Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Sinds kort werkt tv replay niet meer hoewel inbegrepen in Tuttimus .abo. Heb onlangs tv replay+ opgezegd waarschijnlijk heeft men basis replay ook gedeactiveerd. Kan er dat iemand oplossen?
Hilda Heylen, klant 5***509, telefoon 03 7******5 is maandag 26/8 overleden. Het telefoonnummer mag bij gevolg worden afgesloten en de facturatie stopgezet. Graag bevestiging. Mvg.
Beste, Welk tarief hanteert u voor bellen, smsen en surfen in Kazachstan? Of hebben jullie een speciaal tarief, als sponsor van de Rode Duivels, voor de supporters die meegaan? Mvg, Marc
Ik heb op 20/08 een Samsung galaxy a70 besteld met abo. Op jullie site staat max 3 dagen. Tot heden nog niks ontvangen... Verschillende keren gecontacteerd en geen reactie. Zou graag weten wanneer de telefoon aankomt..? Mvg
"Een Public Wi-Fi hotspot is een plaats waar u gratis kunt surfen op het internet als u een Proximus-internetabonnement hebt. Voor elk gsm-abonnement dat u in een Pack hebt, krijgt u gratis een extra toegang". Ik heb een Proximus Familus abonnement zonder gsm en heb een P&Go sim van Orange. Smart WiFi werkte hierop steeds perfect. Na het lezen over Public WiFi krijg ik de indruk dat Public WiFi enkel mogelijk is met een Proximus gsm abonnement. Kan iemand mij bevestigen dat Public Wifi , net zoals Smartwifi ook zal werken met de P&Go van orange?
Bron: Techpulse NieuwsHet goede nieuws is voornamelijk dat de dienst slechts 6,99 dollar per maand kost. Wanneer je meteen een jaarabonnement neemt, betaal je slechts 69,99 dollar zodat het maandelijkse bedrag nog lager uitvalt. De Amerikanen hebben nog meer geluk, want zij kunnen vanaf 12 november aan de slag met de dienst. Dan zijn we meteen ook bij het slechte nieuws beland. Disney zou de streamingdienst namelijk pas in de zomer van 2020 lanceren in Europa. Eerdere geruchten vertellen echter dat Nederland zal worden ingezet als testland, dus mogelijk hebben we alsnog geluk. Over die test in Nederland werd echter niets vermeld tijdens de presentatie. Welke prijzen de Europeanen zullen moeten neertellen is ook nog niet gekend. De kans is echter groot dat je Disney+ in huis zal willen nemen ongeacht de prijs. Er werd namelijk ook uitgebreid gepraat over de content die op de dienst zal verschijnen en dat is heel wat. Bij lancering zal de dienst reeds een uitgebreide bibliotheek bevatt
Als ik probeer in te loggen op de app komt de melding dat mijn account nog niet gekoppeld is. Kan u helpen? Mvg stefanie
Beste, Ik heb problemen met een V6 decoder, het beeld bevriest en kan geen opgevraagde programma's bekijken. De tv ( decoder) laat geen opgenomen programma's zien daar loopt hij terug op vast. Al reset uitgevoerd dan werkt alles en paar dagen. Herkend iemand deze problemen ook ? Groetjes Eric
Sinds zondag na een update voor de Samsung Galaxy S9+ is het onmogelijk om via LTE/4g data te versturen/ontvangen. Het icoon bovenaan geeft 4g aan maar surfen of dergelijke gaat niet. GSM al terug naar fabrieksinstellingen gebracht, SIM kaart is gewisseld, ... geen oplossing. Mijn SIM kaart in andere GSM werkt zonder probleem. Een SIM kaart van telenet in mijn Galaxy S9+ werkt ook zonder probleem... Versie: G965fxxu6csg8/g965FM6CSG5/G965FXXU6CSG4 Nog suggesties?
Beste, ik ben sinds vorige week terug klant bij proximus. Als ik mij inlog op Myproximus zie ik mijn oud klantnummer met oude facturen staan. Volgens de proximus medewerkster moet ik mij opnieuw registreren ... met een ander emailadres 😂. Dit kan toch echt niet? Ik heb in feite maar 1 ander adres en dat is die van mijn werk. Ander probleem is dat ik mij favorite app voor mobiele data niet kan wijzigen. Er staat steeds dat er er nog iets in aanvraag is. Zou dit met hetzelfde probleem te maken hebben?. Iemand een idee?
