Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hoi, Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij proximus. Maar ik zit met hetzelfde probleem als 'Niels 1995'. In 'my proximus' kan ik mijn verbruik niet nakijken alsook alle andere dingen die men ermee kan, zoals mijn emails lezen enz. Ik vind dat spijtig want het lijkt me heel leuk. Misschien komt het nog wel in orde. Zal voorlopig nog wat afwachten..
Hoewel Proximus promoot om mensen dichterbij te brengen, zitten we al twee dagen zonder signaal (dus geen internet, tv of telefoon!) en al dagen/weken/maanden met af en toe een gestoord signaal, te oordelen aan de "blokjes" op onze tv, te wijten aan té trage streamingsnelheid. De problemen zijn mijns bescheiden insziens begonnen met de herasfalteringswerken in de Aardstraat in Kessel-Stoase. Daar hebben ze destijds een dikke kabel middendoor getrokken en sindsdien is het nooit meer hetzelfde geweest. Momenteel verdenk ik Proximus er zelfs van dat ze van "core business" aan het veranderen zijn. Ik denk – tussen ons gezegd en gezwegen – dat ze zich meer op de toeristische sector gaan toeleggen, meer bepaald op campings, te oordelen aan de tentjes die ze geplaatst hebben op de hoek van de Aardstraat en de Emblemsesteenweg in Kessel-Stoase. Ook dat brengt mensen natuurlijk dichter bij mekaar, niet? Enfin, ’t is begonnen met eentje en dat werd al gauw verdubbeld, maar of het ook de effec
Mijn echtgenoot heeft via zijn werkgever een abonnement voor gsm / smartphone voor mobiel internet Belgie voor een vast bedrag per maand te betalen. Nu hoe zit het als je tijdelijk naar t buitenland gaat .... Kan je dat tijdelijk iets activeren zodat je daar aan betaalbare prijzen gebruik kan maken van mobiel internet ? Wat kost zoiets? En kan dat via een proximus winkel geactiveerd worden ? Ok kan je dat zelf ?
We hebben een abo voetbal 11 voor de Belgische wedstrijden. Vorig jaar kon je de wedstrijden ook mobiel bekijken via de app TV-overal. Nu staat in deze app bij alle wedstrijden een winkelmandje waar je de melding krijgt om te activeren. Maar het is dus geactiveerd , bij de app Proximus 11 kreeg ik steeds de melding Stream onbeschikbaar. Doen we iets verkeerd of zit er weer ergens een bug in de apps ?
Ik kan in het buitenland wel sms-en versturen, doch ik kan er geen ontvangen. Kent iemand een oplossing voor dit probleem? Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Ik heb gisteren in de play store een app aangekocht en gekozen voor de optie om te betalen via proximus. De betaling is gelukt en aangezien ik geen abonnement heb, ging ik er vanuit dat het bedrag van mijn krediet op mn Pay&Go-kaart zou gaan. Nu zijn we een dag later en er is nog steeds geen geld van mijn kaart gegaan. Heb ik dit verkeerd begrepen? Zal het bedrag pas later verdwijnen? Alvast bedankt. mvg
Heb maandelijks in mijn bundel recht op 1524mb mobiel internet. MyProximus geraadpleegd en momenteel 73% van dit volume opgebruikt. Toch zou ik al voor bijna €12 moeten bijbetalen voor mobiel gebruik internet omdat gratis volume zou opgebruikt zijn??? Lijkt me onmogelijk aangezien er zoals gezegd nog maar 73% werd gebruikt en ik met andere woorden nog meer dan 400mb heb staan. Beide gegevens zijn up to date,dus zowel volume dat ik nog te goed heb als bedrag dat ik zou moeten bijbetalen omdat volume opgebruikt/overschreden is...
Promo voor Samsung Galaxy S7 loopt volgens de website tot en met 08/08/2016 maar staat nu, 10/08/2016, nog steeds op de website. Vind het zeer spijtig, want mijn humeur zakte ineens weg! Bovendien moet ik als jarenlange trouwe Proximus-klant toch ook weer naar een center (waarvoor ik niet onmiddellijk tijd heb door mijn job en gebrek aan nabijheid van een center). Waarom niet de bestaande klanten hetzelfde gebruiksgemak geven als de nieuwe?
kunnen niet Proximus gebruikers die je vanuit Cloud Proximus toegang geeft om bestanden te delen bestanden zien en downloaden? Zo ja - hoe moet je dat regelen. Bij instellingen staat delen aangevinkt. Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Hallo Kan iemand mij helpen.? Ik kan max aan 25 personen tegelijkertijd een mail doorzenden. Is er een mogelijkheid om dat aantal uit te breiden? Ik vind nergens de mogelijkheid via configuratie. Ik was vroeger bij Telenet en daar deed dat probleem zich niet voor. grt.
