Skip to main content
Antwoord

Pickx

  • August 26, 2019
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

Beste,
Sinds enkele maanden ben ik klant en mijn pickx werkt nog steeds niet.
Ook heb ik vorige week Replay+ geactiveerd maar nog steeds werkt het niet.

Kan iemand mij verdr helpen aub?

Beste antwoord door SamuelD

Nee de app reageert gewoon niet wanneer ik prober aan te melden.
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.

Grtz


De app zou nu ook moeten werken , kan je die ook nog eens testen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
Hallo Benny

Je bedoelt de pickx app op smartphone of tablet?

Je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel aub.

Geert

  • Auteur
  • August 26, 2019
Dag Geert,
Ik heb het toegevoegd.
Ja inderdad de pickx app op spartphone en tablet.

  • August 26, 2019
Er stond nog een fout in jouw configuratie. Dit is goedgezet, kan je even nakijken of je nog dit probleem ook hebt?

  • Auteur
  • August 26, 2019
Nee werkt nog steeds niet

  • August 26, 2019
Ik heb TV Replay+ nog even heringesteld bij jouw configuratie. Zou je het nog een, hopelijk laatste, keer kunnen uittesten?

  • Auteur
  • August 27, 2019
Nee de app reageert gewoon niet wanneer ik prober aan te melden.
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.

Grtz

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 27, 2019
Nee de app reageert gewoon niet wanneer ik prober aan te melden.
De replay+ heb ik nog niet opnieuw getest maar ik doe dat in de loop van de dag en bring jullie op de hoogte.

Grtz


De app zou nu ook moeten werken , kan je die ook nog eens testen?

  • Auteur
  • August 27, 2019
De app werkt nu en Replay+ ook.
Mag ik jou vriendelijk bedanken voor de geboden hulp.
Grtz