Vraag
Nog iemand die last heeft van internetonderbrekingen in de regio Menen?
Sinds enkele weken heb ik zeldzame tot heel frequente internetonderbrekingen (tot5 keer per uur). Verleden jaar had ik een download net onder de 70 en een upload van 14 - 15. Momenteel is dat nog iets boven de 60 en op de dagen met veel onderbrekingen is dat maar 50. Ik heb het vermoeden dat er een soort patroon in zit. De zondag en de maandag zijn er geen onderbrekingen. De maandag naar dinsdag en de dinsdag zelf, zeldzaam, paar keer per dag. De woensdag kan dat tot 5 keer per uur oplopen. De donderdag ook zelden of geen; de vrijdag en zaterdag tot in de late namiddag, wisselend, maar toch wel hinderlijk. 2 weken geleden al gesignaleerd, technieker langsgekomen. geen uitleg gekregen en enkel de ethernetkabel van een paar meter werd vervangen door een kortere. Uploadsnelheid op 30 gezet. Dit is schijnbaar later opnieuw teruggebracht naar 15. En het probleem is onveranderd. Terug gesignaleerd en voorstel was van de technieker langs te sturen om mijn installatie uit te meten. Juist, is dat een week voordien dan niet gebeurd? De realiteit is dat mijn installatie enkel nog bestaat uit 7m telefoonleiding, een verleden jaar geplaatst stopcontact met 1 telefoon, de dsl splitter, de Bbox3, een verbinding via devolo's naar de TV decoder,
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.