Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Even de situatie: Al enkele jaren heb ik een vast nummer bij proximus waarop ik bijna dagelijks (3 tot 4 keer per week) gebeld wordt omdat men denkt dat het de nummer van een bedrijf is (vermoedelijk staat dit nummer nog in één of ander register, ik kan het in ieder geval niet vinden). Meestal is dit overdag en zie ik enkel een notificatie 's avonds dus vroeger had ik daar weinig last van. De laatste maanden ben ik echter vaker thuis en nu begint me dat ernstig te irriteren. Ik zeg tegen iedereen dat ze mijn nummer moeten schrappen in hun databanken en heb mijn nummer al op de 'bel-me-niet' lijst geplaatst, maar ik blijf bijna elke dag telefoon krijgen voor dit bedrijf. Aangezien er niet zoveel van mijn eigen contacten mijn vast nummer hebben, dacht ik het te laten aanpassen. Via de chatfunctie had ik vorige vrijdag iemand van de klantendienst aan de lijn die me zei dat in dit soort gevallen (constant lastig worden gevallen) een wijziging van het vast nummer kan zonder kosten. Er
Deze mails als "ongewenste mail" of aanmaken van diverse regels helpen gewoon niet. Alles al geprobeerd. Graag degelijke oplossing gevraagd van Proximus
Als ik wil aanmelden op de tv app. Krijg ik het bericht dat de log in niet is gekoppeld aan een proximus tv account. Ik heb de app van my proximus en dat is geen probleem om me aan te melden. Heb de app al verwijderd en terug opgezet en nog steeds het zelfde. Zijn wel veranderd naar tutimus maar dit is ondertussen al 4 maand geleden vind dat het ondertussen wel al eens in orde mag zijn.
Wij krijgen geregeld vervelende telefoonoproepen door 028007910 maar er word niets gezegd als we opnemen als we terugbellen horen we dat we met de christelijke mutualiteit zijn waar we niet bij zijn en dat we niets hoeven te doen dit is nu al enkele weken aan de gang kunnen jullie deze nummer traceren want het begint vervelend te worden. Bedankt
na 7 bezoeken aan een Proximus shop nog steeds niet in geslaagd om bij een Familus 4 GSM nummers te koppelen naar een Tuttimus pack tussen ieder bezoek 3 tot 4dagen , vandaag weer niet gelukt blijkbaar nu iets veranderd aan een van de gsm nummer zou gebeurd zijn op 24 feb ,daarvoor moet je toch een 5 dagen voor nemen om dit te verwerken dus ben je een dag te vroeg. Dit zijn de woorden van de bediende in de Proximus shop vandaag zijn we reeds 6maart zal nog lukken deze maand
Ik vraag mij af wanneer vectoring actief zou zijn in mijn straat, tevens vraag ik mij af of de DLM op onze lijn nog actief is. mvg, Marc
Net zoals Ralph, heb mijn oude decoder, volgens de procedure van proximus per Bpost terug gezonden op 22/02, heb een bewijs van verzending van Bpost en een e-tracking bevestiging van aflevering op 25/02, door Bpost. Op 02/03 eerste sms ontvangen van proximus al zou de decoder niet toegekomen zijn. Onmiddelijk per mail alle detail en bijlagen aan proximus doorgezonden. Vandaag tweede sms ontvangen van proximus met melding dat zij nog steeds geen decoder ontvangen hebben en verwittiging dat er 149€ zou verrekend worden op 14/03. Uiteraard ben ik hiermee niet akkoord en zal dit ook niet betalen. Marc
Blijkbaar kost het toch heeel veel moeite bij proximus om een antwoord te geven op een heel simpele vraag. 10 dagen geleden de gegevens doorgegeven die Joel had gevraagd maar nog geen antwoord van hem gekregen, 6 dagen geleden van team proximus het volgende gekregen"bevoegde dienst zal jullie contacteren". Nog steeds niet gecontacteerd geweest. Het betreft hier dossiernummer 37658380. Eigenlijk trekt het op niets dat jullie de mensen zo lang laten wachten hoor. Zijn jullie mij vergeten of wat ????????????
