Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Beste, Heb reeds klantendienst 2 x gebeld en in de winkel geweest zonder resultaat. Niemand kan mijn bestelling terugvinden ondanks referenties en ontvangen mails. Vertrek op verlof 06/06/19 en kan niet zonder telefoon vertrekken. Wat nu?
Waar kom je terecht met het verkorte nummer 1962 (vanop een vast toestel) ? Google en de 1207-website weet geen antwoord. Ik zou het eens kunnen proberen, maar vind het veiliger om het eens op dit forum te vragen.
Het onevenwicht in het aantal zenders in de Nederlandstalige en Franstalige entertainmentboeketten blijft wel heel groot. Entertainment NL bevat 14 zenders waaronder BBC FIRST en BBC ENTERTAINMENT. Entertainment FR bevat 22 zenders waaronder TCM, SYFY, 13TH STREET en SUNDANCE TV. Toch kosten beide pakketten evenveel: 9.95 euro. Proximus beloofde een tijd geleden het verlies aan waardevolle zenders in het NL-pakket aan te pakken...en hoopten waarschijnlijk dat de klant dit onevenwicht zou vergeten...niet dus! Het is wel heel stil omtrent dit item...
Omdat ik verander van werk en m'n mobiele nummer van het werk wens over te nemen, werd m'n nummer omgezet van abonnement naar Pay & Go. Ik heb gisteren Proximus sms ontvangen om deze online te identificeren. Maar dit werkt niet, ik krijg steeds melding terug "Geen geldig nummer". Terwijl het nummer wel degelijk juist is (ook gecheckt met #122#) Kan iemand me helpen aub?
Ik will Netflix te annulering
Even polsen of dit bij andere gebruikers ook zo opvalt: bij het afspelen van netflix lijkt er telkens een frame per seconde overgeslagen te worden (24fps vs 25fps?). Valt vooral op bij shots met bvb achtervolgingen, camerabewegingen over een landschap, ... Niet zo extreem storend maar toch opvallend. Kan ook zijn dat het bij eender welk programma is, daar heb ik nog zo goed niet op gelet.
Hallo, ik maak vorige week een afspraak om internet te komen installeren bij mijn vaderDit voor 19 april in de namiddag. Ik krijg hiervoor een bevestigingsmail. Ik vraag aan mijn vader of het goed is gegaan, maar blijkt er niemand gekomen is.Er heeft ook niemand getelefoneerd. Ik kijk nu op afspraken op my proximus van mijn vader en blijkt dat die zonder overleg gepland is op donderdag 25/4 in de voormiddag. En kijk ik op status bestelling' staat er 27 april. Kan iemand hierover wat duidelijkheid verschaffen??
Zie titel, er is geen probleem met mijn laptop. Is er een oplossing hiervoor? Kan vaak lastig zijn.
Onze decoder werkt traag of niet bij het gebruiken van Netflix. En werkt eigenlijk ook traag in het algemeen. Elke dag loopt hij wel een of meerdere keren volledig vast bij Netflix, waarna enkel een reset kan. En zo zijn we weer 10 minuten kwijt. Welke versie we juist hebben weet ik niet. Er staat in ieder geval nog ‘Belgacom’ op. Uit miserie ga ik nu al een tijdje op zolder zitten waar de PlayStation staat en Netflix dus wel vlot werkt. Kan hier iets aan gedaan worden? Snellere decoder neem ik aan? Of heeft er iemand andere tips?
Sinds vandaag is de zender Evenaar verdwenen. Hij wordt nog weergegeven in het zenderoverzicht maar als ik de zender kies, krijg ik "Eclips" Een tijdelijk probleem? Of is Evenaar definitief van de lijst geschrapt?
Ik heb een klacht in verband met deze aanbieding, had graag gebruik gemaakt van deze aanbieding ( pack) maar omdat ik internet van proximus heb kom ik niet in aanmerking. Op het reclameblaadje dat wij gekregen hebben staat niet dat je nieuwe klant moet zijn, voor mij is dit al misleidende reclame . Volgens die man uit de winkel moest ik bellen naar het 0800 nummer van proximus voor een klacht en heb dit gedaan maar aan de telefoon kreeg ik te horen dat dit via mail moet. Ik moest op proximus .be naar klacht gaan. Wel, probeer dat maar eens, daar moet je bellen naar het nummer vanwaar ik gebeld heb; NIET TE GELOVEN. Uiteindelijk na zoeken op dit forum gekomen maar hoe moet het nu verder met mijn klacht want die man uit de winkel zei dat men mij zelf zou opbellen van proximus, hoe kunnen die mij nu contacteren ?
