Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wat is de url die je moet invullen om uw bibliotheek te synchroniseren met OneDrive Voor Bedrijven? Wij krijgen steeds de volgende melding: "We kunnen geen verbinding maken met de opgegeven SharePoint-site..."
Heeft iemand van jullie ervaringen met een 2de televisie thuis in combinatie met draadloos Proximus TV ? Ideeën, tips en/of suggesties zijn steeds welkom, interessant en verrijkend. De bedoeling is om eventueel, naast de 1ste decoder die rechtstreeks met de modem verbonden is, de 2de draadloos te verbinden. Informatie van Proximus / wat nodig?: - 2de decoder kost € 5,00 / maand aan huur - Heb ik een Wifi-bridge nodig? De Wifi-bridge is een draadloze oplossing die het digitale tv-signaal van uw modem naar uw decoder stuurt via het wifi-netwerk in uw woning. Kostprijs éénmalig € 50,00. Op jaarbasis (het eerste jaar althans) zou dit € 60,00 (12 x 5) + € 50,00 = € 110,00 extra betekenen (€ 9,16 per maand extra). Zijn er goedkopere oplossingen of alternatieven mogelijk? Is via TV Overal of Proximus TV App streamen naar je (2de) tv een mogelijkheid? Zo ja, via Apple TV, Chromecast, ...? Zo nee, toekomstperspectief? Heel wat vragen... 🙂
Momenteel heb ik eigen domeinnaam met een capaciteit van 50MB. Als ik een grotere capaciteit BV 100000MB zou aanvragen dan heb ik de volgende vragen: 1) Welke capaciteit kan ik bekomen ? 2) Wat is de kostprijs hiervan ? 3) Kan ik dan in PHP programmeren ? 4) Waar vind ik duidelijk info overbovenstaande vragen ? Ik ben gaan kijken op My Proximus maar daar vind ik hierover niets.
Goedemiddag. Ik ben Proximus medewerkster sedert 26 jaar. Ik maak dus gebruik v ambassador plan. Vandaag was ik in Nederland en kreeg de gebruikelijke SMS dat we VR 240 min kunnen bellen, gratis SMS enzoverder. Ik wou ginds via het mobiele netwerk iets opzoeken, maar lukte niet. Via klantendienst kreeg ik te horen dat het geblokkeerd was???
Kan iemand mij vertellen op welke zendernummer dit te vinden is ?
-Kan via het imei nummer gecontroleerd worden of het daarbijbehorend toestel in gebruik is of reeds gebruikt is geweest? -Kan via het imei nummer gecontroleerd worden of dit nummer reeds in gebruik is of gebruikt is geweest? Ik kan namelijk via een tweedehands website een toestel aankopen waarvan de verkoper beweerd dat het toestel nagelnieuw is en nog in de gesloten verzegelde box zit. Hij heeft mij een imei nummer meegedeeld die op de box staat. Spreekt hij de waarheid of kan dit een nep toestel zijn? Via HTC ben ik te weten gekomen dat het imei inderdaad bij het desbetreffende type behoord. Maar het imei kan gekloond geweest zijn,toch! Bij aankoop moet ik eerst betalen voordat ik de doos mag openen en het toestel kan controleren. Bij kwaad opzet is het kwaad dan natuurlijk geschied en sta ik mooi voor aap.
Hallo, Volgens de Internetpolicy PDF (http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Conditions_internetpolicy_nl.pdf/Conditions_downloadpolicy_nl.pdf.pdf) is Internet Comfort Onbeperkt met 300 GB inclusief en de mogelijkheid om 20 GB per keer bij te "kopen" voor de prijs van 0 EUR, dit in een pack met vast internet. Nu is het zo dat bij mijn activering een vaste lijn geactiveerd was (die ik eigenlijk niet had aangevraagd), en alles leek in orde. Ik mocht de vaste lijn terug opzeggen eenmaal geactiveerd, en dat is nu gebeurd. Mijn Pack bestaat nu uit Internet & TV (deze had ik dus oorspronkelijk samengesteld). Echter staat er nu op MyProximus dat ik slechts gebruik mag maken van 150 GB en is de prijs voor extra volume van 0 naar 5 EUR gestegen. Heb ik nu geen Pack meer nu het maar bestaat uit 2 producten en word ik effectief aanzien als "enkel vast internet" klant, of zou er iets fout gelopen zijn bij deactivering? Anderen aanwezig die een pack hebben
Weet er iemand hoe ik op een eenvoudige manier een backup kan maken van de contacten op m'n SIM kaart? Liefst zonder al m'n contactgegevens te delen met Google of andere cloudproviders.
