Skip to main content
Antwoord

Activeren weergave oproeper vaste telefoon

  • August 5, 2016
  • 8 reacties
  • 521 Bekeken

Kan op de site de weergave oproeper niet activeren krijg steeds een foutmelding.

Beste antwoord door HeidiE

Dag Hilario,

Zoals Elsa al zei zijn deze kosten onder voorbehoud, maar ik heb ze voor alle zekerheid al weggenomen ;)

Groetjes,

HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Elsa
  • August 5, 2016
Wat je eventueel kan doen is met andere browser proberen en als je met adBlocker werkt, of iets dergelijks die uitzetten of deze eventueel de schuldige is.
Indien er hier na een tijd geen oplossing komt kan je:
- ook altijd naar helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
- of privébericht sturen
Stuur bericht naar Het Proximus Team
==============================================================
Mijn producten => Vaste lijn => Diensten => Actief/ Beschikbaar


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 5, 2016
Andere browser en ablock uitschakelen helpt niet, ga helpdesk bellen.
Dank voor de reactie

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2016
Opgelost op door een forum medewerker.

Elsa
  • August 15, 2016
Is het een Forum medewerker want een oplossing van een forummedewerker zie ik hierboven niet staan, of bedoel je een proximus medewerker ?
Weet je ook wat de oorzaak was ?

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2016
Een zekere Heidi heeft het opgelost, oorzaak weet ik niet.Kan het zijn dat hiervoor activeringskosten moet betalen?
Er staat nu opeens 59 € op mijn factuur, nergens is mij gezegd dat ik activeringskosten heb.
Alleen dus de kosten voor instalatie van de modem.

Elsa
  • August 15, 2016
Ach ok, Heidi is een Proximus medewerker die natuurlijk ook af en toe op het forum komt om support te geven.
Je moet wel oppassen wat er op je voorlopige factuur staat die houdt geen rekening met kortingen en promoties en dit wordt pas op de definitieve factuur toegepast, maar als je wil zeker zijn kan je altijd contact opnemen morgen met helpdesk/facturatiedienst 0800 22 800 of ook morgen via privébericht:
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 15, 2016
Ach ok, Heidi is een Proximus medewerker die natuurlijk ook af en toe op het forum komt om support te geven.
Je moet wel oppassen wat er op je voorlopige factuur staat die houdt geen rekening met kortingen en promoties en dit wordt pas op de definitieve factuur toegepast, maar als je wil zeker zijn kan je altijd contact opnemen met helpdesk/facturatiedienst 0800 22 800


Dank u

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 16, 2016
Dag Hilario,

Zoals Elsa al zei zijn deze kosten onder voorbehoud, maar ik heb ze voor alle zekerheid al weggenomen ;)

Groetjes,

HeidiE