Beste,
Uw factuur van 07 augustus 2016 incl. btw
Abonnementen 71,44
Op 1 juli heb ik een Proximus-abonnement, op 4 augustus is de Proximus-technicus bij me langs geweest voor de installatie van het internet en de digitale televisie. Enkele dagen later ben ik ook de reeds ontvangen Proximus-simkaarten beginnen gebruiken, voordien gebruikte ik mijn oude telefoonnummer dewelke ik nu niet meer gebruik. Op 5 augustus ontving ik reeds mijn eerste factuur ten bedrage van € 21,80 te betalen voor 19 augustus. Op 12 augustus, ontving ik een tweede factuur met datum op 7 augustus ten bedrage van € 71,44 te betalen voor 24 augustus. Nadat ik een mail hierover stuurde, ontving ik een uur later een creditnota van € 21,80 die de eerste factuur dus teniet doet. Als ik in MyProximus kijk, zie ik dat inderdaad de eerste factuur verdwenen is en blijft er een openstaand bedrag staan van € 71,44 en niet € 67,95.
Het is namelijk dit prijsverschil dat me ov