Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
wanneer ik op sommige zenders ondertiteling wil aanzetten meld proximus dat aangekochte decoders niet een update krijgen, er word wel gezegt dat dit later wel kan gebeuren maar wanneer daar hebben we het raden naar. Graag had ik daar wat meer uitleg over.zeg nu niet dat ik een nieuwe decoder moet aanschaffen dat zou nogal straf zijn.
Ik volg het al een tijdje de veranderingen niet meer (ik zie er eigenlijk ook geen) van Proximus TV, dus mogelijk zijn mijn vragen niet meer up to date. 1. zou het niet mogelijk worden om te zappen met de proximus app? 2. zou er voor de V4 decoders nu ook geen software update komen?
Beste, Als mijn man de binnenkomende e mails van zijn gsm doet, verdwijnen ze ook bij mij ... Hoe kan ik dit vermijden, want het is niet omdat hij ze niet interessant vind dat ik ze niet goed vind Dit gebeurt dan ook bij mijn laptop, tablet en pc Hopelijk heeft hier iemand een oplossing voor Dank U wel op voorhand
in pack maxi zit een multi pakket bij verwerkt van 5 extra pakketten dus er zijn twee posten van dat pakket weggevallen 13 th street syfy kunnen ze dan geen movies en series in dat pakket verwerken want je betaald ervoor en die twee posten vallen weg en movies en series wordt ook veel bekeken hopelijk kan er over gepraat worden omdat in die twee posten geen andere posten komen die movies en series in pakket te verwerken gr daisy
ik kan niet betalen met mijn smartphone met sms (4884)
Graag zou ik mijn Chromecast verbinden met mijn Bbox 3. Maar krijg steeds een foutmelding dat hij het apparaat niet kan vinden. Staat 'actief' in de modempagina en UpnP actief. Via de support pagina kan ik niets terug vinden. Heeft hier iemand raad en ervaring mee?
Ik zou graag fox tv hebben en terug de dingen des levens op tv
Hoe kan ik mails blokkeren zodat ze niet op mijn PC komen wanneer het adres van de afzender niet het werkelijke adres is van waarop de mails verstuurd worden ? Ik ontvang tot 6 of meer mails van onderstaand adres per dag !! vb. Uw offertes [bunny@lapin-malin.net] Ik kan @lapin-malin.net niet blokkeren. Bedankt.
BBC First zou toch wel een goede aanwinst zijn in het multi en entertainment boeket. Voor Syfy zie ik niet meteen een alternatief, was toch wel een vrij uniek kanaal. Over Fox in het basisaanbod horen we ook weer niets meer.
Hallo, mijn vader heeft een abo op 11+ maar verhuist binnenkort naar een rusthuis waar ze proximus tv hebben. Kan hij zijn abonnement op 11+ ginder bekijken??? Kan dit voor hem geïnstalleerd worden??? thnx Dirk
ik heb een 2de Mail-account toegevoegd aan mijn Outlook en deze als standaard ingesteld. (MIjn oorspronkelijke account is balloonplanning@skynet.be en mijn 2de is info@balloonplanning@be) Ik heb mijn 2de account als standaard ingesteld en het verzenden via deze account loopt perfect. Mijn correspondent(ontvanger) echter kan die deze mail niet replyen. Kan dit geconfigureerd worden?
Het jaartal dat je op dit formulier kan kiezen, gaat niet hoger dan 2015 ! Kan dit aangepast worden a.u.b.
Sedert ik een ander wachtwoord heb moeten aanvragen voor ronny.breye@skynet.be kan ik geen E mails meer ontvangen in mijn outlook 2007 box.
Waarom komt mijn vaste telefoon nummer nu bij de mensen die ik bel in prive nummer te staan ??? Heb dit nooit gevraagd en wil dit ook niet .
Beste, Mijn probleem is het volgende ; Ik probeer een internet verbinding te maken op mijn Smart Tv. Dit lukt helaas niet omdat mijn Tv een DNS nummer nodig heeeft. Ik verneem volgens jullie service diensten dat deze DNS nummer niet geactiveerd zou zij en dat verklaart de reden dat ik niet op internet kan met mijn Tv. Zoals mij gevraagd werd zou ik via het Proximus Forum en dus bij deze, betreffende DNS kunnen laten activeren teneinde mijn Tv verder in te kunnen instellen en op internet te kunnen komen. Ik weet weliswaar niet waar ik deze DNS nummer terug kan vinden als jullie dit geactiveerd hebben. Daarom graag hiervoor een duidelijke verwijs
Ik heb momenteel een pack MAXI. TV: Is het juist dat met een pack COMFORT ik voornamelijk het MULTI boeket zal verliezen? INTERNET: is het juist dat ik mijn huidige download snelheid 85 Mbits/sec (DLM vectoring) zal behouden alsook mijn onbeperkt volume? Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij MAXI vanaf 500 GB en bij COMFORT al vanaf 350 GB volume moet bijbestellen, maar dat dit in beide gevallen gratis is? TELEFONIE (vast): geen verschil denk ik.
