Ben een business klant met 2 locaties waar internet en tv en 7 gsm nummer gekoppeld zijn
Vrijdag laatst leden plots op locatie a geen internet en tv meer, bel naar klanten dienst half uur muziek en pats lijn verbroken, terug gebeld eindelijk iemand aan de lijn meneer alles is betaald snap het niet goed, technische dienst snapt het ook niet. Vraag van hen is iemand aanwezig ja kan deze persoon even terug bellen, word ook gedaan en opgelost maar reden waarom joost mag het weten.
Vervolgs valt in de late namiddag locatie 2 uit geen tv internet terug gebeld en technisch dienst zegt raar dat dit kan omdat alles betaald is. Spug mijn gal beetje uit en zeg wat nu met compensatie ah dit word niet gedaan daar het binnen de tijd van repair is. Man dit snap is dus echt niet betaal maandelijks rond de 500 € aan jullie maar dit is toch echt niet te vatten. Het enige excus was het is een foutje in het systeem ???
Antwoord
Tart elke verbeelding
Beste antwoord door Sven Vanderheyden
wenzel het probleem is ondertussen van de baan dit kwam voor op de 2 adressen onder mijn account adres 1 om 14u en adres 2 rond 17u15
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.