Skip to main content
Antwoord

Plots geen digitale tv vanochtend ...

  • June 3, 2019
  • 7 reacties
  • 189 Bekeken

Hallo

Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02*****, klantnummer: *****

PS: Heb een glasvezel-verbinding.

Dank bij voorbaat.

telnr en klantennummer verwijderd door moderator owv privacy

Beste antwoord door SamuelD

Hallo

Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02 346 79 57, klantnummer: 612394107

PS: Heb een glasvezel-verbinding.

Dank bij voorbaat.


Ik heb een aanpassing gedaan, kan je de decoder nog eens volledig herstarten en eens kijken of het nu wel lukt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • June 3, 2019
heb je de toestellen al eens herstart
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

  • Auteur
  • Rising star
  • June 3, 2019
Yep. Standaard 'oplossing' die ik zelf probeer alvorens hier een vraag te stellen.

Martin
  • June 3, 2019
Optical-lampje (of Link, afhankelijk van uw glasvezel modem): kleurt dit lampje groen.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • June 3, 2019
Hallo

Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02 346 79 57, klantnummer: 612394107

PS: Heb een glasvezel-verbinding.

Dank bij voorbaat.


Ik heb een aanpassing gedaan, kan je de decoder nog eens volledig herstarten en eens kijken of het nu wel lukt?

  • Auteur
  • Rising star
  • June 3, 2019
Ik zit op kantoor. Ik probeer dit onmiddellijk wanneer ik vanavond thuiskom en laat hier nadien een bericht achter.

  • Auteur
  • Rising star
  • June 3, 2019
Alles lijkt opnieuw goed te functioneren na een nieuwe herstart van de decoder. Bedankt voor de tussenkomst!

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 3, 2019
Fijn dat te horen. Graag gedaan 🙂