Heb hiervoor al paar keer zitten klagen als je bepaalde programma's opneem dat je maar aan 1 snelheid kan doorspoelen.
Antwoord van PX is dat die programma's op andere server staan omdat bepaalde programma's niet veel bekeken worden door klanten en dat dit te reden is dat je maar kan doorspoelen aan 1 snelheid.
Als klant wil ik dat mijn opgenomen programma's kan doorspoelen aan de snelheid dat ik wil vooral de discovery channels mooie reeksen maar op uur tijd mag je 30 minuten doorspoelen met die F..... reclame blokken. Frustrerend is dat.
Als jullie beslissen om te werken via cloud mag dat voor mij.
Sla ik nu op via cloud of mijn V5 met harde schijf maakt mij geen bal uit maar ik wil doorspoelen aan de snelheid dat ik wil wat nu niet kan.
Wat ook zeer droevig is als je bepaalde programma's opneemt heb je maar 1 snelheid maar roep je het programma op via TV REPLAY + kan je wel de snelheid kiezen. B.V Met 4 in bed.
Dus had graag een antwoord van jullie PX waarom bij sommige opnames 1 snelheid en bij tv replay+ meerdere?
En wat gaan jullie doen dat de klant met opgenomen programma's zijn doorspoelsnelheid kan kiezen?
Beantwoord
Doorspoelsnelheid met opnames
Beste antwoord door ThomasP
Patrick, ik begrijp je ergernis maar ivm de doorspoelsnelheid, zo zit het systeem nu eenmaal in elkaar. Een technicus ter plaatsen gaat hier geen verandering in kunnen brengen. Het beperkt doorspoelen van de opname is trouwens ook enkel maar in het begin wanneer de opname aan het 'laden' is. Zodra deze geladen is kan je alle functionaliteiten gebruiken en door -en terugspoelen naar believen. Gezien je praktisch 1 vd enige bent die hier hinder van ondervind wil ik wel even nakijken of dit inderdaad van toepassing is op je desbetreffende opnames. Stuur me even enkele voorbeelden van opnames waarbij je dit voor hebt en dan laat ik dit even voor je nakijken. Zoals gebruikelijk je kan deze gegevens doorsturen naar Het Proximus Team.
Ivm je aflevering van Masterchef Australia, kan je even je decoder herstarten dmv stroomschakelaar achteraan en opnieuw proberen? Ja, ik vraag dit toch omdat in 99% vd gevallen lost dit het probleem op. :)
Ivm de storingen op je opnames, kan je eens controleren wanneer je de opname opnieuw afspeelt of de storingen nog steeds aanwezig zijn en op 'dezelfde plaats' als voordien? Heb je dezelfde problemen met gewoon live tv?
Ivm je aflevering van Masterchef Australia, kan je even je decoder herstarten dmv stroomschakelaar achteraan en opnieuw proberen? Ja, ik vraag dit toch omdat in 99% vd gevallen lost dit het probleem op. :)
Ivm de storingen op je opnames, kan je eens controleren wanneer je de opname opnieuw afspeelt of de storingen nog steeds aanwezig zijn en op 'dezelfde plaats' als voordien? Heb je dezelfde problemen met gewoon live tv?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.