Skip to main content
Antwoord

4G in het buitenland

  • August 26, 2019
  • 13 reacties
  • 408 Bekeken

Mijn 4G werkt niet in het buitenland. Heb alle instellingen al nagekeken en deze zouden moeten kloppen. Zit er toch nog ergens een blokkering op? Bedankt!

Beste antwoord door SamuelD

Lukt nog niet, hij zegt nog steeds dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt..

Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan , het zal nodig zijn je gsm toestel nog eens te herstarten.
Kan je laten weten of het nu wel lukt?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

13 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
Hallo
we kijken dit na voor je.

We houden je op de hoogte.

Groeten Geert

Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • August 26, 2019
Heb je 'roaming' opgezet?
Je belt en appt aan dezelfde prijs als thuis in de EU. Vergeet niet dat Zwitserland niet tot de EU behoort en binnenkort UK ook niet meer.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2019
@karen79

We hebben het profiel van de simkaart gereset, je moet je toestel eens herstarten.

Geert

  • Auteur
  • Newbie
  • August 26, 2019
toestel herstart, sim-kaart er ook al uitgehaald en het werkt nog niet. Er komt op dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt...
ik ben in Nederland en roaming staat aan.

  • August 26, 2019
Ik heb jouw configuratie hier van nul heropgebouwd. Kan je nog eens proberen? Best eerst jouw toestel nog eens herstarten.

  • Auteur
  • Newbie
  • August 26, 2019
Lukt nog niet, hij zegt nog steeds dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt...

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 27, 2019
Lukt nog niet, hij zegt nog steeds dat de pdp-identiteit niet geaccepteerd wordt..

Ik heb opnieuw een aanpassing gedaan , het zal nodig zijn je gsm toestel nog eens te herstarten.
Kan je laten weten of het nu wel lukt?

  • Auteur
  • Newbie
  • August 27, 2019
Het lukt :)
heel erg bedankt iedereen.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • September 11, 2019
Geachte forumleden en proximusmedewerkers,

Kennelijk heb ik ongeveer hetzelfde probleem en kan ik geen G4-ontvangst realiseren in het buitenland, terwijl hier in België dit geen probleem geeft.
Ik heb 'n internet-comfort abonnement met een gratis extra simkaart voor mobiel internet laptop/tablet en dit voor 'n gebruik van 500 mb/maand en met deze kaart heb ik de problemen.
Naast deze extra simkaart heb ik nog 'n gewone pay@go+ kaart in m'n toestel en dit lukt wel om 4G te realiseren in het buitenland
Vraag is waarom deze extra kaart niet functioneert in het buitenland, terwijl toch vermeld wordt "surf nationaal en vauit EU".

Iemand dit me verder kan informeren of helpen

Met vriendelijke groeten

Martin
  • September 11, 2019
Deze simkaart moet ook actief staan voor roaming bij Proximus net als dat je in toestel ook roaming moet aanzetten.
Straks zullen de Proximus medewerkers dit wel kunnen natrekken of alles actief staat voor deze sim.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 11, 2019
Geachte forumleden en proximusmedewerkers,

Kennelijk heb ik ongeveer hetzelfde probleem en kan ik geen G4-ontvangst realiseren in het buitenland, terwijl hier in België dit geen probleem geeft.
Ik heb 'n internet-comfort abonnement met een gratis extra simkaart voor mobiel internet laptop/tablet en dit voor 'n gebruik van 500 mb/maand en met deze kaart heb ik de problemen.
Naast deze extra simkaart heb ik nog 'n gewone pay@go+ kaart in m'n toestel en dit lukt wel om 4G te realiseren in het buitenland
Vraag is waarom deze extra kaart niet functioneert in het buitenland, terwijl toch vermeld wordt "surf nationaal en vauit EU".

Iemand dit me verder kan informeren of helpen

Met vriendelijke groeten

rooboo, kan je me het simkaartnr doorgeven via prive waarmee je problemen ondervind ?
dan kijk ik na wat er mis loopt

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • September 12, 2019
Aan Jonthan en Martin,

Graag jullie laten weten dat alles nu functioneert.
Probleem was inderdaad de blokkering voor buitenland moest opgeheven worden.

Mvg

Rooboo

Martin
  • September 12, 2019
blij te horen dat het in orde gekomen is.