Problemen met je V6 decoder en een audio versterker/reciever? HDCP 2.2 foutmelding? --> de V6 decoder heeft een bug waardoor de handshake niet correct verloopt na het opstarten van je decoder. Volgens proximus is dit niet hun probleem. Echter geeft de decoder na spanning opnieuw aan te sluiten kortstondig in stap 1 (controleren van decoder) WEL beeld. Daarna PAS verdwijnt het beeld en krijg je de HDCP 2.2 foutmelding. Met de V5 decoder is het geen probleem. In andere topics hierover geef ik iets meer uitleg. Hopelijk kan ik jullie veel gezever sparen hiermee. Proximus MOET hun fout hier in erkennen in plaats van hun klanten naar een oplossing te laten zoeken.
Ik vraag mij af als ik bij mij favoriete app ( fb en messenger ) een youtube link openen of dat dan de data dat het filmpje vraagt bij de favoriete app hoord of bij je gewone data er af gaat. Bij het openen van de link blijf je wel op de fb app want het is een in app browsers dat opent.
Sinds ik een nieuwe gsm heb komen mijn sms'en niet toe bij anderen. Als ik een bericht stuur dan krijg ik na ongeveer 5 min. een foutmelding. Als ik dan op meer informatie klik dan staat er "fout 50". Ik heb al geprobeerd men gsm opnieuw op te starten en messenger te gebruiken maar het helpt niet. Sms'en ontvangen, bellen en mobiele data gebruiken lukt overigens allemaal wel. Zou het mogelijk zijn om dit probleem op te lossen. Bedankt
Proximus wil mijn mailbox niet deblokkeren omdat deze zou gehacked zijn om spam te versturen. ik heb mijn mailadres wel nodig omdat ik tickets moet afdrukken die verstuurd worden naar mijn geblokkeerd mailadres. iemand een oplossing? heb al gebeld en gemaild naar proximus, steeds hetzelfde antwoord, pc laten opkuisen, dan pas een nieuw wachtwoord en deblokkage.....maar dat komt te laat, donderdag worden de tickets verzonden.... alvast bedankt gunter
vandaag op Zes NCIS aan het opnemen, heb geprogrammeerd om ze allemaal te laten staan en de eerste is al weg, er blijven terug maar vier staan, de eerste is weeral verdwenen, het is een terugkerend probleem, zolang ze de V4 decoders niet vervangen,(nog steeds niets ontvangen, nog steeds niets gehoord) enfin, hopelijk lossen jullie het maandag op, want bij mij staat alles bewaren Dus alles wordt correct opgenomen, maar er blijven maar 4 afleveringen staan, de eerste verdwijnen automatisch. Zal morgen trachten via replay te kijken, maar gelieve toch eens te kijken want volgende week weer zeven afleveringen naeen. Is het mogelijk dit nog eens na te zien aub
gisteren merkte ik dat ik geen emails kon verzenden en er geen binnen kwamen via outlook. Er kwam steeds op dat het verouderd was, te verstaan die van proximus niet mails die via outlook zelf verstuurd worden. Op de website van proximus kon ik zonder probleem de mails van proximus zien en verzenden. Na verschillende keer het account van skynet(ik heb nog een email met skynet achteraan) te verwijderen en weer bij te voegen en alles weer aan te passen is het me gelukt. Nu werkt alles weer, maar het heeft me wel zeker twee uur bezig gehouden Heeft nog iemand dit probleem ondervonden? Of moet ik nu sedert dat het proximus op inkomende emails imap.proximus.be en uitgaande relay.proximus.be zetten er staat nog steeds skynet bij mij, omdat mijn email adres skynet is , of heeft dit er niets mee te maken?
Beste, Sinds enkele maanden ben ik klant en mijn pickx werkt nog steeds niet. Ook heb ik vorige week Replay+ geactiveerd maar nog steeds werkt het niet. Kan iemand mij verdr helpen aub?
