Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ben terug verandert naar een proximus abonnement deze week en heb een nieuwe simkaart gekregen, met hetzelfde nummer, nu is mijn vorig sim kaartje gedeactiveerd en zou men nieuwe moeten werken maar krijg de melding dat deze simkaart niet geregistreerd is, kan dit opgelost worden? mvg, jurgen
Beste Ik ben recent verhuist naar een nieuwbouw woning (2015) hier was alleen telenet aangesloten, een week geleden (7 dagen) zijn ze het komen installeren, alles werkt, maar recent heb ik toch gemerkt dat mijn download/upload snelheid serieus tekort kwam voor wat ik normaal zou moeten hebben, via http://proximus.be/internetsneheid zou ik toch gegarandeerd 45.3Mbps download en 14Mbps upload moeten krijgen, nu heb ik dit meermaals getest met meerdere speedtesters, en constant kom ik uit op rond de 10-15Mbps download en 5.5Mbps upload snelheid, ik heb het Tuttimus abonnement. (Maxi internet)
Mijn 4G werkt niet in het buitenland. Heb alle instellingen al nagekeken en deze zouden moeten kloppen. Zit er toch nog ergens een blokkering op? Bedankt!
Beste, ik heb sinds een paar maanden een studio 100 go pass en sinds vandaag kan ik niet meer inloggen. Ik word doorverwezen naar inlogpagina van Belgacom, daar worden de correcte gegevens ingevuld maar als ik dan op inlog druk, gebeurd er niets. Iemand die kan helpen?
Ik heb een tuttimus contract en daarin zit mijn vaste lijn, als ik het pakket no limited neem, betaal ik dan nog die kosten voor de vaste lijn erbij?
Blijkbaar is er een probleem om pickx op te starten. Kan dus niet Tv kijken via de PC
Hallo, Ik Ben in het bezit van een note 10 +maar wanneer ik een oproep doe schakelt de telefoon terug over naar 2 g. VoLTE is geactiveerd op de telefoon.
Is Zweden vergeten in deze lijst? Blokkeer uw oproepen van en naar het buitenland On Blokkeer alle inkomende en uitgaande oproepen van en naar het buitenland, behalve voor de volgende Europese landen: Duitsland, Oostenrijk, Bulgarije, Cyprus, Kroatië, Denemarken, Spanje, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe (Franse Antillen), Frans-Guyana, Hongarije, Aland Eilanden (Finland), Ierland, IJsland, Italië, Letland, Liechtenstein (behalve Swisscom Mobile), Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique (Franse Antillen), Noorwegen, Nederland, Polen, Portugal, Tsjechische Republiek, Réunion (La), Roemenië, Verenigd Koninkrijk, Saint-Barthélemy (Franse Antillen), Saint-Martin (Franse Antillen), Slovakije, Slovenië en Zwitserland.
Ik probeer een nieuwe mailbox aan te maken. Alles verloopt vlot tot ik op creëren druk; ik krijg dan de foutmelding: "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen Sms activering mislukt"
Sinds een tijdje hebben we blokjes op alle tv-schermen. 2 tv's zijn via plc aangesloten, de derde tv via ruckus. al hulp gekregen via twitter waar proximus me vertelt dat alle signalen goed zijn en dat ik alles moet herstarten en resetten. vandaag nog maar eens de ruckus gereset, maar geen beterschap. ook weer op 1 van de 2 tv's met plc blokjes, de andere met plc nog niet getest ondertussen. de ruckus-apparaten voelen wel warm aan, maar gezien de tv's via plc ook weer hetzelfde probleem vertonen, vermoed ik dat het probleem toch ergens anders moet zitten. iemand die me kan helpen?
2 dagen geleden ben ik gewisseld van provider. Ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart aangekregen. Bij de aanvraag van het abonnement stond vermeld dat de simkaart actief zou zijn na 24-48u. Momenteel zijn we al meer dan 48u verder na de “bestelling” en mijn simkaart werkt nog steeds niet. Moet ik gewoon nog wachten of is er iets fout gelopen?
