Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb 28/11 een webshop order geplaatst voor een iphone 8XR 128 GB +abb. Ik heb een email gekregen dat er vertraging was en dat de telefoon 4 december geleverd zou worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen en er is geen status wijziging in mijn proximus te zien. enkel order ontvangen ... nog niet order verwerkt of verstuurd. Ik heb al 2 maal naar de klanten dienst gebeld maar die doen verder ook niets . mijn order is R4WEBSHOP002279218 Ik heb deze georderd omdat deze gewoon in voorraad zou zijn en nu lees ik dat heel veel mensen zijn die aan het lijntje gehouden worden. Als ik de telefoon niet ontvang deze week eis ik dat ik mijn geld terugkrijg. Dan had ik de telefoon evengoed in de winkel kunnen gaan halen. Zijn er mensen die weten wat ik het beste kan doen ? Blijven bellen naar de klantendienst ?
Beste Heb ondertussen al een paar berichten gelezen van mensen die hetzelfde voor hebben als mij, ook heb ik reeds cookies verwijderd, gereset en aan en uit gezet en niets werkt. Kunnen jullie dit aub nakijken? Alvast bedankt, we zijn ondertussen ook al 2 maand klant bij proximus.
Wanneer men programma's opneemt lukt dit bij Provimus bij mij goed, maar één kentekening wil ik hier wel meegeven bij andere providers vind je terug bij de opgenomen programma's en films tenminste bij de film het genre. Als men hier in de gids nog maar een film wil opnemen dan ziet men altijd films staan. En niet triller -romantische-komische-horror. Dus Als er bezoek komt en je wilt een avondje plannen met wat series en een film en daar staat op films. Dan ben je wel goed bezig. Anders is het vlug gekozen, en nu moet je eerst tientallen minuten zitten te zoeken naar een film met de juiste inhoud die je wil. Ik denk toch dat het mogelijk moet zijn om de genre van een film er bij te plaatsen met een volgende update.
Heb serie Blue Bloods opgenomen...nu wil ik afleveringen terugzien van 8 of 15maart...kan er wel op klikken maar er start niets met afspelen. In de lijst staan ze ook ih grijs, niet ih wit zoals de afleveringen vanaf 22 maart...ze zouden beschikbaar zijn tot 8 mei...iemand een idee waarom ik ze niet kan afspelen...heb nl wel films van 8 maart in mijn opnames....die kan ik nog steeds afspelen....
Nog iemand problemen met bestellen van gsm met behoud nummer en al klant is bij proximus krijg altijd mar foutmelding
Wij hebben in november beslist om met alles over te gaan van Telenet naar Proximus. Wij bestelden daar ook de TV bij. We kregen een mail waar we die afspraken moesten bevestigen. Dit proberen we nu al dagen aan een stuk maar steeds een foutmelding. Vermits ik dit enkel 's avonds kan proberen belde ik nog niet naar het nummer die op het scherm verschenen is. Dit deed ik zonet en tot mijn grote ergernis krijg ik steeds maar weer een bandje te horen die mij doet kiezen uit verschillende mogelijkheden. Wat ik nodig heb wordt daar niet vermeld. Dan kom je op een wachtlijn of gaan ze je terugbellen. Geen van beiden natuurlijk. Waarom doen wij die moeite om te veranderen vraag ik mij dan af. Ik vind dit niet professioneel. Ze gingen normaal vandaag komen. We regelen verlof, maar nu hebben wij een vaag vermoeden dat we niemand zullen zien. Leuk is anders. Wie heeft ook zo een ervaring of liever wie kan dit degelijk rechtzetten. Groetjes Ann Bassier
Even de feiten op een rijtje: Ik heb reeds jarenlang een contract Internet + TV bij Proximus aan 66,95 euro met de volgende onderdelen inbegrepen: - Internet Maxi met 100 Mbps download en 15 Mbps uploadsnelheid en onbeperkt maandelijks volume - TV met TV replay, Proximus TV app en extra posten zoals Nick Jr, Discovery Channel, etc - decoder - modem Op 16/2/19 stap ik de winkel in Wilrijk binnen om informatie in te winnen over de nieuwe prijs voor Internet + TV die vermeld wordt op de website, namelijk Internet + TV aan 59 euro. De vrouw geeft aan dat deze keuze ideaal is aangezien mijn internet zal verbeteren, ik ook recht heb op het laatste model van decoder (later meer hierover) en ik hiervoor dus minder zal moeten betalen. Eerlijk toegegeven, na onvoldoende te hebben nagekeken wat de gevolgen zouden zijn geef ik in de winkel mijn goedkeuring voor de aanpassing van mijn contract. Zo blijkt dat ik in plaats van Internet Maxi Internet nu Internet Comfort heb hoewel de vrouw
Ik ben al jaren Proximus Generation Connect AR 20 klant voor mijn smartphone. Dinsdag morgen kreeg ik een SMS met de melding:" Beste klant, we hebben de wijziging aan uw tariefplan uitgevoerd". Ik heb geen verandering van tarief plan aangevraagd. Nu heb ik plots FullControl S tarief plan. Is het gewoon hetzelfde tariefplan met een andere naam of zit er verschillen tussen beide? Als dit gewoon een conversie is van mijn bestaande tarief plan, waarom me niet vooraf informeren hierover?
