Wij hebben in november beslist om met alles over te gaan van Telenet naar Proximus. Wij bestelden daar ook de TV bij. We kregen een mail waar we die afspraken moesten bevestigen. Dit proberen we nu al dagen aan een stuk maar steeds een foutmelding. Vermits ik dit enkel 's avonds kan proberen belde ik nog niet naar het nummer die op het scherm verschenen is. Dit deed ik zonet en tot mijn grote ergernis krijg ik steeds maar weer een bandje te horen die mij doet kiezen uit verschillende mogelijkheden. Wat ik nodig heb wordt daar niet vermeld.
Dan kom je op een wachtlijn of gaan ze je terugbellen. Geen van beiden natuurlijk.
Waarom doen wij die moeite om te veranderen vraag ik mij dan af. Ik vind dit niet professioneel.
Ze gingen normaal vandaag komen. We regelen verlof, maar nu hebben wij een vaag vermoeden dat we niemand zullen zien.
Leuk is anders.
Wie heeft ook zo een ervaring of liever wie kan dit degelijk rechtzetten.
Groetjes
Ann Bassier
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