Al enige tijd - zo merk ik nu pas op - is het gsm abo van mijn vader NIET in het pack opgenomen hoewel dat wel zou moeten zijn - op de facturen staat het er wel altijd bij natuurlijk Ik herinner me vaag een of andere melding van wijziging enige tijd geleden en dat ik me toen afvroeg wat er gewijzigd kon zijn - het enige dat ik toen had gedaan was een nieuw simkaartje gaan vragen in de proximus winkel omdat het voor zijn nieuwe gsm een nano simkaartje moest zijn. En zijn er geen andere mogelijkheden dan EASY 15 als abo ? mvg Bert
nog steeds een MAXI abo met het ter ziele gegaan entertainment nl boeket. Hoe kunnen we dat stopzetten (en kom nu niet met af met via decoder menu of MyProximus, dat wordt daar al zeker een jaar niet meer vermeld) ? mvg Bert
We hebben de overstap van Proximus naar telenet gedaan in juni 2019. Julie 2019 krijgen we de afrekening met de melding zeker de decoder nog binnen te brengen. Zo gezegd zo gedaan. Toch krijgen we in augustus nog een rekening van 79,44 euro. Deze hebben we niet betaald, we belde toen al uw diensten op met de mededeling dat we geen decoder meer in ons bezit hebben, geen telefonie diensten bij jullie hebben, eigenlijk volledig niet meer met jullie verbonden te zijn. Geen probleem we moesten de factuur niet betalen en alles zou in orde gebracht worden. Nu in september krijgen we weer een factuur. Ik heb meerdere malen proberen te bellen, maar begrijpelijk met de plotse stakingen geraak ik niet binnen. Ik betaal deze factuur niet, maar zou toch graag dit probleem opgelost zien (verspilling papier etc) (ex) Klantnummer: 617******
Toestel Huawei Y7 2018. Kan geen sms versturen wel ontvangen. Sms centrale nummer +32475161616 is ingevoerd en toestel herstart kan nog geen sms verzenden. Groet
in onze straat staan borden verboden parkeren ,dit is voor werken van proximus,op de borden staat verbod van 2 tot 13 september,in onze straten is heel weinig parkeergelegenheid,ik begrijp als er gewerkt moet worden dat er een verbod is,de borden staan er dus al lang en er is nog niets gewerkt,schandalig dat wij nergens kunnen parkeren voor niets
Als ik probeer in te loggen op de app komt de melding dat mijn account nog niet gekoppeld is. Hoe kan ik dit oplossen? Groetjes Tom
Hallo, aangezien wij op onze camping heel slecht bereik hebben van Proximus (Orange & Base zou blijkbaar geen probleem geven) was ik hopeloos op zoek of er een of andere manier om toch voldoende bereik te hebben vnl om te surfen, zodat we toch bij Proximus kunnen blijven. Is er een of andere manier waarop het signaal versterkt kan worden? Of zijn wij toch genoodzaakt om na ar een andere provider over te stappen? Alvast bedankt David
ik heb nog altijd géén proximus pickx toegang .. ondanks het wel in het abonnemtn zit ... het is zogezegd niet gekoppeld aan mijn account volgens de site / app, maar via myproximus zit het er duidelijk wél in ... na in een aantal topix gereageerd te hebben, ZONDER RESULTAAT start ik er zelf maar eentje met de hoop dat het opgelost geraakt zeker ??? is nu al een aantal weken
Ik heb mijn factuur te laat betaald en daarom heb ik geen tv meer. Nu is het 6u geleden dat ik hem online betaald heb maar ik heb nog steeds geen tv. Ze beloven dit binnen de 4u terug.. help...
Deze avond uitval van internet van ongeveer 1 uur. Toen ik na nummer 0800-22800 belde kreeg een automatisch antwoord om via Proximus.be of MyProximus app contact te zoeken voor een oplossing en de hoorn ging erop. Dit was voorbij geen optie. Heeft iemand dit vanavond ook mee gemaakt ?
Het beeld op de Vlaamse en Waalse Disney Channel is sinds vorige donderdag niet in orde. Het hapert, ook tijdens de reclame, zowel op tv als online op proximus.be/pickx. Het ligt waarschijnlijk aan de zender zelf? Alle andere zenders zijn in orde. Bovendien werkt de Vlaamse Disney Channel al weken niet op proximus.be/pickx. Ik krijg steeds "Oeps! Er ging iets verkeerd... Probeer het opnieuw!". Bij andere zenders gebeurt dat niet, ook niet bij de Waalse Disney Channel.
Dag iedereen Ik heb volgende vraag : is het mogelijk om de SSID-naam van een printer (in mijn geval het feitelijke merk, type en serie van de fabrikant van de printer) te verbergen in je netwerk ? Ik bedoel daarmee zodat niemand deze naam nog kan zien. En in het geval dat dit haalbaar zou zijn, is het dan nog mogelijk om via Wifi op afstand te printen ? Ik heb voorlopig iets gelezen van broadcast SSID enable/disable, maar snap het niet volledig. Misschien brengt deze post mij enige raad. Met vriendelijke groeten
Hallo allemaal, vandaag werd er glasvezel bij mij thuis geïnstalleerd, nu heb ik een speedtest gedaan en komt de snelheud maar op 107mbps download en maar 10mbps upload, wat ik te horen kreeg was dat fiber internet 220mbps download en 25mbps upload zou moeten halen, mijn huidige internet snelheid zou dus 2x zo snel moeten zijn, is het normaal dat mijn internet maar de helft van de beloofde snelheden haalt,? En wat zijn jullie internet snelheden met fiber internet,? Avast bedankt.
Ik ben bezig met mijn huis te pimpen naar een "Smart Home" met wat domotica. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om de decoder te besturen via de domotica, misschien zelfs via bijvoorbeeld Siri / Google Assistant / Alexa. Ik weet dat de afstandsbediening kan verbinden via bluetooth en dat de decoder intern een Android is. Is het dus mogelijk om via een andere weg ook te communiceren met de decoder naar welke post hij moet gaan en dergelijke?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.