Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ben op zoek naar een abonement + smartphone. Kloppen die specificaties van de j5 (2016) wel ?????? 2016 Besturingssysteem: android 6.0.1 Marshmallow EN NIET 5.1
Kan iemand mij zeggen hoe ik ondertiteling kan opvragen nu knop teletekst niet meer werkt?? Zowel live als opnames, alle zenders ook één en VTM?
Ik heb sinds begin deze maand een abonnement bij Proximus, maar op MyProximus krijg ik steeds dezelfde foutmelding te zien. Kan dit eens nagekeken worden?
Beste, krijg steeds bij opladen met usb, laadt langzaam op, gebruik hiervoor originele adapter, bij gebrek hieraan , alternatief???🆒
hey ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen wanneer ik smart wifi wil inschakelen dan zegt hij : Het spijt ons, u komt niet in aanmerking om een Wi-Fi Hotspots account te activeren. en ik dacht dat het er aan lag omdat mijn wifi box niet geadd is aan mijn myproximus account is maar ik vind ook niet hoe ik meer producten add tot mijn account kan iemand mij helpen alvast bedankt :?
Ik ontving (van U ?) een e-mail, waarin beweerd wordt dat er verschillende facturen onbetaald bleven. Zowel voor mij, als voor de bank, is echter alles in orde. Wat staat er mij te doen?
telkens als je van zender veranderd is vanonder een infobalk te zien, nu is mijn vraag kun je die sneller laten verdwijnen of uitschakelen
Als ik naar een radiozender wil luisteren moet ik het volgende doen. T.V. aanzetten en radio selecteren. Ik heb via mijn t.v. een verbinding naar externe versterker en zo hoor ik de radio via mijn boxen. Nu is de vraag of het mogelijk is de t.v. uit te schakelen dat het t.v. scherm niet steeds aan staat op radiopost maar wel mijn radiokanaal blijf horen. Andere mogelijkheden mag ook, maar zou liefst geen beeld zien op t.v. als radio aan staat. Edit Wim: verplaatst naar subforum Proximus TV
Zoals hierboven al gezegd http://www.seniorennet.be/ is goede website Ik ben van Avelgem en in mijn gemeente is er jaarlijks een maand cursus voor computer dummy's voor de oudere generatie. Even de website van uw woonplaats bezoeken als er daar cursussen gegeven worden. En troost u ik ben nu al dikke week bezig om mijn Hotmail adres terug te kunnen ontvangen in windows Live Mail en mij lukt het maar niet. Er is iets veranderd van pop naar imap bij Hotmail adres en snap er geen bal van. Denk dat ik alles goed gedaan maar het lukt mij maar niet, ik doe iets verkeerd maar weet niet wat. Ben ik eigenlijk goed bezig voor de mensen die er verstand van hebben? Hoe Windows Live Mail configureren? 1. Klik in de menubalk op Accounts en vervolgens op E-mail. 2. Klik op E-mailaccount en vervolgens op Volgende. 3. Vul de velden in zoals hieronder beschreven en klik op Volgende. 1. E-mail address: vul uw e-mailadres in. 2. Wachtwoord: vul uw wachtwoord in. 3. Schermnaam voor verzonden ber
Klantenrekening: xxx FACTUUR Nr. xxx Hallo ik had graag even een vraag willen stellen in verband met bovenstaande gegevens ik moet volgens zoomit en proximus mobile een factuur betalen voor 01/09/2016 met een bedrag van 0.00 euro ik kan even niet goed volgen waarom ik een factuur krijg van proximus mobile met een bedrag van 0.00 euro met vriendelijke groeten Edit Wim: klantenrekening en factuurnummer verwijderd (deze gegevens kennen wij ;-)
Deze middag was ik in de Proximus Center aan het Noordstation. Kocht ik een Samsung Galaxy A3 waar in winkel op promo nog vermeld stond dat het met cashback van 50€ was. Terug op mijn werk zag ik dat mijn simkaart te groot was voor nieuw toestel, gelukkig in de buurt dus ik terug. Na lang wachten nieuwe simkaart gekregen. Voor het overzetten van mijn nummers moest ik 5€ betalen, ik had wel een toestel van 299 € gekocht !! Bon, deze avond wil ik cashback aanvragen via site Samsung, nu blijkt dat actie al van 15/08 verlopen is !! Terwijl ik die 50€ korting wel had meegerekend in mijn budget. Ook de bediening kan er nauwelijks in het Nederlands. Na al meer dan 20 jaar klant was ik zwaar ontgoocheld vandaag !