Hallo, Het volume regelen van de decoder van proximus met een analoge versterker is geen evidentie. Gelukkig hielp een installateur mij met een handige truc, namelijk door de headphone aansluiting van de TV aan te sluiten met een RCA-uitgang van mijn analoge versterker (rood en wit, klassieke audio-aansluiting + jack). De decoder is met HDMI verbonden met de TV. Nu kan ik met de afstandsbediening van de decoder mijn volume regelen zonder dat ik mijn zetel uit moet. Handig toch!? Op een andere locatie staat dezelfde opstelling namelijk TV, Decoder Proximus en analoge versterker. Echter, die TV is een recent model (2019) en die heeft GEEN headphone-aansluiting maar wel een digitale out....dus gebruik ik een TOSLINK kabel, met een audioconverter zo naar mijn analoge versterker. De decoder is ook hier via HDMI verbonden met de TV. Maar hier kan ik het volume met de afstandsbediening NIET regelen terwijl ik, volgens mij, dezelfde logica hanteer. Wat doe ik bij die recente TV verk
Regelmatig krijg ik mails zogezegd afkomstig van Proximus : onderwerp : Neem direct contact met ons op komende van : "Skynet.be" klantenservice@klantendienstvlaanderen.net" en daarna nog een herinnering : FW tweede herinnering maar komende van een andere afzender : "Skynet.be"vragen@klantendienstvlaanderen.eu" Ik veronderstel dat ik die gewoon mag negeren en bij spam mails klasseren. En dat zijn niet de enige spam mails, maar hoe geraken die eigenlijk aan de email adressen ?
Proximus belgacom weigert om hun eigen betaal nr te blokkeren ,1212 1313 1414. Dit is discriminatie ten opzichte van al die andere nr. Ik ga dus verplicht zijn van na 60 jaar PTT en Belgacom Proximus een andere telefoon provider te nemen .Deze verzekerde mij dat ze al deze lijnen kunnen blokkeren. Leg dat maar eens uit?technisch niet mogelijk,laat mij niet lachen.....onwil.
Mijn Proximus TV App op mijn Windows 10 laptop start op, ik krijg het blauwe scherm met het Proximus TV logo en de App sluit terug af. Machine reeds twee keer gereboot.
Hallo, ik heb een probleem omtrent mijn decoder Wij hebben 3 tv's, met op elk van die tv's een wireless aansluiting, en een decoder die verbonden is met de TV. Op 2 van deze tv's werkt dit zonder problemen, we kunnen digitale tv kijken. Op 1 van die 3 sinds zaterdag echter niet meer. Ik heb al geprobeerd om de decoder opnieuw op te starten via de 1/0 knop achteraan, en zelfs hem te resetten door de reset knop vanachter in te duwen. Ook het wisselen van de decoder met een andere tv helpt niet. Het is blijkbaar de aansluiting op net die TV die niet meer wil werken. Het probleem blijft hetzelfde: de decoder toont dat de software geladen wordt, een paar minuten geduld. Daarna zou hij normaal verbinding moeten maken met Genius, daarna het Proximus logo tonen en dan naar het tv overzicht gaan. Dit gebeurt echter niet. Hij blijft na het laden van de software steken op een zwart scherm. Hoe los ik dit op?
Als ik een programma opneem komt het in de lijst van opgenome programma's. Echter als ik het programma 2 dagen later wil bekijken en op de link van de opname click is de knop "bekijken' niet aanwezig. Hoe kan dat? Ik vind het nogal absurd dat ik maar 1 dag heb om een opname te bekijken.
Met ‘Sign for my future’ willen de initiatiefnemers alle Belgen oproepen zich uit te spreken voor een krachtig klimaatbeleid van onze overheden. Ze willen dit doen door zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen. Concrete actie is nu nodig om de toekomst van de volgende generaties veilig te stellen. Ook Proximus steunt ten volle dit initiatief! Met trots kunnen we ons sinds 2016 een CO2-neutraal bedrijf noemen voor onze eigen activiteiten. Het resultaat van het uitstekende werk van iedereen en van het feit dat onze groene inspanningen een essentieel onderdeel vormen van onze dagelijkse business en duidelijk geformuleerd zijn in onze MVO-strategie. Enkele voorbeelden van de acties die zorgden voor dit fantastische resultaat: 99% van onze elektriciteit voor onze activiteiten in België komt van hernieuwbare energiebronnen, 87% van ons afval wordt hergebruikt of gerecycleerd, we zamelen oude mobiele telefoons in voor recyclage, maakten onze vaste en mobiele netwerken energie-ef
Ik heb proximus tv app op gsm en tablet maar heide zeggen dat mijn gegevens niet gelinkt zijn, nochtans zou het in mijn abonnement moeten zitten... Ik moet inloggen met myproximus en ja dan blijkt het niet gelinkt te zijn... Vervelend, eveneens de studio 100 go pass, het meeste is met een slotje op de app, dus kan het niet bekijken, ook al ben ik ingelogd en zit het in mijn abonnement... Gelieve een oplossing te zoeken...