Goedemorgend, Dochter is gisteren naar Spanje vertrokken, en heeft geen 4G. We hebben al een aantal dingen geprobeerd om deze te activeren maar nog steeds niks. Ze is met school daar en heeft deze wel nodig. Alvast bedankt
Heden mijn aanrekening ontvangen. Bij nazicht was er een rubriek allerlei, met ondervedeling, automatisch inlichtingen. Hier werd een bedrag van 15,72 euro aangerekend , het betreft 11 gesprekken naar het nummer 1234 . Na contact bleek dit het infonummer te zijn. De connectiekost bedraagt 1 euro , en dan per sec . Nu heb ik dit nummer nog nooit gebruikt (gebruik altijd www.1207.be) om iets te zoeken. Het betrof een zaterdag , het eerste gesprek was om 17.48.08 en duurde 6 sec , prijs 1,1785 . En zo 11 x op een tijdsspanne van 20 min. Telkens gesprekken van max 11 sec. Ik zou helemaal niet weten wat deze gesprekken inhouden, of de supportdienst zei men dat men er niks kan aan doen. Er zou gebeld zijn met mijn nummer. De kleinkinderen zijn normaal enkel de zondag hier, dus ik begrijp niet wie er gebeld heeft met mijn vast toestel. We zijn slechts met 2 personen , en niemand weet hiervan. Ik heb het enkel geconstateeerd omdat het factuurbedrag abnormaal hoog was. Anderzijds begrijp
Ik heb zaterdag via my proximus een herlaadkaart omgezet naar een abonnement mobilus S. Wanneer zou dit in orde gebracht worden? Duurt dit enige dagen en hoor hier daar iets van wanneer het in orde is? mvg. Hans
Beste, Wij werkten altijd met de windows app om tv te kijken. Sinds gisteren meldt de app ineens dat het niet meer ondersteund wordt, en we online via proximustv.be moeten gaan om onze opnames te bekijken. Ik tracht dit dan ook te doen met internet explorer, zoals gevraagd, maar dit werkt niet. Of de opnames willen maar niet laden op de ene pc, of er wordt telkens gevraagd dat Silverlight wordt bijgewerkt, terwijl ik die zojuist 3 keer na elkaar heb geïnstalleerd. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt!
Hallo, Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het puntensysteem zou worden afgeschaft. Is dit zo want ik heb premium en bizz punten. Bedankt !
kan geen mails ophalen op mijn pop account. Mijn andere mailbox een imap account werkt wel. Zowel op mijn iMac als op mij iPhone kan ik geen mails ophalen. Ook op de myproximus kan ik geen verbinding maken met de popaccount. Deze mailbox is wel super belangrijk. Ik hoop dat dit euvel snel hersteld wordt.
Zowel bij een verkoopsgesprek in oktober vorig jaar en vervolgens tijdens een businesschat enkele weken later werd mij verzekerd dat F1 werd aangeboden in het 'All sports pack'. Niets van waar! Had ik het geweten was ik nooit overgestapt naar proximus en had ik uiteraard ook geen maanden extra betaald voor een sports pack waar ik uiteindelijk niets aan heb (sorry, geen interesse in voetbal).
Chromecast werkt niet meer, noch met TV Overal, noch met Proximus TV. Lees ook deze topic: https://productforums.google.com/forum/?hl=en#!topic/chromecast/Ce0FLgTEYA8;context-place=topicsearchin/chromecast/category$3Acasting-from-a-supported-app
Hola, Sinds een paar dagen ontvang ik geen berichten meer in mijn inbox(en). Heb getest vanuit gmail.com, hotmail.com of vanuit al mijn proximus mail adressen. Groetjes peterV ps: ik verlaat Proximus volgende week ( gsm# is al overgezet ). Heeft dit er iets mee te maken ?
Misschien heb ik info gemist, maar toch op snelheid gepakt door Proximus ... Deze avond wilde ik via mijn app op pc met windows naar Proximus tv kijken ... kreeg de vermelding die hier in bijlage gevoegd is . Proximus tv wordt niet meer ondersteund onder windows ... Waar is dat aangekondigd ? Heb ik dat gemist ? Nu kan je nog mits aanloggen op www.proximustv.be op pc kijken . Even nagegaan op mijn ipad. Daar werkt de app voor Proximus tv nog wel . Dus wel support voor IOS. Beetje raar .... Ro
Is het mogelijk afleveringen wissen ongedaan te maken? Ik koos per ongeluk alle afleveringen wissen ipv aflevering wissen.