sommige Franstalige zenders bieden bepaalde buitenlandse films en series aan die in de originele versie kunnen bekeken worden. Op TF1= VO(Version Originale) sous-titrée. Op La Une/La Deux=VM (Version Multilingue). Wat kan/moet ik doen om die uitzendingen in hun originele versie te kunnen bekijken? Volgens de respectieve websites kan de optie ingesteld worden via het menu van de afstandsbediening. Hoe is mij een raadsel; of wordt die optie niet aangeboden door Proximus?
Beste klantendienst, ik heb dit gratis pakket telefonisch opgezegd verleden week woensdag 29/06/2016 via 0800 22 800. Maar ik haar daar graag een confirmatiemail van gehad. Met vriendelijke groeten, Paul
Waarom kan ik bij sommige opnames maar doorspoelen aan 1 snelheid ( maal drie) two and half men met Vier in bed of op ander kanalen? Herroep je het programma met TV replay + kan je wel doorspoelen aan verschillende snelheden?
beste hoe komt het dat ik mijn punten niet kan terugvinden op my proximus mvg kris
Ik heb een BBX2. Op de 'PC-uitgangen' heb ik 1xNAS aangesloten en '1xWiFi-repeater'(. Deze repeater heb ik m.b.v. een Devolo dLAN duo aangesloten zodat ik in mijn slaapkamer (draadloos werkte niet > afstand te groot)goede WiFi-ontvangst heb. Nu heb ik een 2e NAS aangeschaft. Mijn vraag is of ik deze in het netwerk kan opnemen en gebruiken door de LAN-kabekl van de NAS in te pluggen in de Devolo dLAN duo, Of is er een andere mogelijkheid? Rechtstreeks op de BBOX2 lukt niet daar er 2 PC-uitgangen beschikbaar zijn en deze zijn zoals ik aangegeven heb 'bezet'.
ik heb een gratis .net website via belgacom-proximus. Ooit heeft iemand hier voor mij een website van gemaakt. Jammer genoeg is persoon niet meer beschikbaar. Hoe kan ik nu zelf mijn website bereiken en aanpassen ? heeft iemand hier ervaring mee ? alvast bedankt
Ik kreeg volgende "fake" mail:vann@prox-imus-online.be Uw factuur is nog niet betaald Uw domiciliëring van de maand maart is mislukt Uw referentienummer: ECA84512545 Aangemaakt op: woensdag, 16 maart 2016 18:00:51 Belangrijke informatie Geachte heer/mevrouw, Wanneer u uw datavolume voor het internet overschrijdt, wordt dit extra aangerekend. Wij hebben u meerdere malen, wanneer u op het punt stond om dit maandelijkse limiet te bereiken, een e-mail en/of sms verstuurd Tot op heden hebben wij geen enkele reactie van u ontvangen. Wij attenderen u daarom per mail dat het betalingstermijn inmiddels is verstreken. Proximus heeft geprobeerd om het openstaande saldo van uw Proximus-internetdiensten te domiciliëren. Deze domiciliëring is helaas geweigerd door de bank met foutmelding: [ISO MD05 – Machtiging (nog) niet geregistreerd bij de bank van de debiteur] Dit kan om meerdere redenen zijn gebeurd, bijvoorbeeld als uw
Wij gaan op reis en ik wil graag mijn mails daar lezen en of beantwoorden. Er is een ter plaatse een LWAN beschikbaar mits betaling. Kan ik gewoon mijn mails nakijken en beantwoorden zoals ik dit van thuis uit zou doen ?
