Skip to main content
Vraag

tariefformule die past bij mijn belgedrag

  • July 28, 2019
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

monique
op mijn laatste factuur dd 6/7/2019 van Proximus staat het volgende :
" momenteel hebben we onvoldoende informatie over uw belgedrag om u het tariefplan aan te bevelen dat voor u het voordeligst is voor uw gesprekken via Proximus. Vraag vrijblijvend een gratis analyse aan uw account Manager.

Ik ben al jaren klant bij Proximus, dus ik begrijp niet dat Proximus onvoldoende informatie heeft ivm mijn belgedrag." Waar kan ik terecht ivm de gratis analyse?

groetjes
Monique.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 28, 2019
Ter Info: Hier kunnen de mensen van het Proximus team je ook hierbij verder helpen als terug langskomen op het forum.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 30, 2019
Dag Monique,
Je belt met de vaste lijn meestal na 17u en in het weekend. Met de optie Free Calls National dat inbegrepen zit in je Familus-pack zit je daarom wel op een goed tariefplan.
Groetjes,
Antonella