Hallo,
Volgens de Internetpolicy PDF (http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Conditions_internetpolicy_nl.pdf/Conditions_downloadpolicy_nl.pdf.pdf) is Internet Comfort Onbeperkt met 300 GB inclusief en de mogelijkheid om 20 GB per keer bij te "kopen" voor de prijs van 0 EUR, dit in een pack met vast internet.
Nu is het zo dat bij mijn activering een vaste lijn geactiveerd was (die ik eigenlijk niet had aangevraagd), en alles leek in orde.
Ik mocht de vaste lijn terug opzeggen eenmaal geactiveerd, en dat is nu gebeurd.
Mijn Pack bestaat nu uit Internet & TV (deze had ik dus oorspronkelijk samengesteld).
Echter staat er nu op MyProximus dat ik slechts gebruik mag maken van 150 GB en is de prijs voor extra volume van 0 naar 5 EUR gestegen.
Heb ik nu geen Pack meer nu het maar bestaat uit 2 producten en word ik effectief aanzien als "enkel vast internet" klant, of zou er iets fout gelopen zijn bij deactivering?
Anderen aanwezig die een pack hebben met enkel TV en Internet Comfort die hier een licht kunnen op werpen (of proximus zelf is ook altijd welkom natuurlijk :))
Antwoord
Packs & Internetpolicy
Beste antwoord door Marleen
U kan zeker een pack hebben dat alleen bestaat uit internet comfort en Proximus TV: de prijs daarvoor is iets van een €54,95 met de mogelijkheid gratis een of meerdere extra volume packs te bestellen in uw abonnement. Ik denk dat er ergens een misverstand is ontstaan bij het opzeggen van uw vaste lijn. U neemt dus best contact op met de klantendienst op het nummer 0800 22 800 of u gaat naar een Proximus center om dit recht te zetten. Het kan ook zijn dat een medewerker u hiervoor morgen op dit forum contacteert.
Zie ook; stel zelf je pack samen:
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-in-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Zie ook; stel zelf je pack samen:
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer/particulieren/producten/pack-in-internet-tv-telefonie-gsm/stel-mijn-pack-samen.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.