Beste, Ik heb een aantal vraagjes i.v.m. het "All Sports"-pakket dat Proximus aanbiedt. - Op hoeveel kanalen is het Belgische voetbal beschikbaar? Worden ALLE wedstrijden uit de Jupiler Pro League (1ste klasse) uitgezonden? Ook de wedstrijden uit de play-off? - Welk aanbod is er i.v.m. buitenlandse voetbalwedstrijden? Hoeveel kanalen, hoeveel wedstrijden/weekend, welke competities, ... - Worden ALLE Champions League wedstrijden uitgezonden / aangeboden in dit pakket? Volgens mijn mening wordt deze informatie niet duidelijk weergegeven op de website. Hopelijk kan iemand mij het "All Sports"-pakket in detail omschrijven. Alvast bedankt! Groeten, Jan
Ik ben sinds kort FON gebruiker via de FON app die ik op m'n smartphone heb geïnstalleerd. Nalezen van artikels in het forum hebben mij doen begrijpen dat de BBOX-3 twee gescheiden "kanalen" heeft: één voor mezelf (privé wifi thuis); en ander kanaal, die beschikbaar is en gedeeld met potentiële FON-gebruikers die zich via dit kanaal op het internet kunnen begeven. Wat voor mij als FON-gebruiker buitenshuis onduidelijk blijft is de veiligheid van de data-overdracht. Als mijn smartphone, via de app, op een FON hotspot (vanzelf) aanlogt, hoe zit het met de encryptie van de data? Zijn de gegevens die tussen m'n smartphone en de hotspot gaan, versleuteld? Hoe veilig is dat dataverkeer? Even veilig als thuis (versleuteld met WPA2 PSK?)
Hallo, Vandaag ontving ik de nieuwe decoder die me aangeboden werd in de plaats van de oude decoder, omdat deze na 31 januari 2017 niet meer zou werken. Tijdens de installatie moest ik mijn oude gekochte decoder deactiveren en naar het containerpark brengen. Ik heb nochtans nog een tweede televisie waarop ik zou kunnen kijken met de oude decoder. Vraagje: Is het mogelijk nog met de oude decoder op mijn tweede televisie te kijken. Is het mogelijk mijn ouwe decoder te heractiveren. Graag antwoord aub. Johny:8
hoe simkaart op gsm activeren?
juist gelezen op het nieuwsblad. ze gaan weer opslagen, dat is de reden dat ik bij telenet ben weggegaan. :P http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160722_02394634?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Heb hiervoor al paar keer zitten klagen als je bepaalde programma's opneem dat je maar aan 1 snelheid kan doorspoelen. Antwoord van PX is dat die programma's op andere server staan omdat bepaalde programma's niet veel bekeken worden door klanten en dat dit te reden is dat je maar kan doorspoelen aan 1 snelheid. Als klant wil ik dat mijn opgenomen programma's kan doorspoelen aan de snelheid dat ik wil vooral de discovery channels mooie reeksen maar op uur tijd mag je 30 minuten doorspoelen met die F..... reclame blokken. Frustrerend is dat. Als jullie beslissen om te werken via cloud mag dat voor mij. Sla ik nu op via cloud of mijn V5 met harde schijf maakt mij geen bal uit maar ik wil doorspoelen aan de snelheid dat ik wil wat nu niet kan. Wat ook zeer droevig is als je bepaalde programma's opneemt heb je maar 1 snelheid maar roep je het programma op via TV REPLAY + kan je wel de snelheid kiezen. B.V Met 4 in bed. Dus had graag een antwoord van jullie PX waarom bij sommige opna
Beste Ik heb al langer een smartphone (Acer e600), maar bij mijn laatste herlaadbeurt kreeg ik een bonus van 500MB mobiel internet, ik wilde dit uitproberen, maar dit bleek niet te werken. Ik heb reeds alles gedaan wat er op jullie website te vinden is over het gebruik van mobiel internet, maar het werkt nog steeds niet. Ik hoop spoedig een antwoord op dit probleem te vinden. grtjs Robin
Hallo iedereen! Ik ben Robbe en ik heb al lang een smartphone (iPhone 5) met een abonnement (Proximus Smart+ 15). In dat abonnement zit normaal 1Gb data. Nou, sinds Pokémon GO uit is wil ik die data gebruiken voor dat spel maar jammer genoeg werkt het niet.Als ik mijn mobiele data aanzet, komt er bovenaan, naast "proximus" 3G te staan. Maar als ik iets wil doen waarvoor internet nodig is zegt het "No internet connection found". Ik vind dit zeer irritant want nu kan ik niet mee met de pokémon GO hype. Hoe kan ik dit oplossen? Snelle hulp wordt zéér gewaardeerd!
Kan ik op mijn Kaart pay en Go mobile data bij kopen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.