Ik zou graag van abonnement veranderen op mijn smartphone, maar de klanten nummer waarmee ik inlog op myproximus komt niet overeen met die van op mijn factuur. Dus Myproximus zegt dat ik niet klant ben bij proximus. Nochthans staat mijn gsm nummer wel gelinkt met het abonnement waarmee ik inlog op myproximus. En dan nog een bijkomende vraag: Als ik van abonnement verander in het midden van een maand, en ik heb bv nog maar 2gig van mijn 5gig internet opgebruikt, wat gebeurt er met de overschot? Ben ik deze kwijt? En hoe word de aanrekening gedaan? Word hiervan iets terug betaald, indien ik het in het midden van een maand doe?
Eind maart stap ik naar een vriend van me die in een Proximuswinkel werkt. Ik zeg hem dat mijn 2-jaarlijks abonnement bijna verstreken is en dat ik die S7 edge wel zie zitten. Ik zie ook bij Base diezelfde telefoon aan € 29 te koop staan met een abonnement en twijfel sterk om toch niet daar naartoe te gaan. Aangezien ik van de betrouwbaarheid van het Proximusnetwerk hou en mijn vriend niet wil tekort doen besluit ik via hem een nieuw abonnement voor 2 jaar te regelen. Hij zegt me na wat heen en weer smsen dat hij dat van in de winkel niet kan voor bestaande klanten, maar dat ik via de website wel terecht kan. Ondertussen vind ik de promo terug op de website, maar ik zie dat enkel de zwarte versie ter beschikking van bestaande klanten komt. Na wat getalm en bevragen schrijf ik midden mei alsnog in op het aanbod en men laat mij weten dat men mij zal contacteren. Welnu, na verschillende contacten met de klantendienst en beloftes dat het "volgende week" zeker zou gebeuren (ondertussen 3
Waar kan ik de restwaarde vinden van mijn huwawei p8
hallo, ik heb een nieuwe decoder V5 mini... als ik bij beheer toestellen ga kijken en ik kijk bij aangesloten decoders, dan zie ik de oude nog staan...hoe kan ik deze verwijderen?:? mvg Gaetan
Hallo, We zijn thuis van plan om te veranderen van internet start naar internet comfort. Met internet start komen we spijtig genoeg niet toe wat resulteert in een heel trage downloadsnelheid. Als je dit verandert in het midden van de maand, gaat dit nieuwe abonnement(comfort dus) onmiddellijk in werking? Of moet je wachten tot het einde van de maand? Alvast bedankt! 🙂
Gisteren kocht ik voor mijn echtgenoot zijn eerste smartphone, joepie! Hij moest overgaan van een gewone (grote) SIM-kaart naar een Nanokaart. In de winkel werd alles geregeld, nummers netjes overgezet (voor de gebruikelijke kostprijs van €5, helemaal prima) en hij zou binnen de twee uur kunnen bellen met zijn nieuwe slimme telefoon. Intussen zijn we meer dan 24u verder en nog steeds is deze kaart niet geactiveerd... Hoe kan ik dit opvolgen? Kan ik er iets aan doen om dit sneller te laten gaan?
ben onlangs op de blacklist gekomen. contact gehad met proximus 0800 22800 om mijn emailadres (skynet) terug te activeren. geprobeerd maar krijg steeds foutmeldingen welke instellingen moet ik gebruiken om dit te doen?
Hoe kan ik via mij Telenet email-adres mijn puk code te weten komen? Kortweg heb ik mijn puk code nodig om mijn simkaart te deblokkeren.
We hebben hier net vastgesteld dat we nu op onze V5 met harde schijf de softwareversie NTE_6.1.1.4.4 hebben binnengekregen. Dat is dus niet de eind april aangekondigde update. Wat is er veranderd in deze versie?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.