Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wie Kent Dit Numer Ik Zoek het in de witte hids maar vindt niks. 0477******
Ik krijg sinds vandaag op de Nederlandse el even sports 3 voortdurend reclame voor de pro league terwijl er iets anders in de tv gids staat . Kan iemand mij hierbij helpen aub.?
60 euro extra buiten bundel voor 4 mb buiten europa kan toch niet? Dit is niet ernstig. Nog 1,5 GB over op bundel, maar alles geblokkeerd. Zal andere provider worden.
Sinds gisteren zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus. We hebben 2 access points van Telenet die ook zouden moeten werken op het netwerk van Proximus. Nu ondervinden we dat dit toch niet zo simpel is als het lijkt.. Boven hebben nu we helemaal geen wifi wat enorm vervelend is. Hoe kunnen we dit best oplossen ? Het type access point is AP7465CE-TN Ik heb al verschillende handleidingen etc. gelezen en uitgeprobeerd maar niets lijkt te werken. Ook heb ik beide access points gereset, zonder resultaat. Bedankt
We worden hier om de paar uur lastig gevallen door "Microsoft" in het Indisch Engels, maar rond 18u00 was het door Proximus in het Frans. De vrouw wist zelfs mijn voornaam. Ik neem aan uit de gouden gids? We leggen altijd zo snel mogelijk op. Dus oppassen geblazen... Vandaag Frans, morgen kunnen ze misschien al Nederlands...
sinds enkele maanden is mijn download & upload snelheid drastisch naar beneden bijgesteld. wat de reden hiervan is weet ik niet , er zijn kabelwerken geweest voor de aanleg van glasvezel voor de nieuwe wijk .... mijn lijn snelheid down: nu 60Mbit vroeger 85MBit up: nu 10Mbit vroeger 30Mbit mijn lijn is steeds stabiel geweest zonder enig probleem. graag oplossing.
Geachten, Bij nazicht van mijn verbruik voor mijn vaste lijn (telefoon), kan ik enkel mijn verbruik van de lopende maand (juli 2019) bekijken. Ik vind geen enkele link noch knop (tab), die mij naar een vorige maand kan leiden, om mijn verbruik te controleren. Een bijlage van de pagina die ik nu kan bekijken. Hoe ga ik te werk ?? Gegroet. RMO1
Hoe bestel ik een B-BOX 3
Zat net op de site van de concurrentie te surfen en zag dat men daar bij het duurdere pack , vergelijkbaar met de Tuttimus hier , onbeperkt via 4G Tv kan kijken via de app's . Zit dat er stilletjes aan te komen bij Proximus of gaan ze elders een mooie troef uitspelen ? Hoop niet dat men ons langzaam aan naar de uitgang wijst hier …
Sinds even heb ik problemen met het overzicht van mijn facturen. En het wordt precies alsmaar erger. Momenteel zie ik geen facturen meer staan. En als ik een betaling wil lanceren via de mobile applicatie probeert hij een betaling te doen met het verkeerd bedrag. Ik heb al meermaals gehad dat de applicatie vreemd reageerde. Dat ik mijn verbruik niet meer kon zien of dat hij zegt dat mijn account niet bestaat. Zelfs na herinstallatie van de mobile applicatie blijft hij vreemd doen? Wat is er aan de hand? Vroeger was heel tevreden over hoe alles werkte maar sinds dit jaar laat het aan de wensen over. Zoals ik al zei gaat het niet enkel over de mobile applicatie maar ik heb dezelfde probblemen op de web toepassing.
Probleem overstap Vandaag voor de 50ste keer met zowel jullie als telenet gebeld. Mijn geduld is stilaan op en dit lijkt voor mij steeds meer op afzetterij. Even de volledige situatie....er belt thuis iemand aan de deur...ik veronderstel iemand die voor jullie werkt met de vraag of ze eens mogen kijken wat voor ons het voordeligste is ivm tv, gsm en internet. Stellen ze ons voor naar jullie over te stappen en we moeten ons hiervan niets aantrekken. Alles werd door deze meneer geregeld. Enkele maanden later krijgen we een rekening van telenet dat er nog 510 euro openstaat bij telenet doordat er geen easy switch gebeurd is. Wij wisten hier niks van aangezien die meneer bij ons thuis zei dat wij helemaal NIKS moesten doen. Ondertussen doe ik niks anders dan naar jullie en telenet bellen om telkens afgescheept te worden zonder oplossing tot ik op vandaag moet horen dat het onze fout is en dat we het maar moeten betalen! Sorry dit kan er met mij niet in en ik zal het hierbij zeker niet la
Beste, Sinds geruime tijd belt onze vaste lijn zichzelf na quasi elke oproep. Op het schermpje van de telefoon staat dan "Service". Als men opneemt hoort men niets en moet men gewoon afleggen. We hebben "proximus vaste lijn slimme diensten" zou het probleem aan een instelling liggen? Het begint vrij frustrerend te worden. Groeten
Gisteren een sms gekregen van proximus met de melding dat smart wifi vervangen wordt door public wifi. Er stond in die sms ook dat die dienst gratis bleef. Ondertussen ben ik eens met een android tablet zonder sim kaart (heb enkel een orange prepaid gsm) gaan zien in my proximus en bij producten kon ik vaststellen dat mijn tablet al klaar was voor public wifi. Maar op dezelfde tablet in de lijst van de wifi mogelijke verbindingen blijft wel smart wifi staan en verbinden geen probleem. Maar waarom zie ik geen public wifi in die lijst. Is het misschien omdat ik geen gsm bij proximus heb?