Hallo iedereen, Ik sinds een tijd een Synology DS214+, zeer tevreden over dit ding en gebruik het al een hele tijd intern over de Wifi en remote (met smartphone en 3/4G bijvoorbeeld). Ik heb pas de ez-Internet wizard doorlopen omdat ik een web pagine wil kunnen bereiken op de Synology. Nu ... het DDNS onderdeel van deze wizard heeft de BBox2 herkent en een aantal portforwarding rules ingesteld voor zo ver ik kan opmaken. Nu kan ik remote met de smartphone mijn Synology admin web-pagina bereiken via http://.synology.me:5000 maar http://.synology.me of http://.synology.me:80 werkt niet. Beide poorten staan in de BBox2 ingesteld in de port-forwarding. Bij de normale web-access geeft de browser ook geen foutmelding, die blijft daar gewoon staan proberen. Mijn BBox doet DHCP maar geen Wifi. Wifi doe ik via een aparte router. De Synology heeft uiteraard een fixed IP. Iemand al ervaring mee?
Ik krijg steeds melding niet aangemeld geen netwerk. Dus kan noch bellen of smsen
Hallo, ik heb problemen met een SMART TV LG OLED TV AANGESLOTEN OP b-box 3 en draadloze verbinding (afstand ongeveer 8 meter tussen de b.box en de T.V ) Had problemen met een PLASMA SAMSUNG TV (DE KLEUREN LIEPEN INNEEN) had eerst Proximus gecontacteerd en daar vroegen ze mij om de modem te verwisselen, dit heb ik gedaan maar het probleem was niet opgelost, dan heb ik een tecnieker van proximus laten komen op 26/07 Mr.SAADEDDINE deze zegde dat de probleem aan de TV lag, later heb ik deze TV als PC scherm geinstalleerd dus ik kan er ook met op internet en de kleuren zijn OK dus mijn toestel was NIET defect. Ondertussen heb ik wel een nieuw toestel aangekocht maar heb ook problemen , ik kan dit moeilijk aansluiten op internet, het lukt 1 maal op 5 en dan als ik you tube neem om muziek af te spelen blokkeerd dit steeds, wat kan ik hieraan doen om deze problemen niet meer te hebben?? Bij PROXIMUS zeggen ze dat het enige dat deze kunnen voorstellen is o
Ik heb een WD My cloud aan mijn bbox gekoppeld binnen de wifi zone werkt deze perfect maar als ik van buitenaf deze wil benaderen lukt dit niet niet via de app en niet via pc en browser ik denk dat ik iets moet wijzigen aan mijn bbox instellingen? weet iemand hoe dit moet?
Verblijf 14 dagen aan de kust maar geen fon in de buurt, hoe lossen we het (gratis) op?
Ben al twee weken bezig om gratis belminuten te krijgen voor mijn gespaarde punten. De helpdesk weet er niets van. Komt nog wel een keer terug wordt er gezegd. Via de telefoon kan je de punten omzetten, maar er gebeurd niets. Twee mails gestuurd, wordt niet op gereageerd. Te weinig personeel bij Proximus?? Geen interesse in de klant??. Ook nog een telefonische enquette gehad , geen reactie op gehad!! Wie helpt mij??
Ik heb altijd met pay and go kaart gewerkt tot verleden week. Na een telefoon met iemand van proximus heb ik een abonnement genomen van 20 euro per maand! Met pay and go was mijn verbruik 25 euro per 5 a 6 weken en wat nu: na 1 week krijg ik een sms dat ik mijn abonnement al met 10 euro overschreden heb! Zeker al 2 halve dagen verprutst om telefonisch kontakt te krijgen bij proximus en als je dan iemand hebt kunnen ze het mobiele verbruik niet zien! In de winkel van proximus geweest hier in de buurt en die lachte alles weg dat ik moest wachten op mijn faktuur. Zelfs via mail is proximus niet te bereiken. Wat een service is dat bij proximux heb reeds de herroeping ingevuld .