Hallo, Ik kan al heel de dag niet inloggen op mijn online mailbox van skynet. Que pasa?
Geen toegang tot de proximus mails via laptop. Bij het inloggen komt er "unknown error"! Is dit een algemeen probleem? Maandag was er ook al een probleem met de webmail.
proximus tv app kan geen nieuw toestel verbinden. Ik kan ook nergens de instellingen terugvinden om mijn overzichtslijst van toestellen zelf te beheren (dit sinds de laatste update). Volgens de support medewerker zijn er momenteel 4 toestellen geregistreerd, toch lukt het niet om een 5de toestel te registreren. Ik krijg steeds de foutmelding dat ik 30 dagen dien te wachten... Ik probeer hier even uw hulp in te schakelen, via telefonisch contact met een proximus medeweker ben ik er niet uitgeraakt. Bedankt alvast
Reeds enkele keren heb ik ene mail gekregen van proximus.com, voor zover ik weet zijn alle mails afkomstig van proximus met .be achteraan. Zijn dit mails van proximus? of phising o.i.d.? Vorige week een mail die verder ging over ons gesprek (een gesprek dat er nooit geweest is) en vandaag een mail om een tester te worden voor een decoder. Als je dan op 'OK' klikt wordt je naar een site op pages06.net... doorgestuurd, een site die in NY geregistreerd zou zijn...
Hallo Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje. Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet. Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02*****, klantnummer: ***** PS: Heb een glasvezel-verbinding. Dank bij voorbaat. telnr en klantennummer verwijderd door moderator owv privacy
Hallo , Sinds vorige week is onze internet aansluiting via Proximus in orde. Hoe kan ik me registreren in Myproximus, alvorens ik de eerste factuur heb ontvangen? Alvast bedankt!
op 24 mei 2019 heeft mijn schoonzoon een verhuis aangevraagd. telefonisch werd afgesproken de lijn (014/755987) in dienst te stellen op 03/06/2019 op het nieuwe adres. intro is daar reeds blijkbaar aanwezig. Nu hebben wij nog altijd geen exacte tijd gekregen wanneer de installatie zou gebeuren ? Heel vervelend want ik zou bij mijn schoonzoon langskomen want hij kan geen verlof krijgen die dag ? Kan er mij iemand zeggen wanneer de technieker zou langskomen ? Geert
Dagelijks wordt hier "Familie" opgenomen om het daarna op andere tijdstippen te bekijken. Regelmatig valt het voor dat er dan spontaan afleveringen verdwijnen die nog niet gezien zijn, ze zijn zeker niet gewist door ons! Op de HD zorgen we ook steeds dat er voldoende ruimte vrij is. Nu zijn de afleveringen van maandag, woensdag en donderdag weer verdwenen. Decoder is een V5 met HD.
Sedert ik beheerder ben van een aantal gsm-nrs van mijn familieleden ontvangen wij geen melding meer wanneer de nieuwe bundel start. krijgen ook geen meldingen meer wanneer we een limiet overschrijden ! Heel interessant want dan kun tijdig je surf of belgewoontes aanpassen ! wie kan dit voor mij weer in orde brengen ?
Goed dag, Wie kan mij helpen waar ik een klacht kan indienen? Ik heb een probleem dat maar niet opgelost wordt. Ik heb hier al eerst zelf enkele keren naar de teledienst van proximus gebeld, zonder resusltaat. Ik ben 2 keer in de proximus winkel geweest bij de business persoon, zonder resultaat. Dan is er een technieker bijthuis geweest zonder resultaat. Nu wordt ik dagelijks meerdere keren opgebeld door iemand van proximus maar als ik de vraag stel of deze iets van het gedeelte kent waar mijn probleem zit kan niemand mij verder helpen en gaan ze iemand anders mij laten contacteren. Ook al zeggen ze die dag om dat uur laten wij iemand u contacteren en dan hoor je niemand. Ik begin het moe te worden dat dit zolang duurt eer dat dit opgelost is en je nergens tercht kan om een klacht in te dienen.
Hoe kan ik mijn voicemail in Vlaams zetten
Eclips en evenaar komen niet meer voor in zenderlijst
Vandaag de melding gehad op een nummer van ons pack dat de limiet overschreden is van 2GB met 843 mb. Hiervoor alleen is er een meerkost van 27,30 euro + 21% bij de volgende facturatie. Klopt dit nog met de realiteit? Het gaar over een Bizz 20 XL met 2GB voor 15 euro per maand. Komt dit iemand bekend voor?
Ik heb paar bundels teveel op mijn proximus dat ik iedere maand telkens voor betaal maar die ik niet gebruik ik zouw deze graag stop zetten maar dit lukt mij niet
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.