Beste mensen,
Ik heb uiteindelijk iemand aan de lijn gehad van proximus....
Ik moest vorige maand een bedrag betalen voor gebruikte surf capaciteit die ik bij mijn weten niet gebruikt had....
Ik kijk der straks op mijn huidig verbruik.... wederom word er een bedrag gefactureerd ook al ben ik nog niet over mijn capaciteit ?!
De mevrouw der straks aan de lijn zegt .... ja maar wij kennen het probleem.... heeft te maken met een applicatie van Wave of dergelijke ....
Ze had reeds verschillende klanten gehad met hoge facturen.....
Wat ik wel straf vind.... de mensen van proximus weten direct waar het probleem zit..... maar ik moet er wel zelf achter komen van waar die bedragen komen.
Als men weet dat er problemen zijn... denk ik wel dat jullie mij moeten informeren over het probleem en dit recht zetten....
Dus als ik mijn factuur gewoon betaal en niet controleer.... betaal ik te veel ondanks dat jullie dit weten....
Als ik mijn factuur te laat betaal zijn ze wel snel om kosten aan te reken.... maar als ik te veel betaal omwille van een ' gekend ' probleem dan move't der niemand ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.