Skip to main content
Vraag

TV app toestel registreren lukt niet

  • June 3, 2019
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

proximus tv app kan geen nieuw toestel verbinden. Ik kan ook nergens de instellingen terugvinden om mijn overzichtslijst van toestellen zelf te beheren (dit sinds de laatste update). Volgens de support medewerker zijn er momenteel 4 toestellen geregistreerd, toch lukt het niet om een 5de toestel te registreren. Ik krijg steeds de foutmelding dat ik 30 dagen dien te wachten...
Ik probeer hier even uw hulp in te schakelen, via telefonisch contact met een proximus medeweker ben ik er niet uitgeraakt.

Bedankt alvast
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • June 3, 2019
Er zijn momenteel 4 geregistreerde toestellen (3 iPads en 1 iPhone). Er is een Asus toestel verwijderd met als registratie datum 26/05/2019. Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel, je kan het verwijderen maar het slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.

  • Auteur
  • Newbie
  • June 3, 2019
Bedankt voor je reactie.
Is dit dan nieuw? Wil dat dan zeggen dat ongeacht welk toestel ik nu verwijder, ik sowieso 1 maand moet wachten om een ander te registreren?

Martin
  • June 3, 2019
Neen dit is niet nieuw is om te vermijden dat je aan anderen direct je login gegevens zou kunnen doorspelen die dan ook kunnen kijken naar proximus TV app zelf al zijn ze geen klant, dit heb ik hier jaren terug toch gelezen als uitleg.