Antwoord
Promo die nog steeds op de website staat, is vervallen
Promo voor Samsung Galaxy S7 loopt volgens de website tot en met 08/08/2016 maar staat nu, 10/08/2016, nog steeds op de website. Vind het zeer spijtig, want mijn humeur zakte ineens weg! Bovendien moet ik als jarenlange trouwe Proximus-klant toch ook weer naar een center (waarvoor ik niet onmiddellijk tijd heb door mijn job en gebrek aan nabijheid van een center). Waarom niet de bestaande klanten hetzelfde gebruiksgemak geven als de nieuwe?
Beste antwoord door longhouse
Euh...??? Je zegt zelf dat er staat dat deze actie eindigde "tot en met 08/08/2016".
Dit is dan ook een actie, actie's zijn tijdelijk en niet de vaste regel, meestal hebben zij ook het doel om "nieuwe" klanten te lokken.
Dacht dat je een GSM online kan kopen, het nadeel is dat je dan moet thuis zijn voor de levering ervan... Dus het center is dan toch de snelste oplossing.
Dit is dan ook een actie, actie's zijn tijdelijk en niet de vaste regel, meestal hebben zij ook het doel om "nieuwe" klanten te lokken.
Dacht dat je een GSM online kan kopen, het nadeel is dat je dan moet thuis zijn voor de levering ervan... Dus het center is dan toch de snelste oplossing.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.