Tijdelijk voor mijn verbouwingen woon ik bij familie, Nu is mijn vraag kan ik mijn proximus tijdelijk op 2 adressen laten komen dat ik via 1 of andere sataliet dergelijke dingen een 2 de modem kan aansluiten via mijn account op een ander adres zoals het systeem netflix dat je het kan kijken op meerdere schermen via 1 rekening?
op mijn laatste factuur dd 6/7/2019 van Proximus staat het volgende : " momenteel hebben we onvoldoende informatie over uw belgedrag om u het tariefplan aan te bevelen dat voor u het voordeligst is voor uw gesprekken via Proximus. Vraag vrijblijvend een gratis analyse aan uw account Manager. Ik ben al jaren klant bij Proximus, dus ik begrijp niet dat Proximus onvoldoende informatie heeft ivm mijn belgedrag." Waar kan ik terecht ivm de gratis analyse? groetjes Monique.
Ik heb een huidige oude abonnement pack tv, internet en gsm en 4G mobile voor de prijs van 88,95/m Nu zou ik eventueel willen overstappen naar een MINIMUS abonnenemt voor 74,99/m In mijn oude abonnement heb ik een gratis mobil 4G van 2G inbegrepen per maand, ik zie deze niet meer op de minimus of titimus abonnement. Is deze nog inbegrepen? Bedankt voor u reactie Alain
Sinds gisteren ben ik gestopt bij mijn werkgever waar ik een proximus abonnement had. Mijn werkgever heeft met zijn proximuscontact afgesproken om het abonnement af te sluiten en hier een pay and go van te maken. Aangezien ik mijn oude telefoon eerst niet direct kon gebruiken wegens (nano sim ipv micro) heb ik me zsm een adapter gekocht. Nu ik deze vandaag in gebruik neem merk ik dat ik geen verbinding kan maken met het proximus netwerk. Ik heb dit ook getest in een andere oude gsm. Ik kan via Myproximus ook geen abonnement op dit nummer zetten. Wat zou er mis gegaan zijn? Ik zou wel graag mijn telefoonnummer terughebben... Niet de eerste keer dat er zich problemen doen met proximus. Je kan er donder op zeggen dat er iets misloopt als je wat probeert aan te passen helaas.
Ik wil voor mijn vader Digitale Tv aanvragen. Hij heeft geen internet nodig, enkel digitale TV en de extra betalende sportzender. Heeft hij nog de Telenet kabel nodig? Kan een technieker langskomen voor installatie?
Ik heb te horen gekregen dat 1 factuur niet betaald is terwijl wij een domiciliëring hebben??.... dus is er een brief opgestuurd geweest dat er een factuur niet betaald was. Deze heb ik dan al enkele dagen geleden betaald via de website (MyProximus) maar de betaling is nog altijd in verwerking. ( er is nu laatst nog een brief gekomen dat ik binnen de 5 dagen moet betalen) Moet ik mij hier zorgen over maken, duurt het altijd zo lang als je via de website betaald? Met vriendelijke groet
Mijn moeder 91 jaar, klant 612054030 had GSM (Orange), analoge TV (Telenet) en vaste Tel (Belgacom). Op 4/7/17 heeft zij, op mijn aanraden, een contract afgesloten met Proximus St Niklaas om alles op Proximus te zetten. De Proximus agent garandeerde mondeling dat Proximus de vorige operatoren zou opzeggen. Mijn moeder zou niets moeten doen (ik was daar bij en heb dat ook gehoord). Ik had voordien bij Proximus Kapellen dezelfde boodschap gekregen. Nu krijgt mijn moeder een factuur van Telenet om 202.80€ te betalen voor de periode 9/3/18 tot 9/3/19. (klant 906294844) Dan ben ik naar Proximus Lokeren gegaan 19/3/18 12.00u :"...ga maar naar Telenet want die brengen dat in wel orde.." ik: "...ja maar jullie hebben beloofd dat Telenet opgezegd ging worden..." Proximus: "... wij kunnen niet meer checken of de switchnummer werd doorgegeven aan Telenet.." ik:" ... ik zal dat dan na vragen in St Niklaas bij Proximus..." Proximus: "...hoeft niet want die kunnen dat ook niet zie
Waarom moet het bij Proximus 4 weken duren vooraleer men een toestel dat men laat herstellen , terug krijgt . Heb een toestel dat reeds voor de derde keer moet terug gestuurd worden in garantie .Kan men niet in de telefoonwinkel laten beslissen of men een nieuw toestel krijgt .Toestel is reeds 5 dagen in transport .Dit kan toch niet !!! En dit in deze tijd .
Sinds vandaag ontving ik al meerdere oproepen uit USA. Enkele heb ik opgenomen zonder te antwoorden. Meteen nadien, ontvang ik een sms dat buitenlandse oproepen geen deel uit maken van mij bundelen en ik moet opladen. Net geprobeerd om Prximus telefonisch en per chat te contacteren, zonder succes. Ik wens alleszins 's nachts geen oproepen te ontvangen. Hoe kan je automatisch alle internationale oproepen blokkeren?
Ik heb deze maand mijn datalimiet overschreden voor mijn gsm-abonnement en dat gaat me een flinke duit kosten. Kan ik alsnog een extra bundel van 500 MB kopen deze maand (zodat ik geen extra kosten moet betalen voor de overschrijding) of is het nu te laat daarvoor? Dank voor uw tijd en met vriendelijke groeten!
Beste, Ik krijg geen enkele mail meer verstuurd via windows mail 10, nochtans gebruik ik de instellingen van proximus zoals weergegeven op hun website. Graag snel hulp voor dit probleem want er zitten al een aantal mails in postvak uit Alvast bedankt!!
Dag, Zijn hier nog mensen die problemen ondervinden met Proximus TV? Wij kunnen geen opgenomen programma's bekijken: we krijgen steeds een zwart scherm dan.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.