Hallo
Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02*****, klantnummer: *****
PS: Heb een glasvezel-verbinding.
Dank bij voorbaat.
telnr en klantennummer verwijderd door moderator owv privacy
Antwoord
Plots geen digitale tv vanochtend ...
Beste antwoord door SamuelD
Diensten geactiveerd op 3 mei ll. Tot gisteravond werkte alles als een zonnetje.
Plots vanochtend geen digitale tv meer, en instabiel internet.
Kan mijn lijn getest worden a.u.b.? Telefoonnummer: 02 346 79 57, klantnummer: 612394107
PS: Heb een glasvezel-verbinding.
Dank bij voorbaat.
Ik heb een aanpassing gedaan, kan je de decoder nog eens volledig herstarten en eens kijken of het nu wel lukt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