Ik zou een smartphone voor 9€ met abo willen bestellen maar ik kan die enkel via Bancontact betalen?ik dacht dat je dat op je factuur kon laten komen en zo met je rekening mee betalen?gaat dit niet of doe ik iets verkeerd?mvg
vandaag tevergeefs gewacht op een technicus om mijn installatie op nieuw adres te installeren maar geen niemand gezien verloop van de procedure dinsdag bericht dat verhuis in systeem zat woensdag email van klantendienst dat ze geprobeerd hadden om mij te bellen via de vaste lijn (waar geen telefoon op aangesloten is ,zat inbegrepen in pack) niet gebeld naar gsm . ik moest contact opnemen met klantendienst om afspraak te bevestigen woensdag avond gebeld met klantendienst na een paar doorverwijzingen bij een persoon die mij bevestigd dat verhuis gepland stond op zaterdag en dat de technieker mij zou opbellen zaterdag noppes ,via de chat op my proximus een gevraagd of technieker nog zou komen , buiten een vraag om geboortedatum naam en adres en klantennummer of gsm nummer niets meer gehoord proximus heeft mij teleurgesteld en denk dat ik na meer als 25 jaar klant zal moeten opzeggen en uitkijken naar ander provider voor een communicatiebedrijf communiceert proximus weinig
Enkele maanden geleden kon ik geen mail meer versturen of ontvangen via mijn @skynet.be account. Na het wijzigen van wachtwoorden en verschillen server instellingen gewijzigd te hebben (pop server voor ontvangst) kon ik normaal mail ontvangen. Voor het verzenden moest ik eerst mijn wachtwoord invoeren. Dit vond ik vreemd maar ik kon in ieder geval mailen. Vandaag gaf Thunderbird (mijn mail programma) opeens aan dat er een probleem was met "de certificaten van de website" wanneer ik mail wilde verzenden (instelling beveiliging: STARTTLS) Opnieuw aan de slag gegaan met de server instellingen maar nu kan er niets verzonden worden. Skynet instellingen zijn moeilijk (lees: niet) te vinden op de proximus site. De oude instructies die doorgegeven zijn (en waarbij het ontvangen werkt maar het verzenden niet): Inkomende mail: pop.skynet.be Poort 995 SSL/TLS Normaal wachtwoord Uitgaande mail (SMTP server): relay.skynet.be Poort 587 SSL/TLS Normaal wachtwoord Heeft er iemand enig idee wat e
Deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx-account.... gebruik de login van de beheerder... Ik vind niet hoe ik mijn login kan koppelen aan een proximus pickx-account....graag hulp
Waar kan ik een handleiding vinden om Phonemail paswoord te resetten of wijzigen? De website van Proximus geeft steeds een foutmelding.
DRINGENDE OPROEP !!! Wat kan er mis zijn met mijn telefoonnummer. Mensen die in het buitenland verblijven (zowel met een Belgisch gsm nr als een buitenlands nummer zelfs met een vaste lijn) krijgen de melding dat mijn telefoonnummer niet in gebruik is...... Alle basics al geprobeerd. simkaart reset door helpdesk, tel aan uit, mijn sim kaart in een andere telefoon gestoken. Nog altijd is mijn gsmnummer zogezegd niet in gebruik. Ondertussen een hele lijst met mensen die mij niet kunnen bereiken. De mensen die mij bellen zijn zeer internationaal georiënteerde relaties , die de gebruikelijke zaken (landnr, openstellen voor buitenland etc etc. ) echt wel onder de knie hebben. Dit probleem heb ik pas sinds ik van mobile vikings over ben gestapt naar proximus bizz.. Is er iets misgegaan met de Setup, met de overdracht, moet ik terug naar mobile vikings om beter bereikbaar te zijn. Vorige maand al contact gehad met de heldesk, vorige week en deze ochtend ook weer. maar het wordt niet opgelost
waarom is er geen zoekfunctie bij openen van tv gids of live tv ?
Beste medeleden / medewerkers Bestaat er soms een programmagids voor het betaalpakket "All Sports" waar men bv. een overzicht kan vinden wat er de komende week per zender van het pakket wordt aangeboden ? Niet het overzicht dat men op het scherm krijgt...daar zoek je je suf op. Zo een zoals men vindt in de weekbladen voor één, vtm,..... Ben er naar op zoek, maar kan het nergens vinden. Zou toch wel mogen denk ik bij een pakket dat maandelijks 16,99 € kost, zodat je rustig op de trein al eens kunt uitpluizen waar je die week allemaal naar zou willen kijken. Benieuwd of het bestaat of voorzien is voor de nabije toekomst (medewerkers !!!!)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.