Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
hoe kan ik online een smartphone met abonnement bestellen ?
waar kan ik ergens een gedetailleerde factuur bekijken van mijn GSM
Beste, Uw factuur van 07 augustus 2016 incl. btw Abonnementen 71,44 Op 1 juli heb ik een Proximus-abonnement, op 4 augustus is de Proximus-technicus bij me langs geweest voor de installatie van het internet en de digitale televisie. Enkele dagen later ben ik ook de reeds ontvangen Proximus-simkaarten beginnen gebruiken, voordien gebruikte ik mijn oude telefoonnummer dewelke ik nu niet meer gebruik. Op 5 augustus ontving ik reeds mijn eerste factuur ten bedrage van € 21,80 te betalen voor 19 augustus. Op 12 augustus, ontving ik een tweede factuur met datum op 7 augustus ten bedrage van € 71,44 te betalen voor 24 augustus. Nadat ik een mail hierover stuurde, ontving ik een uur later een creditnota van € 21,80 die de eerste factuur dus teniet doet. Als ik in MyProximus kijk, zie ik dat inderdaad de eerste factuur verdwenen is en blijft er een openstaand bedrag staan van € 71,44 en niet € 67,95. Het is namelijk dit prijsverschil dat me overtuigd heeft te kiezen voor Proximus, and
Beste Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement + smartphone opgezegd. daardoor zou ik een factuur dienen te ontvangen. Tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Ik kan het ook nergens online bekijken wat er nog openstaan. Ik heb ook gebeld, maar ze konden me nooit vertellen hoeveel ik nog dien te betalen. Ik zou graag willen betalen, maar ik zou daarvoor dienen te weten hoeveel er open staat. Zou u mij daarbij kunnen helpen? Alvast bedankt Met vriendelijke groeten Wouter
Zijn er ook mensen die vinden dat My Proximus wel enorm onstabiel is? De dingen waar ik telkens over struikel: - Sommige delen werken niet op Opera zoals My Usage (ik krijg constant de melding Dear user, due to a technical problem it is temporary not possible to access this application. Our apologies for this inconvenience.) - Het inlogscherm is op zo'n vreemde manier gemaakt dat mijn password manager (ik gebruik Keepass icm ChromeIPass) het niet automatisch invult - Ik verwacht dat als ik op Afmelden druk dat hij mijn naam niet automatisch opnieuw gaat invullen. Ik kies uitloggen dus dat wilt zeggen: wis alles incl mijn naam! Kan privacy gevoelig zijn als je pakweg op een gedeelde PC zit - Het gaat soms kapot Zeer vervelende website naar mijn mening. Kan hier iets aan gedaan worden?
Beste , Ik wil voor de maand Juli mijn detail zien ivm mijn internet verbruik in het buitenland.... Wegens vrij hoog verbruik en kosten ? Waar kan ik deze vinden....
Kan op de site de weergave oproeper niet activeren krijg steeds een foutmelding.
Beste, Ik was aan het kijken op my proximus en heb toen per ongeluk mijn beheersrechten opgezegd. Hoe kan ik terug goed zetten? Groeten
betreft : factuur 6616201871 Vraag uitstel van betaling op 24 augustus betreft factuur 6618760338 vraag uitstel van betaling op 02/09/2016 Graag uw akkoord Met vriendelijke groeten Diane Soenen
ik heb een vraagje als je een film bekijkt op popcorn time hoort dat ook bij downloaden want je moet hem binnenhalen voor hem te bekijken gr daisyken72 😃
Hey, Ik ben tamelijk nieuw bij Proximus, dus ben niet zeker of ik in het juiste subforum zit met mijn vragen. Vanavond speelt op 2BE HD Fast&Furious Tokyo Drift. Als ik in de tv gids deze film selecteer en ik druk op opnemen gebeurt er niets, de film komt niet bij mijn geplande opnames te staan. Het is enkel bij deze film op het HD kanaal, andere programma's kan ik wel programmeren. Ik heb een Samsung Full HD LED SMART TV. Ik heb net de demovideo "Ontdek Proximus TV" bekeken op m'n tv, op het einde van het filmpje wordt er vermeldt dat als je een gebruiksaanwijzing wilt lezen je op de knop HELP op de afstandsbediening moet duwen. Als ik hierop duw gebeurt er niets, ook niet na herhaaldelijk duwen.
Geachte heer/mevrouw, U promoties stellen voor om mijn GSM te integreren in mijn huidig Pack. Ik zie evenwel verschillende mogelijkheden en kom nooit uit op de beloofde 10€ korting. Wat adviseert u mij om mij abonnement te optimaliseren met behoud van de huidige functies? Met vriendelijke groet, Herman Baert
De "O" van Proximus hier op het forum is verdwenen, bij jullie ook ?
