Skip to main content
Vraag

Afleveringen van Familie zijn verdwenen

  • May 31, 2019
  • 11 reacties
  • 339 Bekeken

Contron
Forum|alt.badge.img+2
Dagelijks wordt hier "Familie" opgenomen om het daarna op andere tijdstippen te bekijken.
Regelmatig valt het voor dat er dan spontaan afleveringen verdwijnen die nog niet gezien zijn, ze zijn zeker niet gewist door ons!
Op de HD zorgen we ook steeds dat er voldoende ruimte vrij is.
Nu zijn de afleveringen van maandag, woensdag en donderdag weer verdwenen.
Decoder is een V5 met HD.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • May 31, 2019
TUI: 't zal pas maandag zijn dat ze je zullen verder helpen hier op het forum, anders kun je proberen te bellen op 0800 22 800 morgen of morgen proberen via chat.
't zal waarschijnlijk niet nodig zijn dat ik vraag of het helpt van de decoder te herstarten want dit zal je hoogst waarschijnlijk al gedaan hebben en dit helpt ook niet altijd.
Mss ook eens kijken of je ze ziet staan via proximus TV app.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 31, 2019
De heleboel herstarten heb ik nu nog niet gedaan omdat de rest vd familie "Familie" aan het kijken is 😉
Maar in het verleden heeft dit voor mij nog nooit gewerkt.
Op de TV App zie ik ze ook niet staan.

Martin
  • May 31, 2019
Het is inderdaad niet de eerste keer dat dit fenomeen hier gemeld wordt ik weet nu ook niet of het uit en in swappen van de HDD hier iets zou aan helpen, maar de Prox medewerkers kunnen die wel laten terugzetten.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • May 31, 2019
Ik ga morgen zeker alles eens herstarten, alsook even de HD er even uit en weer in.

  • New user
  • May 31, 2019
Geplande opnames familie neemt niet op of verdwijnen zomaar zomaar. Proximus al meermaals op de hoogte gebracht, niets helpt. Wordt van kastje naar de muur gestuurd.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 1, 2019
Factory reset van modem, reset van decoder, in- en uitswappen van de HD en dit allemaal in de juiste volgorde bracht de afleveringen niet terug.

Martin
  • June 1, 2019
Bedankt Contron om het toch even te willen proberen, dan zal je inderdaad moeten wachten op de Proximus medewerkers, tot ze hier terug op het forum langskomen, om die terug te laten zetten.
Nog een fijn weekend verder.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 3, 2019
Factory reset van modem, reset van decoder, in- en uitswappen van de HD en dit allemaal in de juiste volgorde bracht de afleveringen niet terug.
Ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 3, 2019
Geplande opnames familie neemt niet op of verdwijnen zomaar zomaar. Proximus al meermaals op de hoogte gebracht, niets helpt. Wordt van kastje naar de muur gestuurd.
Ik zie de opnames van familie wel staan, welke opnames zijn er verdwenen ? Kan je enkele concrete voorbeelden geven zodat ik het even kan laten nakijken?

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 3, 2019
Factory reset van modem, reset van decoder, in- en uitswappen van de HD en dit allemaal in de juiste volgorde bracht de afleveringen niet terug.

Er is een probleem opgetreden met de opnames van Familie, de betrokken dienst is op de hoogte en er wordt aan een oplossing gewerkt.

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 3, 2019
Factory reset van modem, reset van decoder, in- en uitswappen van de HD en dit allemaal in de juiste volgorde bracht de afleveringen niet terug.

Er is een probleem opgetreden met de opnames van Familie, de betrokken dienst is op de hoogte en er wordt aan een oplossing gewerkt.


Oké Samuel.