Beste, Ik ben 1 jaar en 6 maanden klant geweest als 25 smart abonnee. Om de 1 of andere reden was mijn mobiel internet altijd op als ik Facebook 4 maal had geopend. Om deze reden ben ik half juni terug overgeschakeld naar de concurrentie. Ik kreeg echter om de één of andere manier een laatste factuur van 171 euro!!!! Ik had al maanden gehad van maximum 60 euro, omdat ik nog data verbruikte buiten de bundel. Super trage data wel te verstaan. Ook bij de maan van de 171 euro, had ik 's avonds op de laatste dag nog gekeken naar mijn verschuldigd saldo, dat 70 euro bedroeg (ook al veel te veel!). Ik heb toen direct gebeld en de mevrouw aan de telefoon zei dat dit helemaal niet kon, dit bedrag. Er zat ook een cap op en ik moest er meldingen van krijgen enzo... Er werd voor gezorgd. Wel dit was helemaal niet het geval... Na nog een paar herinneringen en 2 telefoontjes later waarbij ze hetzelfde beloven krijg ik vandaag een factuur in de bus dat ik nog eens 30 euro extra moet betalen
Beste, Ik heb al een heel lange tijd een prepaid bij Proximus die ik automatisch laat verlengen elke maand. Bij elke herlaadbeurt krijg ik 10MB data om in het buitenland te surfen tot een max van 100MB. Nu ben ik op vakantie in Frankrijk en is het niet mogelijk om op internet te gaan. Ik krijg regelmatig een SMS van proximus dat het niet mogelijk is om dat inderdaad mijn krediet voor te bellen op is. Echter heb ik wel 97MB staan om in het buitenland te surfen... Hopelijk wordt dit opgelost. Met vriendelijke groeten, Bart
Ik heb een abonnement Generation Connect 20. Waar kan ik op de Proximus website mijn verbruiks gegevens vinden? Dus zowel het dataverbruik van de afgelopen maanden, als mijn telefoongesprekken. Ik heb al gebeld met de helpdesk, heb al geschreven, maar die zeiden dat het op de factuur staat: Beste mijnheer/ mevrouw, U kan ook steeds uw verbruik en uw facturen/ detailfacturen "on line" raadplegen en afprinten, op MyProximus, via onze website www.proximus.be . U moet zich wel eerst inschrijven op MyProximus, vooraleer u toegang krijgt tot uw gegevens en facturen. Via onze MyProximus app kan u ook uw verbruik opvragen. Acki Alleen op de factuur staan geen detail gegevens. Alleen een totaal bedrag van € 20. Ook op de website kan ik het niet vinden En via de App kan ik alleen het restant zien (overgebleven saldo) tot heden. Ik zou willen weten wat mijn verbruik was. Ook over de voorbijgaande maanden.
Bij het surfen krijg ik telkens weer en zeer frequent een vervelende pop-up met de aanbieding om in te tekenen op proximus fon: 'Krijg volgende keer gratis toegang' enzovoort. Hoe maak ik die ongedaan?
Ik vind mijn smartphone niet meer terug. Via een app op mijn Mac kan ik wel terugvinden dat mijn laatste verbinding gebeurde op dinsdag 8/8/16. Op afstand blokkeren gaat theoretisch natuurlijk wel, een alarm laten afgaan ook, maar ofwel is de batterij leeg ofwel staat hij uitgeschakeld. Is er een middel op hem te op afstand te deblokkeren of te openen, zodat ik een alarm kan inschakelen? 99% zeker dat hij binnenshuis of in de tuin moet liggen, maar vinden doe ik hem niet... Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe kan ik controleren of icloud wel al mijn mails van windows live mail/outlook backupt ? Documenten is makkelijk, die kan ik zien, maar berichten ? Edit Wim: verplaatst naar subforum Internet
Zowel MyProximus App als MyProximus Website (lopend verbruik) geven een Mobiel Internet verbruik aan van €32. Terwijl Mijn nationale (+ internationale) databundel(s) nog niet opgebruikt is (zijn). Telkens ik op 3g/4g surf, wordt er zowel data van mijn bundel verbruikt en gaat de factuur omhoog. De vorige maanden was dit niet het geval. Hopelijk komt dit door een software probleem, en wordt het enkel verkeerd getoond. Kan dit eens nagegaan worden ?
Kan iemand mij bevestigen of Poort 1723 voor PPTP VPN access wel, degelijk geopend is op de bbox 2 ? VPN naar synology NAS heeft altijd gewerkt tot over enkele maanden ? Misschien heeft iemand hetzelfde vastgesteld
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.