Ik zou graag ook fox bij Proximus hebben of toch zeker de dingen des levens terug
Om maar met de deur in huis te vallen: dinsdag 19 juli kocht ik online op de Proximus WebShop een Pay&Surf sim-card. Betaling van 10€ via bancontact, dus meteen geregeld. Ik kreeg meteen een automatische email met orderbevestiging en dat de kaart binnen de 2-3 werkdagen in de bus zou zitten (via BPost). woensdag 27 juli was de kaart nog steeds niet geleverd. Gebeld met 0800 99 974 (nummer vermeld in de email). Daar kreeg ik doodleuk te horen dat de kaart nooit verstuurd werd aangezien mijn bestelling blijkbaar bij de verkeerde dienst was terechtgekomen en dat ze daar dat soort kaarten niet hebben! Geen haar op hun hoofd dat eraan dacht om de bestelling door te sturen naar de correcte dienst. Enige antwoord wat ik kon bekomen was dat ze dit aan haar supervisor zou doorgeven en dat ik de dag erna antwoord kon verwachten. Verder wist ze me ook nog te vertellen dat er nog dergelijke bestellingen binnenkwamen en daar werd ook niks aan gedaan zolang de klant in kwestie niet zelf zou belle
Dag PX mijn klantnummer is 2192422. Kijk vandaag naar MyProximus en zie 76,60 euro staan betreffende betaling en ik ga daar niet mee akkoord op 3 punten. 1) De maand augustus is nog niet voorbij en moet al betalen voor deze maand voor 24 augustus 2016, ben daar niet mee akkoord. Ik betaal voor mijn verbruik van deze maand volgende maand. Niet 21 dagen op voorhand. 2) Happy Time International rekenen jullie mij 1 euro aan vanwaar komt die 1 euro? Happy Time International is toch gratis zie ik staan op mijn MyProximus en ik bel nooit naar het buitenland, dus hoe komen jullie in godsnaam aan die 1 euro. 3) VRT - Net gemist rekenen jullie mij op datum van 22/07-31/07 5,95 euro aan. Heb nog nooit gebruik gemaakt van VRT - Net gemist. Kom er op neer dat jullie 6,95 euro teveel aanrekenen en dat de betaaldatum 3 weken te vroeg is. En plaats dit omdat ik op het forum gelezen hebt dat ik niet alleen ben. https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/twee-facturen-op-1-maand-35288 En i
he ik heb sinds enkele dagen proximus tv ik heb dit genomen om het voetbalkanaal 11 te kunnen zien toch lukt het niet om erop te geraken,de gekozen wedstrijd was te zien op 614 maar ik kom altijd uit op 600 in de zenderlijst en gaat rechtstreeks naar 700 wat doe ik verkeerd??? bedankt
Proximus doet meer en meer testen met glasvezel (een commerciële uitrol staat op de planning) door nieuwe appartementsblokken uit te rusten met glasvezelverbindingen. Edit Wim: verplaatst naar subforum Nieuws
Ik probeer mijn gsm met een herlaadkaart van Proximus Pay&Go 15€ te herladen maar dan verschijnt dit op het scherm van mijn gsm: "De herlaadoptie is geblokkeerd. Raadpleeg onze klantendienst: 6000." Ik heb de klantendienst geraadpleegd maar hier is de informatie die ik nodig heb niet te vinden. Hoe kan ik dit oplossen?
kun je je telefoonnummer behouden als je van micro sim naar nano sim gaat?
mijn zoon heeft een full control abonnement van 15 euro; hij speelt sinds kort pokemon go;heb hem gezegd alle applicaties te sluiten en enkel pokemon go te spelen dan gaat er normaal niks van je internetverbruik af volgens mail wat blijkt nu wij zijn 15 augustus en zijn mobiel internet is reeds opgebruikt en hij beweert dat hij het voor niks anders heeft gebruikt, hij heeft een iphone SE. Kan ik dit ergens verifiëren dat hij het mobiel internet alleen daarvoor gebruikt. met vriendelijke groeten castelyn jessie
mijn puks vragen een nieuwe pincode te geven, maar neemt de nieuwe ,en zelfs de oude pin code's niet aan.
Hallo ik probeer op nummer 1969 mijn PhoneMail voor de eerste keer in te stellen. Maar dit lukt niet ik krijg een gans andere meedeling als in de info. Er zou een optie 3 bij moeten zijn maar dat is niet zo. Kan iemand mij helpen?
Op 8/8 vroeg ik in de winkel van Schoten een 2e simkaart (Ik gebruik een Galaxy S3light en heb nu een Huawei P8light van een vriend overgekocht) Om er een paar weken mee te oefenen had ik graag een 2e simkaart met hetzelfde nummer maar dat KAN niet! Hoewel op uw webpagina staat dat dit wel mogelijk is voor mensen met alleen een gsm abonnement. Ik heb notabene ALLES van Proximus, dig tv, internet, vaste tel, 2 gsm's bij hen gekocht nog wel, mobiel internet 2 laptops, Ipad en netbook. En ik krijg dat dus niet. Ik ben al klant sinds 1960 van alle voorgangers van Proximus en ben nog nooit naar een andere provider overgestapt. Hier staat het: http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_same_nb/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/2-sim-kaarten-met-hetzelfde-nummer.html Ik kreeg een pay en go kaart met daarop een simkaart mee van 10 € (Super) maar de simkaart past in geen van beide kaartsleuven. Ik heb er uren aan geprutst en nu is de
Hallo, Ik ben van plan om een RSPS Server te openen op poort 43594 maar als ik via 192.168.1.1 op LAN Servers klik en ik doe new entry vul alles correct in en dan kijk ik of ik signaal krijg dat die poort openstaat. En ik krijg niet het signaal dat deze openstaat ik heb ookal geprobeerd via DMZ maar zelf dat wil niet werken nu in mijn security log staat er wel dit (het is een BBOX2) Aug 14 18:34:15 2016 Outbound Traffic Blocked - NAT out failed First packet in connection is not a SYN packet: TCP 192.168.1.2:47068->74.125.136.95:443 on ppp0 Aug 14 18:34:15 2016 Outbound Traffic Blocked - NAT out failed Packet not in tcp window: TCP 192.168.1.2:47068->74.125.136.95:443 on ppp0 Aug 14 18:33:58 2016 Firewall Setup Firewall internal Firewall configuration succeeded Aug 14 18:33:57 2016 Firewall Setup Firewall internal No IP for NAT - connections may fail [repeated 8 times, last time on Aug 14 18:33:57 2016] Aug 14 18:33:57 2016 Firewall Setup Firewall internal Starting firewall configur
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.