beste, ik heb de laatste tijd ondervonden dat mijn oortjes niet meer goed werken op mijn smart, ik steek dat in gaatje maar er is een slecht contact volgens mij want ik blijf op luidspreker bezig ? dit is niet evident bv op de bus . Nu ik heb nog niets geprobeerd omdat ik het niet verder wil naar de ... helpen snap je ? Nu tot begin vorige maand had ik er nog geen problemen meer is pas vanaf deze maand begonnen ... Iemand een iedee ik heb een smartphone galaxy a5 groetjes Kevin
Ik probeer nu al bijna een week mijn gsm abbo te veranderen van comfort 10 naar smart+15, tot hiertoe al 4 keer gebeld en naar de winkel zelf geweest. Zaterdagmiddag om 12u04 eindelijk een mail gekregen met de bevestiging van mijn wijziging en op myproximus was het ook veranderd naar smart+15. Ik was er dus eindelijk gerust in dat het in orde was tot ik deze morgend op mn gsm 2 berichten had gekregen met in het laatste sms dat ik het bedrag van 48€ aan mobiel verbruik zou overschreden hebben en bij myproximus wordt er mij zelfs 65€ aangerekend al voor de maand augustus. Op myproximus is tevens mijn volume ook gezakt naar +-845mb. Tevens is mijn mobiel niet in n pack gestoken maar apart en ik dacht toch dat je dan 500mb meer volume kreeg?? Ik niet dan veronderstel ik. Dit kan echt niet!! Ik weiger dan ook maar 1 cent hiervoor te betalen en ben het ondertussen echt wel kotsbeu aan het worden!! Zolang moeten wachten voor een verandering, als je denk dat het in orde is wordt
Ik heb gisteren een film geprogrammeerd en nu vandaag (24 uur later) nog altijd aan het opnemen. De opname stoppen lukt niet. Ik heb alles al geprobeerd. Modem zonder stroom, Reset, Factory reset, Harde schijf er al eens uitgehaald, maar niets helpt. Ik heb een V5 decoder met harde schijf. Ook heb ik al een medewerker aan de telefoon gehad en deze heeft mij niet kunnen verder helpen. Hoe kan ik alsnog de opname stoppen en verwijderen?
http://nl.community.belgacom.be/posts/c55eb352d4" style="text-decoration:none;color:black; Je hebt enerzijds de lijnsnelheid modem sync snelheid en anderzijds met de niet te verwarren maximum snelheden die bij een bepaald Internet abonnement hoort. Deze 2 hebben met elkaar totaal niets te maken. 1) De lijnsnelheden die je modem krijgt, zijn enkel en alleen afhankelijk van de gebruikte technologie ADSL of VDSL en dus afhankelijk van de afstand tot de ROP en de verzwakking van de lijn. Bij VDSL2 zal je dus, afhankelijk van deze lijnwaarden één van volgende profielen krijgen: 30/6---(afstand <400m, verzwakking <0.4dB) 20/2---(afstand 400-700m, verzwakking 0.4-0.7dB) 16.5/2-(afstand 700-1000m, verzwakking 0.7-1.0dB) 12/1---(afstand 1000-1400m, verzwakking 1-1.4dB) Buiten deze profielen zijn er ook nog repair profielen (bij problemen op de lijn). Dus deze snelheden zijn
Begin juni ll. Krijg ik een ( te ) hoge factuur : 214,..euro, terwijl ik nooit meer dan 10 euro hoef te betalen , dus ik naar een verkooppunt en men verteld me te bellen met de klantendienst om een regeling te vragen wegens het bezit van een nieuw toestel met foute instelling ( mobiele data stond op aan , terwijl ik altijd begruik maak van mijn wifi ) . Klantendienst begrijpt mijn probleem en steld voor de factuur aan te passen naar 60 euro. Toch krijg ik enkele weken later de factuur opnieuw (214,81) . Ik bel terug naar klantendienst en men weet daar niets van mijn eerste gesprek . Maar men raad mij aan een klacht in te dienen via de site van Proximus . Enkele tijd later krijg ik bericht met excuses en een aangepaste factuur , iets van 18,.. Euro . Die heb ik terstond betaald . Toch krijg ik weer bericht van het openstaande bedrag van 214,81 euro . Dan heb ik via mail een afspraak gemaakt met een agentschap van Proximus maar krijg een mail terug dat zij zulke klachten niet behandelen
