Skip to main content
Antwoord

Tuttimuspack

  • March 6, 2019
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

  • Apprentice
na 7 bezoeken aan een Proximus shop nog steeds niet in geslaagd om bij een Familus 4 GSM nummers te koppelen naar een Tuttimus pack tussen ieder bezoek 3 tot 4dagen , vandaag weer niet gelukt blijkbaar nu iets veranderd aan een van de gsm nummer zou gebeurd zijn op 24 feb ,daarvoor moet je toch een 5 dagen voor nemen om dit te verwerken dus ben je een dag te vroeg. Dit zijn de woorden van de bediende in de Proximus shop vandaag zijn we reeds 6maart
zal nog lukken deze maand

Beste antwoord door KoenN

Dag BD,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 7, 2019
Dag BD,

Alvast de excuses hiervoor.
Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we alles voor je na.

Mvg, Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 11, 2019
alle vandaag nog eens langs geweest in proximus center bezoek nr8 nog steeds niet geluk om dit tpack samen te stellen
Vorige week van jullie een dossier nummertje en de kous was af ,verder ook niets meer van gehoord

alvast bedankt voor de service

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 12, 2019
Sorry, ik laat nakijken wie dit behandelt en afwerkt.

Groeten,

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 12, 2019
Beste, er is een collega toegewezen om dit te behandelen : op welk nummer kan ze je best bereiken , aub , mvg, Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 12, 2019
graag via privéberichtje ?

Martin
  • March 12, 2019