Hallo, Ik wil de Charge HR3 lavender edition te bestellen en hierbij wil ik een play and go waardebon gebruiken. Ik had gevraagd aan 1 van de proximus medewerkers via chat of dit mogelijk was en dit zou geen probleem zijn. Bij het willen bestellen kopiëerde ik de code van de play and go waardebon twv 100 euro maar er staat dat de kortingscode ongeldig is. Waardebon is nogtans geldig tot 14/06/2019 Hoe kan dit ? Mvg, Vanessa
Ik krijg het gewoon niet opgestart via proximustv.be. Ik zie al mijn opnames wel staan op de site onder "mijn bibliotheek" > "mijn opnames". Maar als ik Firefox gebruik: Binnenkort beschikbaar in deze browser. In afwachting kan je Internet Explorer gebruiken om je opnames te bekijken (de knop "bekijken" kan niet aangeklikt worden) Als Explorer gebruik: Je kan opnieuw tv bekijken met de volgende browsers: Google Chrome, Mozilla Firefox en Microsoft Edge ! (de knop "bekijken" kan wel aangeklikt worden, maar scherm blijft eindeloos laden, en wordt precies doorgestuurd naar tabblad "Live TV" ipv naar opnames.)
Hallo, Ik wil enkele websites blokkeren in mijn BBOX3, alles lukt maar ik kan nog steeds op de ingegeven websites surfen. Grt
spam mails Het stopt maar niet. Op mijn pc worden ze wel onderschept door Norton gelukkig, maar op mijn smartphone komen ze allemaal gewoon in mijn inbox. Kan hier aub iets aan gedaan worden ??? In bijlage een printscreen van mijn inkomende mail... heb al een bericht naar abuse gestuurd.
Toen ik in december 2018op een nieuw Proximus aanbod ben ingegaan dacht ik bij Proximus de ideale service voorziener te hebben gevonden,maar ik kwam al direct bij de levering van mijn LG toestel in de problemen waarbij ik twee maanden heb moeten wachten van december 2018 tot februari 2019 voordat de TV en het contract in werking konden komen. Maar nu beginnen ook de service problemen nu ook naar boven te komen vanwegeaparatuur falen tot slechte instellingen en daarbij nog een eigenwijze Proximus hulpverlener die zeer onhulpvaardig is en de klant de verantwoordelijkheid geeft voor eventuele instelling fouten Ik en mijn vrouw wonen in een appartement en zijn beide rond de tachtig jaar en gepensioneerd ik heb wel een hoge technische opleiding genoten maar in de zware industrie machienen en vrachtwagens. Mjn basis kennis is op electronischgebied tamelijk gevorderd maar niet op TV waar mijn kennis is redelijk tot beperktnu ben ik zeer ontgoocheld met de dienstverlening door Proximus -
Waarom terugval uploadsnelheid ? Heb BBOX3 en Maxi internet abbo (max DS 100 mbps en US 15 MBps) volgens mijn factuur Doe regelmatig een speedtest en tot november 2018 was download 80mbps en upload 5mbps, met een enkele keer eens 15mbps. Nu sedert november 2018 was de download constant 15mbps geworden. Goede zaak dus, technisch lijkt mijn lijn deze snelheid aan te kunnen en wordt deze ook aangehouden. Nu sedert begin maart is mijn upload terug gevallen naar 5mbps. Beetje vreemd dat ik gedurende 3 maand practisch de optimale en maximale snelheden kan behalen en dat nu plots de upload snelheid terug valt ? Software, hardware, commercieel = wie heeft een verklaring ? Beste groeten.
Zoals zovelen vind ik ook het easyswitch id niet terug op mijn factuur of in my proximus.. Kan er mij iemand zeggen waar dit wel te vinden is of hoe het eruit ziet? Bedankt!
Beste, Op 24/02/2019 heb ik een opzegging gedaan, online, van mijn 2de telefoonlijn met nummer: 053683007. (Bestand toegevoegd).Dit is nogsteeds niet behandelt. Op 1/03/2019 heb ik ook de annulatie gevraagd van mijn abonnement G98182018, betreffende cloud abonnement van 100 GB. Daar heb ik ook nog niets van gehoord. Dan mijn grootste klacht is dat ik een tuttimus pack heb met als INBEGREPEN tv applicatie of Tv bonus, NETFLIX. Met inbegrepen versta ik dat dit ingecalculeerd zit in mijn tuttimus abonnement. Als ik nu mijn facturen bekijk van heden tot maanden terug vorig jaar, word NETFLIX elke keer nogmaals gefactureerd op de laatste pagina bij kosten door 3de partijen. Dus betaal ik dubbel. Gelieve deze 3 klachten zo vlug mogelijk te behandelen, WANT VANAF 22/03/2019 STAP IK MET ALLES OVER NAAR TELENET, BEHALVE DE OP VOORHAND OPGEZEGDE 2 abonnementen hier boven.... Dus vanaf die datum wens ik GEEN ENKELE ABONNEMENTSKOST MEER TE BETALEN UITGEZONDERD EXTRA VERBRUIK VAN DE VOORGAANDE MA
na 25 jaar proximus klant, bestellingske gedaan van 2de decoder en wifi extender. eerste antwoord die je krijgt: we zitten overzet, we laten U later de levering wel weten. van service gesproken.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.