Skip to main content
Vraag

Aanmelden OneDrive voor Bedrijven

  • July 6, 2016
  • 2 reacties
  • 669 Bekeken

Wat is de url die je moet invullen om uw bibliotheek te synchroniseren met OneDrive Voor Bedrijven?
Wij krijgen steeds de volgende melding: "We kunnen geen verbinding maken met de opgegeven SharePoint-site..."
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • July 6, 2016
Dag opelalain,

Kijk eens op onze help pagina's voor OneDrive.
Deze bijvoorbeeld, daar zal je allicht al een stuk mee geholpen zijn.

Groeten,
Wim

Elsa
  • July 6, 2016
op de site vind ik het volgende eens kijken mss of dit je kan verder helpen
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_sync_trouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/oplossingen-bij-problemen/problemen-met-synchroniseren-in-onedrive-for-business.html
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_oned_sync/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/functies-en-gebruik/bestanden-synchroniseren-met-onedrive-for-business.html#
▬ http://www.proximus.be/support/nl/id_scats_oned_trouble/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/ict-en-cloud/onedrive-for-business/oplossingen-bij-problemen.html

Edit:
Wim was mij voor 😉