pats lijn verbroken, terug gebeld eindelijk iemand aan de lijn meneer alles is betaald snap het niet goed, technische dienst snapt het ook niet. Vraag van hen is iemand aanwezig ja kan deze persoon even terug bellen, word ook gedaan en opgelost maar reden waarom joost mag het weten. Vervolgs valt in de late namiddag locatie 2 uit geen tv internet terug gebeld en technisch dienst zegt raar dat dit kan omdat alles betaald is. Spug mijn gal beetje uit en zeg wat nu met compensatie ah dit word niet gedaan daar het binnen de tijd van repair is. Man dit snap is dus echt niet betaal maandelijks rond de 500 € aan jullie maar dit is toch echt niet te vatten. Het enige excus was het is een foutje in het systeem ???
Ik gebruik nu enkele devolo’s van het type DLAN 550 + WIFI Hierbij is het mogelijk om de WPS functie te activeren waarbij men de parameters vanuit de modem kan aanwenden en niet de eigen instellingen van iedere devolo afzonderlijk. Nu stel ik vast dat de WPS niet is geactiveerd . Vraag : mag ik de WPS activeren via de web interface van de modem B-box 3V+ of hebben jullie andere voorkeuren , bedenkingen (o.a. security etc..) of …. Met vriendelijke groeten Klantennummer: 1487527
Mijn telefoon vaste lijn belt naar voor mijn onbekende nummers. Heeft iemand hiervoor een oplossing? Telenet en Proximus helpen volgens een van de onbekende nummers niet. De ontvangster van mijn nummer wordt er naar haar zeggen "hoorndol" van. De telefoons die zij ontvangen zijn altijd nummers beginnende met 03 2. Dat is dus Antwerpen. Ik had vanmorgen een man die kwaad vroeg: "waarom heeft u mijn gebeld?" Ik had dus niet gebeld..... Dezelfde persoon belde een paar weken geleden realiseer ik me nu met dezelfde vraag.
Is het niet handiger dat proximus bvb eens jaartal van een film erbij zet in hun omschrijving in de tvgids en nog beter bij series ook duidelijk aangeven welke episode van welk seizoen op de buis is.
Ik krijg altijd maar spam van één bepaald e-mail adres. Mijn spam filter verwijderd deze mails wel maar kan ik niet van uit mijn account bij skynet deze mails blokkeren?
Heb nieuwe cat5 geplaatst. Volgens kabel tester ok. !!!!!! Met niko inbouw rj45 Signaal geeft storing , beeld tv soms haperen, soms 1 sec bevriezen , soms geen signaal meer. Rectstreekse kabel cat6 patched van bo naar modem : alles ok , geen storing. Aan wat kan dit liggen
Kan dit nu zomaar ! Ik neem een mobiel abb met gsm das contract 24maanden Ik heb al 18jaren internet en tv en nu blijkt als ik deze stop of mijn pack wil scheiden ik contractbreuk doe !!!! Ik dus ook voor internet en tv 24maanden verplicht ben te houden zoals die is !!! Waar staat dat dan vermeld ???
Mijn mailbox wordt geviseerd door hackers. Proximus blokkeert zelf regelmatig mijn mailbox om hun netwerk te beschermen. Ik ontvang dan telkens een nieuw wachtwoord om mijn mailbox te deblokkeren. Ik zou mijn Proximus gebruikersnaam die begint met fa.. willen stopzetten en vervangen door een ander Fa... maar wel met behoud van mijn mailadres. Welke procedure moet ik toepassen, kan ik dit zelf doen ? Onze computers zijn al tweemaal gecontroleerd door een computedeskundige. Ze zijn perfect in orde .
Sinds enkele weken heb ik zeldzame tot heel frequente internetonderbrekingen (tot5 keer per uur). Verleden jaar had ik een download net onder de 70 en een upload van 14 - 15. Momenteel is dat nog iets boven de 60 en op de dagen met veel onderbrekingen is dat maar 50. Ik heb het vermoeden dat er een soort patroon in zit. De zondag en de maandag zijn er geen onderbrekingen. De maandag naar dinsdag en de dinsdag zelf, zeldzaam, paar keer per dag. De woensdag kan dat tot 5 keer per uur oplopen. De donderdag ook zelden of geen; de vrijdag en zaterdag tot in de late namiddag, wisselend, maar toch wel hinderlijk. 2 weken geleden al gesignaleerd, technieker langsgekomen. geen uitleg gekregen en enkel de ethernetkabel van een paar meter werd vervangen door een kortere. Uploadsnelheid op 30 gezet. Dit is schijnbaar later opnieuw teruggebracht naar 15. En het probleem is onveranderd. Terug gesignaleerd en voorstel was van de technieker langs te sturen om mijn installatie uit te meten. Juist, is
Ik krijg onderstaande melding via my proximus Beste klant, Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus. U kunt dit product nog gewoon blijven gebruiken, maar u kunt de opties hier niet meer zelf aanpassen. Ga naar www.proximus.be om een product te kiezen uit ons nieuw aanbod of bel ons op 0800 22 800. PS Voor uw andere producten verandert er niets! Ik kan niet van de producten zien, ook het verbruik niet!!!!!!! Dit is al maanden zo! Gebeld naar 0800/22800 en daar ziet men niets verkeerd!! Ook de app op gsm werkt niet meer Graag eindelijk eens een oplossing!? Iemand? mvg, Geert B
stingray classica in plaats van brava op nummer 110 en in HD
Ik ontvang veel spam mails. Wat kan ik daar aan doen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.