ik ga niet akkoord ik heb een smart 45 en ik moet betalen voor mijn oproepen terwijl er staat in jullie advertentie onbeperkt bellen gratis in het abonnement Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
hallo in April wilde ik mijn punten (8675) omruilen voor een smartphone, ACER Liquid Z330. maar door de grote populariteit was dit toestel tijdelijk uit voorraad. na een paar weken zou het toestel terug in de catalogus staan. maar tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen. nu kreeg ik een mail dat ik mijn punten kan omruilen tegen een waardebon. maar telkens ik me wil aanmelden krijg ik het volgende: "U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing". toch kan ik op MyProximus. hoe krijg ik mijn punten terug en hoe kan ik deze omruilen Boke
Ik heb TV overal en ook 11+ Maar ik kan op mijn PC geen voetbal kijken,omdat ik een foutmelding krijg dat ik geen abonnement heb voor 11+ Op mijn TV heb ik geen probleem. Hoe kan dit? Mvg
Bellen gaat, sms aankrijgen ook, maar bij het versturen van een sms krijg ik "error 96", google levert bitter weinig op. In België werkt alles zoals verwacht, in Nederland en Ierland krijg ik dus error 96. Andere netwerken geven geen verschil. Gsm: Oneplus 3 Iemand suggesties of meer info over error 96? Edit Wim: verplaatst naar subforum Telefonie
Heb de promotie gevolgd voor het toevoegen van mijn separate GSM abonnement (easy 5) , aan de bestaande pack. Moest nieuwe pack configureren, inclusief GSM En dan moet ik DIT bevestigen .... ???? Van waar komt die extra 13 euro per maand ???? Snap het niet. Kom wel van Internet MAX, maar dit hoeft niet meer met deze combinatie. Product Prijs Pack Internet Comfort + Vaste lijn Abonnement € 53,95 /maand Smart+ 15 in een Pack Abonnement € 13 /maand Maandelijkse kosten € 79,95 BTW, Auvibel en Recupel inclusief
Ik zie dat hier en der wordt verwezen naar een detailfactuur die te raadplegen zou zijn via MyProximus. Het enige wat ik daar kan op terugvinden is de factuurbedragen die ik betaald heb. Van ook maar enig detail kan ik echt niets terugvinden...
hoe kan dit: verduidelijking: persoon A ontvangt een oproep met voorgetal 0032, gevolgd door mijn gsm nummer. persoon A belt mij om te vragen waarom ik bel, maar ikzelf heb NIET gebeld. Enkele uren later krijg ik weerom via persoon A eenzelfde oproep!!! Hoe kan dit? wat gebeurd hier? Erna
Hallo, Sinds gisteren merkte ik bij het willen opmaken van een mail dat al mijn contactadressen uit windows live mail zo maar zijn verdwenen, nooit niet voorhad, ben op google beginnen zoeken om dit zeer vervelend euvel te willen herstellen, heb een systeemherstel uitgevoerd, niets helpt, weet het nu niet meer. Kan er iemand helpen? Het gaat over meer dan 100 adressen waaronder toch enkele belangrijke. Mvg.
Beste mensen, Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gehad van proximus.... Ik moest vorige maand een bedrag betalen voor gebruikte surf capaciteit die ik bij mijn weten niet gebruikt had.... Ik kijk der straks op mijn huidig verbruik.... wederom word er een bedrag gefactureerd ook al ben ik nog niet over mijn capaciteit ?! De mevrouw der straks aan de lijn zegt .... ja maar wij kennen het probleem.... heeft te maken met een applicatie van Wave of dergelijke .... Ze had reeds verschillende klanten gehad met hoge facturen..... Wat ik wel straf vind.... de mensen van proximus weten direct waar het probleem zit..... maar ik moet er wel zelf achter komen van waar die bedragen komen. Als men weet dat er problemen zijn... denk ik wel dat jullie mij moeten informeren over het probleem en dit recht zetten.... Dus als ik mijn factuur gewoon betaal en niet controleer.... betaal ik te veel ondanks dat jullie dit weten.... Als ik mijn factuur te laat betaal zijn ze wel snel om kosten aan te reken.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.