Skip to main content
Antwoord

Inlog gegevens niet gelinkt, tv app Android

  • March 10, 2019
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Ik heb proximus tv app op gsm en tablet maar heide zeggen dat mijn gegevens niet gelinkt zijn, nochtans zou het in mijn abonnement moeten zitten... Ik moet inloggen met myproximus en ja dan blijkt het niet gelinkt te zijn... Vervelend, eveneens de studio 100 go pass, het meeste is met een slotje op de app, dus kan het niet bekijken, ook al ben ik ingelogd en zit het in mijn abonnement... Gelieve een oplossing te zoeken...

Beste antwoord door HadewychT

Hallo Bart, Er stond inderdaad nog een instelling niet helemaal juist. Ik heb dit voor u aangepast. Normaalgezien zou u nu geen problemen meer mogen ondervinden. Groeten, Hadewych
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • March 11, 2019
Bdw,

Je mag me via deze link je my Proximus account even doorsturen, dan kijken we dit eens na.

Groeten Geert

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 11, 2019
Hallo Bart, Er stond inderdaad nog een instelling niet helemaal juist. Ik heb dit voor u aangepast. Normaalgezien zou u nu geen problemen meer mogen ondervinden. Groeten, Hadewych

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 11, 2019
U!!! BENT MIJN HELD.. je hebt me geholpen terwijl anderen hier blijkbaar moeilijkheden mee hadden na talloze telefoontjes. Nu heb ik een dochter die ik kan stilhouden ???

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • March 11, 2019
Hey Bart, Dit is heel goed nieuws. Ik geef de boodschap door aan mijn collega Hadewych.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 11, 2019
vanaf nu als ik een oplossing wil, doe ik het via dit forum, ik heb hier meer bereikt dan in de afgelopen dagen.