Hoewel Proximus promoot om mensen dichterbij te brengen, zitten we al twee dagen zonder signaal (dus geen internet, tv of telefoon!) en al dagen/weken/maanden met af en toe een gestoord signaal, te oordelen aan de "blokjes" op onze tv, te wijten aan té trage streamingsnelheid. De problemen zijn mijns bescheiden insziens begonnen met de herasfalteringswerken in de Aardstraat in Kessel-Stoase. Daar hebben ze destijds een dikke kabel middendoor getrokken en sindsdien is het nooit meer hetzelfde geweest.
Momenteel verdenk ik Proximus er zelfs van dat ze van "core business" aan het veranderen zijn. Ik denk – tussen ons gezegd en gezwegen – dat ze zich meer op de toeristische sector gaan toeleggen, meer bepaald op campings, te oordelen aan de tentjes die ze geplaatst hebben op de hoek van de Aardstraat en de Emblemsesteenweg in Kessel-Stoase. Ook dat brengt mensen natuurlijk dichter bij mekaar, niet? Enfin, ’t is begonnen met eentje en dat werd al gauw verdubbeld, maar of het ook de effectiviteit ten goede is gekomen, is nog maar de vraag. Sinds Proximus dergelijke herstellingswerkzaamheden (zoals ze het zelf noemen) uitgeeft aan derden wordt er ook niet meer doorgewerkt tot het probleem opgelost is hé. Neen, neen, die pakken om 16.00 uur hun boeltje en gaan naar huis. Gelukkig blijft de klant wel koning! Ik denk trouwens dat Telenet hier in de buurt volop klanten aan het winnen is! En zouden we enige vorm van compensatie mogen verwachten? Misschien wel een weekendje op één of andere Proximus-camping?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.