Skip to main content
Antwoord

Factuur € 3,49 te hoog?

  • August 14, 2016
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Sayagata
Beste,

Uw factuur van 07 augustus 2016 incl. btw
Abonnementen 71,44

Op 1 juli heb ik een Proximus-abonnement, op 4 augustus is de Proximus-technicus bij me langs geweest voor de installatie van het internet en de digitale televisie. Enkele dagen later ben ik ook de reeds ontvangen Proximus-simkaarten beginnen gebruiken, voordien gebruikte ik mijn oude telefoonnummer dewelke ik nu niet meer gebruik. Op 5 augustus ontving ik reeds mijn eerste factuur ten bedrage van € 21,80 te betalen voor 19 augustus. Op 12 augustus, ontving ik een tweede factuur met datum op 7 augustus ten bedrage van € 71,44 te betalen voor 24 augustus. Nadat ik een mail hierover stuurde, ontving ik een uur later een creditnota van € 21,80 die de eerste factuur dus teniet doet. Als ik in MyProximus kijk, zie ik dat inderdaad de eerste factuur verdwenen is en blijft er een openstaand bedrag staan van € 71,44 en niet € 67,95.

Het is namelijk dit prijsverschil dat me overtuigd heeft te kiezen voor Proximus, anders zat ik nu waarschijnlijk bij Telenet! :@



Hieronder vindt u nogmaals de samenvatting van uw bestelling:

Provider: Proximus
Formule: Pack Comfort : Internet + TV + GSM Smart+ 15
Abonnement: 67.95 € /maand in plaats van 69.95 €
Activeringskosten: Gratis
Duur (maanden): Onbepaalde termijn
Activatie gewenst op de: zo spoedig mogelijk
Inbegrepen GSM-opties: SIM-kaart
Wenst een nieuw nummer
Inbegrepen Internetopties: Ja, ik wil een normaal/micro SIM-kaart om onderweg te kunnen surfen

Beste antwoord door KoenN

Beste,

Ik heb een dossier (27541689) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles onderzoeken en je contacteren ivm de oplossing.

De factuur moet voorlopig niet betaald worden tot we je gecontacteerd hebben.

Met vriendelijke groeten

Koen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 16, 2016
Beste,

Ik heb een dossier (27541689) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

We zullen alles onderzoeken en je contacteren ivm de oplossing.

De factuur moet voorlopig niet betaald worden tot we je gecontacteerd hebben.

Met vriendelijke groeten

Koen

Sayagata
  • Auteur
  • Apprentice
  • August 16, 2016
Ik dank u 🙂

Elsa
  • August 16, 2016
Eigenlijk kan je dit normaal gezien ook via MyProximus (in de veronderstelling dat het werkt met of zonder adblocker 😉 )
uw factuur betwisten waar je de reden van betwisting opgeeft.