Beste klantendienst, ik heb dit gratis pakket telefonisch opgezegd verleden week woensdag 29/06/2016 via 0800 22 800.
Maar ik haar daar graag een confirmatiemail van gehad.
Met vriendelijke groeten,
Paul
Antwoord
Opzeggen gratis Pack Sport & Leisure
Beste antwoord door Marleen
Hallo,
Ik ben wel niet van de klantendienst, maar:
Heb je al eens gekeken in je MyProximus?
Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten = Actief/Beschikbaar? Als het nog Actief staat, wat mij zou verwonderen, kan je het daar deactiveren en krijg je een mail met een bevestiging van de verandering. Als het bij Beschikbaar staat is het gedeactiveerd.
Trouwens die posten verdwijnen dan sowieso uit je TV-Gids en van je TV. ;-)
PS: is het niet Sport and Pleasure? Niet dat dit veel verschil maakt.
MVG
Ik ben wel niet van de klantendienst, maar:
Heb je al eens gekeken in je MyProximus?
Mijn Producten = Proximus TV = Boeketten = Actief/Beschikbaar? Als het nog Actief staat, wat mij zou verwonderen, kan je het daar deactiveren en krijg je een mail met een bevestiging van de verandering. Als het bij Beschikbaar staat is het gedeactiveerd.
Trouwens die posten verdwijnen dan sowieso uit je TV-Gids en van je TV. ;-)
PS: is het niet Sport and Pleasure? Niet dat dit veel verschil maakt.
MVG
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