Ik wil graag een duidelijk, straightforward antwoord op mijn vragen, want ik heb ondertussen met 4 verschillende mensen gesproken hierover en ik weet het niet meer. Klantnummer is 622803435 Ik verhuis naar Mechelen, provincie Antwerpen. Ik wou graag een Minimus abonnement 5gb, omdat dat gedurende 3 maanden 60 euro kost in plaats van 95. Ik heb dit via de telefoon aangevraagd. Omdat ik in provincie Antwerpen woon, zal ik van die korting kunnen genieten gedurende 12 maanden, in plaats van 3. Dus ik zal 12 maanden lang 60 euro betalen voor Minimus. Eerste vraag: in dit abonnement zit Netflix inbegrepen gedurende 3 maanden. Dat wil zeggen dat ik gedurende 3 maanden helemaal NIETS moet betalen aan Netflix, dit zit inbegrepen in die 60 euro. De abonnementskost van 11,99 euro bij Netflix moet ik dus NIET betalen gedurende drie maanden. Klopt dit? Tweede vraag: na die drie maanden krijg ik 2 euro korting op de abonnementsprijs van Netflix. Klopt dit? Derde vraag: ik heb nog geen TV
Ik probeer al een dag mijn users.skynet.be ruimte te gebruiken als forward adres voor wijnhuisfeyen.be maar telkens ik dat invul gebeurt er totaal niks? Dus ik bedoel dat ik www.wijnhuisfeyen.be wil forwarden naar mijn users pagina
Ik heb binnenshuis zeer slechte ontvangst met mijn GSM. Ik heb, om dit probleem op te lossen, een Mobile Coverage Extender geplaatst. Is dit wel nodig als ik met mijn S8 via 4G LTE kan bellen? Kan deze 4G, binnenshuis, ook versterkt worden? Vriendelijke groeten,
Ik heb 2 waardebonnen die morgen vervallen. Ik wou vandaag voor een nieuwe gsm gaan en de waardebonnen gebruiken voor accesoires hiervoor, maar de gsm is nergens voorradig. Dus ook geen accesoires zolang ik geen gsm in handen heb , stel dat ik een ander toestel moet nemen, dan sta ik daar met verkeerde toebehoren. Kunnen die bonnen verlengd worden?
Vandaag 26/03/2019 stond er een verhuis gepland tussen 8 en 12u30. Spijtig dat deze afspraakuren zo ruim zijn. Men moet dus 4u thuis aanwezig zijn, verlof nemen, tijd maken om deze installatie die eigenlijk iedereen gewoon zelf kan doen. Gewoon enkele kabels aansluiten en bam gedaan. Jammer dat afspraken bij telecomproviders nooit of toch zeer zelden worden gerespecteerd. Bij Orange krijgen klanten een vergoeding van 10 euro als de technieker niet is komen opdagen. Misschien is dit iets om van te leren? Ok tuurlijk we zijn allemaal mensen en er kan altijd iets tussen een afspraak komen. Maar kan dit dan niet eens gemeld worden? Zeer spijtig dat dit telkens keer op keer gebeurd en voor mij is dit dan ook een reden om van provider te veranderen (waarschijnlijk ligt hier niemand van wakker). Adios, Proximus, you will not be missed!
Ik had laatst een dag afspraak voor de installatie van glasvezel aansluiting. 12 uur gewacht thuis en NIEMAND is gekomen. Men heeft mij NIET verwittigd dat ze om één of andere reden niet zouden komen. Op de klantendienst werd ik dan ook nog eens BELOGEN door verscheidene mensen, werd ik zelf uitgemaakt voor leugenaar door iemand van de klantendienst, en dan ook nog eens uitgelachen. Verschrikkelijk gewoon. Men heeft een mail met 'allerhoogste prioriteit' verzonden vanuit een Proximus winkel en na VIJF dagen kreeg ik een antwoord.Als je naar klantenservice belt moet je je nummer ingeven, dan krijg je een hoop menu's aangeboden waarin jouw vraag natuurlijk niet past, krijg je iemand aan de lijn,,dan moet je weer je nummer opgeven terwijl je dat daarvoor al gedaan hebt. Met héél veel geluk ben je bij de juiste dienst, anders is het weer herbeginnen omdat sommigen van het call center zeggen dat ze niet kunnen doorschakelen. Gruwelijk is de enig mogelijk kwalificatie van deze dienst. En e
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.